dovolim si prudko nesuhlasit. pravda je presne opacna, tvoj nazor je nazor typicky populisticky zavadzajuceho smeracika ala RR, ak tou sotobandou menujes a myslis seba potom je vsetko ok. ? takymito zavadzajucimi prispevkami sa vy smeraci maximalne zhadzujete. na grc mi je z toho faktu ze taki ako ty a tebe podobni maju opraty mesta a dpmk aktualne v rukach.. ?
Hm, čo tie mestá, ktoré som vymenoval a najpredávanejšia električka Bombardier Flexity Classic? Ako by asi vyzeral váš legendárny košický zvršok pri vašej legendárnej košickej údržbe pri nasadení 100% NP električiek s pevnými podvozkami (samozrejme najlepšie značky CAF)?
Samozrejme, nejazdili bez porúch, ale i cez to vydržali (vtedy sa všetko robilo kvalitne a na dlhé roky, teraz sa používajú tie najlacnejšie veci, aby to bolo čo najlacnejšie. I tak v našom štáte si ešte niečo nahrabú do vrecka ... ). Podľa mňa tie Vária nevydržia ani raz toľko ako Tebou vymenované električky. Ďalej sa už o tom nebavím.
Ok, som už radšej ticho. Nechcem, aby tu bola ďalšia "žabomyšia" vojna, každý má na tie električky svoj názor a ja si budem za svojim názorom stáť.
Gryzly: Čo som tými električkami išiel, tak som si spravil svoj vlastný názor, čiže nič s miestnou "šotobandou" spoločné nemám. A taktiež aj celkovo ma se*e, že pán Riško sa ide chváliť, aké super giga moderné električky kúpil. Veď to je vhodné na ukrajinu a nie tu do "vyspelej" krajiny (podľa reklám).
A ešte jedna vec. Mladý byť môžem, ale tu ide o to, koľko rozumu niekto má. Je jedno, či má niekto 22, pokiaľ ma rozum na bude mrazu tak to je úplne jedno (a tým nemyslím nikoho z tejto diskusie, ale celkovo v živote. Sám poznám jedného takého...)
My chápeme, že si mladý šotouš a chceš prudko zapadnúť medzi starších svojou "znalosťou", ale fakt by si niekedy mohol uznať, že je lepšie nemudrovať. Z môjho pohľadu je jediná chyba tých Varií absencia klimatizácie, všetky ostatné "nevýhody" sú výplodom miestnej šotobandy.
Nizkopodlazky nemaju vsetky na elektriku alebo neviem je tam aj lano ? tak vario sa pohne aspon na baterie takze vie aspon vylozit ludi na zastavke v najhorsom pripade ... ale moji prestupovali do busu cez cestu kde trebalo zastavit dopravu este tusim 361,414,337 maju polpantografy a v niektorom z nich bolo aj na elektriku ked nie u vsetkych
A taktiež by sme sa mohli pozrieť aj na tú ich nízkopodlažnosť. V dnešnej dobe by mali byť električky 100 percentne nízkopodlažné a nie to, čo sme kúpili my (len 43 percent nízkopodlažnosti). A o preliezke ani nehovorím. A čo sa týka šmejdov v Ove, Olomoucim a Brne, čo som si písal s čechmi ale aj na iných fórach, tak sa na nich celkom pekne sťažujú, čiže v Košiciach na tom budeme podobne ?
No tak vybaviť napr jedno KTčko by sa s takými mohli ? a ešte jeden by ostal v zálohe ako rezerva .. KTčko s akým "polozberačom" len u nás ešte nemáme (z bývalých miest Čssr, ešte aj v madarsku na našich KT čkach čo sme im predali mali na jednej strane už polozberač) ? No to je len taka moja uvaha .. A čo sa týka toho šnuroveho pohonu - tuším už všetky KT 8 NP maju elektropohon zberačov, aj ked zberač je klasicky "stary", že? No a že si ostal visieť - hm, to bol asi výnimočný prípad vtedy,, ešte dobre že si mal supravu a tých vozov s "pohonom" zberačov nebolo na trati vela ? kdežto teraz sa to zmení tými pluskami ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Toto môže povedať len človek, ktorý spĺňa aspoň dve kritériá:
1) Tie časy nezažil.
2) Je debil alebo komunista (na 99% v koincidencii).