dovolim si prudko nesuhlasit. pravda je presne opacna, tvoj nazor je nazor typicky populisticky zavadzajuceho smeracika ala RR, ak tou sotobandou menujes a myslis seba potom je vsetko ok. ? takymito zavadzajucimi prispevkami sa vy smeraci maximalne zhadzujete. na grc mi je z toho faktu ze taki ako ty a tebe podobni maju opraty mesta a dpmk aktualne v rukach.. ?
Hm, čo tie mestá, ktoré som vymenoval a najpredávanejšia električka Bombardier Flexity Classic? Ako by asi vyzeral váš legendárny košický zvršok pri vašej legendárnej košickej údržbe pri nasadení 100% NP električiek s pevnými podvozkami (samozrejme najlepšie značky CAF)?
Samozrejme, nejazdili bez porúch, ale i cez to vydržali (vtedy sa všetko robilo kvalitne a na dlhé roky, teraz sa používajú tie najlacnejšie veci, aby to bolo čo najlacnejšie. I tak v našom štáte si ešte niečo nahrabú do vrecka ... ). Podľa mňa tie Vária nevydržia ani raz toľko ako Tebou vymenované električky. Ďalej sa už o tom nebavím.
Ok, som už radšej ticho. Nechcem, aby tu bola ďalšia "žabomyšia" vojna, každý má na tie električky svoj názor a ja si budem za svojim názorom stáť.
Gryzly: Čo som tými električkami išiel, tak som si spravil svoj vlastný názor, čiže nič s miestnou "šotobandou" spoločné nemám. A taktiež aj celkovo ma se*e, že pán Riško sa ide chváliť, aké super giga moderné električky kúpil. Veď to je vhodné na ukrajinu a nie tu do "vyspelej" krajiny (podľa reklám).
A ešte jedna vec. Mladý byť môžem, ale tu ide o to, koľko rozumu niekto má. Je jedno, či má niekto 22, pokiaľ ma rozum na bude mrazu tak to je úplne jedno (a tým nemyslím nikoho z tejto diskusie, ale celkovo v živote. Sám poznám jedného takého...)
My chápeme, že si mladý šotouš a chceš prudko zapadnúť medzi starších svojou "znalosťou", ale fakt by si niekedy mohol uznať, že je lepšie nemudrovať. Z môjho pohľadu je jediná chyba tých Varií absencia klimatizácie, všetky ostatné "nevýhody" sú výplodom miestnej šotobandy.
Nizkopodlazky nemaju vsetky na elektriku alebo neviem je tam aj lano ? tak vario sa pohne aspon na baterie takze vie aspon vylozit ludi na zastavke v najhorsom pripade ... ale moji prestupovali do busu cez cestu kde trebalo zastavit dopravu este tusim 361,414,337 maju polpantografy a v niektorom z nich bolo aj na elektriku ked nie u vsetkych
A taktiež by sme sa mohli pozrieť aj na tú ich nízkopodlažnosť. V dnešnej dobe by mali byť električky 100 percentne nízkopodlažné a nie to, čo sme kúpili my (len 43 percent nízkopodlažnosti). A o preliezke ani nehovorím. A čo sa týka šmejdov v Ove, Olomoucim a Brne, čo som si písal s čechmi ale aj na iných fórach, tak sa na nich celkom pekne sťažujú, čiže v Košiciach na tom budeme podobne ?
No tak vybaviť napr jedno KTčko by sa s takými mohli ? a ešte jeden by ostal v zálohe ako rezerva .. KTčko s akým "polozberačom" len u nás ešte nemáme (z bývalých miest Čssr, ešte aj v madarsku na našich KT čkach čo sme im predali mali na jednej strane už polozberač) ? No to je len taka moja uvaha .. A čo sa týka toho šnuroveho pohonu - tuším už všetky KT 8 NP maju elektropohon zberačov, aj ked zberač je klasicky "stary", že? No a že si ostal visieť - hm, to bol asi výnimočný prípad vtedy,, ešte dobre že si mal supravu a tých vozov s "pohonom" zberačov nebolo na trati vela ? kdežto teraz sa to zmení tými pluskami ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
veteran
V civilizovanom zahraničí je to väčšinou už roky štandardom ?
Ale nevadí, čo už. Keďže nám to podľa miestnych študovaných odborníkov závidia, som pokojný. Všetko je v dobrých rukách ?