Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: afeno #78899:
Tu ani jeden voz nevydržal 40. rokov. Tu nie je Ostrava...?
Reply on: tbus #78892:
Porúch bolo do aleluja... ?
Reply on: Gryzly65 #78889:
dovolim si prudko nesuhlasit. pravda je presne opacna, tvoj nazor je nazor typicky populisticky zavadzajuceho smeracika ala RR, ak tou sotobandou menujes a myslis seba potom je vsetko ok. ? takymito zavadzajucimi prispevkami sa vy smeraci maximalne zhadzujete. na grc mi je z toho faktu ze taki ako ty a tebe podobni maju opraty mesta a dpmk aktualne v rukach.. ?
Reply on: tbus #78892:
hmm 40 rokov bez porúch 😃 😃 T1 končili po 10 rokoch, T2 po 10-20.... ako keď si to dokopy zrátam tak je to 40 rokov
Reply on: S499.1023 #78897:
Takýmto štýlom tu môžme rovno celý zvršok vytrhať.

Na tú narážku v zátvorke škoda reagovať... Že si laminátka na základe čohosi neznámeho istú vec vsugeruje a potom to generalizuje, nie je môj problém.
Reply on: veteran #78891:
Hm, čo tie mestá, ktoré som vymenoval a najpredávanejšia električka Bombardier Flexity Classic? Ako by asi vyzeral váš legendárny košický zvršok pri vašej legendárnej košickej údržbe pri nasadení 100% NP električiek s pevnými podvozkami (samozrejme najlepšie značky CAF)?
Reply on: Deluxe700 #78894:
"vtedy sa všetko robilo kvalitne a na dlhé roky"

Toto môže povedať len človek, ktorý spĺňa aspoň dve kritériá:
1) Tie časy nezažil.
2) Je debil alebo komunista (na 99% v koincidencii).
Reply on: Deluxe700 #78887:
No ešte že to nevedia v Drážďanoch, Lipsku, Kasseli, Brémach a napriek názoru odborníka na slovo vzatého nakupujú električky bez 100% NP...
Reply on: tbus #78892:
Samozrejme, nejazdili bez porúch, ale i cez to vydržali (vtedy sa všetko robilo kvalitne a na dlhé roky, teraz sa používajú tie najlacnejšie veci, aby to bolo čo najlacnejšie. I tak v našom štáte si ešte niečo nahrabú do vrecka ... ). Podľa mňa tie Vária nevydržia ani raz toľko ako Tebou vymenované električky. Ďalej sa už o tom nebavím.
Reply on: tbus #78892:
Len Oceľ východu bombardovala podnik desiatky krát kvôli zime v električkách. A nevypravené spoje, lebo nebolo čo vypraviť... ?
Reply on: Deluxe700 #78869:
bol by som zvedavý na spomienky pamätníkov, keď prišli prvé T1, T3, T6, ako od prvého dňa jazdili bez porúch 40 rokov ?
Reply on: Gryzly65 #78889:
Iste, požiadavka plnej nízkopodlažnosti a komfortného riešenia interiéru je v tunajších pomeroch len výplod šotobandy.

V civilizovanom zahraničí je to väčšinou už roky štandardom ?

Ale nevadí, čo už. Keďže nám to podľa miestnych študovaných odborníkov závidia, som pokojný. Všetko je v dobrých rukách ?
Ok, som už radšej ticho. Nechcem, aby tu bola ďalšia "žabomyšia" vojna, každý má na tie električky svoj názor a ja si budem za svojim názorom stáť.
Gryzly: Čo som tými električkami išiel, tak som si spravil svoj vlastný názor, čiže nič s miestnou "šotobandou" spoločné nemám. A taktiež aj celkovo ma se*e, že pán Riško sa ide chváliť, aké super giga moderné električky kúpil. Veď to je vhodné na ukrajinu a nie tu do "vyspelej" krajiny (podľa reklám).
A ešte jedna vec. Mladý byť môžem, ale tu ide o to, koľko rozumu niekto má. Je jedno, či má niekto 22, pokiaľ ma rozum na bude mrazu tak to je úplne jedno (a tým nemyslím nikoho z tejto diskusie, ale celkovo v živote. Sám poznám jedného takého...)
Reply on: Deluxe700 #78887:
My chápeme, že si mladý šotouš a chceš prudko zapadnúť medzi starších svojou "znalosťou", ale fakt by si niekedy mohol uznať, že je lepšie nemudrovať. Z môjho pohľadu je jediná chyba tých Varií absencia klimatizácie, všetky ostatné "nevýhody" sú výplodom miestnej šotobandy.
Reply on: Rudyke902 #78883:
Nizkopodlazky nemaju vsetky na elektriku alebo neviem je tam aj lano ? tak vario sa pohne aspon na baterie takze vie aspon vylozit ludi na zastavke v najhorsom pripade ... ale moji prestupovali do busu cez cestu kde trebalo zastavit dopravu 😕 este tusim 361,414,337 maju polpantografy a v niektorom z nich bolo aj na elektriku ked nie u vsetkych 🙂
Reply on: S499.1023 #78882:
A taktiež by sme sa mohli pozrieť aj na tú ich nízkopodlažnosť. V dnešnej dobe by mali byť električky 100 percentne nízkopodlažné a nie to, čo sme kúpili my (len 43 percent nízkopodlažnosti). A o preliezke ani nehovorím. A čo sa týka šmejdov v Ove, Olomoucim a Brne, čo som si písal s čechmi ale aj na iných fórach, tak sa na nich celkom pekne sťažujú, čiže v Košiciach na tom budeme podobne ?
Reply on: S499.1023 #78882:
Stačia... Rovnako ako prepravníky hnoja z Libcháv...? ? ?
Reply on: S499.1023 #78882:
Tuším prvé ostravské Vario má už skoro 10 rokov nie?
Reply on: Zberatel #78870:
No tak vybaviť napr jedno KTčko by sa s takými mohli ? a ešte jeden by ostal v zálohe ako rezerva .. KTčko s akým "polozberačom" len u nás ešte nemáme (z bývalých miest Čssr, ešte aj v madarsku na našich KT čkach čo sme im predali mali na jednej strane už polozberač) ? No to je len taka moja uvaha .. A čo sa týka toho šnuroveho pohonu - tuším už všetky KT 8 NP maju elektropohon zberačov, aj ked zberač je klasicky "stary", že? No a že si ostal visieť - hm, to bol asi výnimočný prípad vtedy,, ešte dobre že si mal supravu a tých vozov s "pohonom" zberačov nebolo na trati vela ? kdežto teraz sa to zmení tými pluskami ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.