Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Bjorn #78715:
Gratulujem trollom ako ste vy 🙂
Nepochybne pri porovnaní BKV panelov, kde koľajnica sa neopierala celým povrchom v betónovom žľiabku, resp. pri porovnaní s kvalitným tankodromom ako bola klasicky vystavaná trať od NO po Krajský súd pred XX rokmi, je novootvorená trať prínosom. Predsa len je zvýšená únosnosť zemnej pláne, použité pružné spojenie koľají s podvalmi. Takže električka ide bez vibrácií a so zníženým hlukom. To, že rekonštrukcia má svoje chybičky krásy je zapríčinené súhrou kapacitne poddimenzovaného realizátora a nekompetentného investora.
Ale to neznamená, že budeme pozerať s krvavými očami a že nebudeme vidieť objektívnu realitu....
No tak keď už je reč o Veronike, dnes je na R1 po dlhšom čase.☺
Reply on: tbus #78718:
Jedna Veronika leto nerobí...?
Reply on: Tatranka #78717:
no ale nezabúdaj na našu Varioniku LF, to je T3 jak lusk ?
Reply on: Bjorn #78714:
Tak to pŕŕŕŕŕŕ! Toto tuto je reinakrnácia K2...? ? ?
Reply on: Bjorn #78715:
No to je ako: Držte sa zábradlia! ?
Reply on: Granite01 #78713:
Môžeš mi prosím vysvetliť pojem "ísť pevne"?

Týmto zdravím aj všetkých ostatných trollov, prosím zoberte si toho naspäť do diskusií na SME.
Reply on: KVKV #78711:
Veď T3 nekončia. T3 je večne živá v reinkarnovanej kĺbovej podobe.
Vyskúšal som dnes naše zmodernizované trate....je vidno, že podložie je pevnejšie, električka ide veľmi pevne a ticho....horšie je to s preferenciou električky....zatiaľ som nezbadal, či je vôbec nejaká preferencia nastavená. Dúfam, že sa to ešte spraví....že to nie je len na oklamanie EÚ a EK.
Reply on: sc_ke_sk #78705:
No áno, ide jednoznačne o nedodržanie fyzikálnych zákonitostí...resp.stavebných postupov, keďže vrchná vrstva asfaltobetónu nemá dostatočný podklad, preto to praská....ešte som nevidel, žeby v Švajci alebo Nemecku okolo koľajníc takto praskal asfalt.
Chystá sa ešte niečo , nejaká akcia k ukončeniu pravidelnej prevádzky T3 ? Niečo ako "dnes naposledy", s decentnou kytičkou na čele, vnútri vozu malá fotogaléria z historie T3 v KE, napríklad po jednom voze na pravidelné poradia všetkých /niektorých?/ liniek ...? Kedy bude? Kolko T3 je ešte prevádzkyschopných ?
Reply on: Kona #78709:
Modernizácia dispečingu už niekoľko mesiacov prebieha, aktuálne je dispečing presťahovaný do provizorných priestorov kým sa všetko nezmodernizuje .
Všade sa tu omieľa (ne)modernizácia tratí. Nejako sa však pozabudlo na to, že sa mala robiť aj modernizácia dispečingu cez tieto projekty. Stalo sa tak alebo sa to potichu presunulo/zakopalo do hlbokého hrobu ❓ ?
Reply on: sc_ke_sk #78705:
Veď predsa hovorkyňa Dúhy sa vyjadrila, že drobné praskliny asfaltu v miestach, kde nie je koľajnica obložená, sú v súlade s projektom. Takže stačí len otvoriť dokumentáciu a spočítať, či dodržali počet prasklín, ako káže projekt.
Reply on: Tatranka #78706:
No veď ja nič 🙂
Pokým sa ešte koľajnice nerozpustili vo vode, tak je všetko OK 🙂
Reply on: sc_ke_sk #78705:
To sú ojedinelé drobné nepodstatné detaily...?
Reply on: Bjorn #78702:
Obstarávanie bolo na Citelisy 3311 - 3329, ale za tu proviziu by sa dal kupit este jeden dalsi autobus...
Exprimátora Košíc Knapíka a jeho úradníka odsúdili
http://kosice.korzar.sme.sk/c/8108615/exprimatora-kosic-knapika-a-jeho-uradnika-odsudili.html

Neverím... ? To budú tie Nemtudomy, že?
No... Škoda skoro pol milióna a podmienka? Úspech je už to, že vôbec padol nejaký trest, ale tak chcel by som vidieť, ako by odsúdili iných zlodejov, ktorí by spôsobili takú škodu... Na každú sviňu voda vrie, akurát tu bula iba trošku vlažná, chcelo by to zohriať a nahádzať tam všetky zvyšné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.