To je kapitola sama o sebe. Fungovať to bude dovtedy, kým sa to neodlepí a to bude zrejme čoskoro. Na Staničnom to v súlade s projektom poničili už pri asfaltovaní...?
Veď načo keď sa robí obnova po 30 rokoch napraviť chybu z minulosti a doplniť chýbajúcu zastávku ? Treba zabetónovať súčasný stav na ďalšie generácie dopredu.
Chceli sme sa spýtať aj samotných vodičov a vodičiek električiek z DPMK, ako sa im jazdí po zrekonštruovaných tratiach.
„Bez komentára. Podpisovali sme nejaký kódex o mlčanlivosti. Takže iba hovorkyňa,“ zhrnuli sme odpovede štyroch z nich. ?
V iných mestách asi používajú iný riadiaci systém.
Autobusy môžu ísť iba na trate MEU (asi), kde je asfalt.
A keďže tam ten dátum a čas nahrávať denne nebude, mám pre teba dobrú radu : Skús si nosiť hodinky. ?
No ja niesom IT čkár, ani odborník - ak je to tak ako píšeš že musi sa to osobitne do každého voza , že sa to nedá jednoducho urobiť (v iných mestách s tým problém nieje), aby aspoň čas sa tam zobrazoval (ak máme časovú tarifu) - tak nech sa naši "odborníci" opýtajú v Žiline , nech im poradia .. ? No ak je to fakt že ináč ako denne tam osobitne nahrávať dátum a čas treba (čo sme asi rarita tým pádom) - tak potom aspoň trasa (pár zastávok tej linky) by sa tam nahrať mohla, to čo sa denne nemení - nahraje sa raz do databázy (tak ako číslo a konečná a nasledujuca zastávka) a bolo by aspoň to,,,, lenže to sme tam čo som písal dávno,,, muselo by sa v DP chcieť..
Ešte dodám jeden postreh - čital som niekde vyjadrenie hovorkyne - že sa zakaže a nedovoli sa jazdiť busmi po ŽIADNYCH novych tratiach .... ešte ani Ed nezačala jazdiť po starom, a včera sa celá náhradná AD L.3 a 4 premávala a otáčala na námesti výlučne na nových tratiach ? ?
Ozaj, keď už sa idú kúpiť ďalšie elektrobusy... mala by snáď existovať nejaká pozitívne ladená analýza, resp, vyhodnotenie doterajších skúseností DPMK s prevádzkou 5 kusov z hľadiska ich spoľahlivosti, efektívnosti využitia vozidiel, úspor na prevádzkových nákladoch... Je také niečo na svete?
Tatranka