Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Bjorn #78694:
Ale to spadá pod MET, takže tá zastávka bude. Teda dúfam. ?
Reply on: Bjorn #78699:
To je kapitola sama o sebe. Fungovať to bude dovtedy, kým sa to neodlepí a to bude zrejme čoskoro. Na Staničnom to v súlade s projektom poničili už pri asfaltovaní...?
Reply on: Tatranka #78698:
Aj tá guma medzi hlavou koľajnice a dlažbou vyzerá... Nijako.
Reply on: 110mat110 #78696:
A toto je co za vtip? Pisem z mobilu, WP 8.1 IE. Rano slo vsetko normalne.
Reply on: 110mat110 #78695:
Super... Odfiklo mi vacsinu prispevku. Este raz:
Tabule: Ukazuju ze elektricka je
Par postrehov z IKD.
Tabule: Ukazuju, ze elektricka
Reply on: Tatranka #78693:
Veď načo keď sa robí obnova po 30 rokoch napraviť chybu z minulosti a doplniť chýbajúcu zastávku ? Treba zabetónovať súčasný stav na ďalšie generácie dopredu.
Reply on: Bjorn #78690:
Hej, postavila. Aľe ňe v Košicoch...?
Reply on: Isidor #78688:
Jak v Rusku...
Reply on: marek_41 #78661:
Interval v sedle 20´, večer 30´? ?
A to Uber v Košiciach ešte stále nie je?
Reply on: Davidoshmhd #78655:
Mňa by zaujímalo... V súvislosti s rekonštrukciou postavila sa konečne električková zastávka Krajský súd smer Moldavská?
Reply on: Isidor #78688:
Vidím, že protinovinárske "opatrenia" sa stupňujú... ?
http://kosice.korzar.sme.sk/c/8108071/elektricky-sa-naplno-vratili-na-kosicke-trate.html

Chceli sme sa spýtať aj samotných vodičov a vodičiek električiek z DPMK, ako sa im jazdí po zrekonštruovaných tratiach.
„Bez komentára. Podpisovali sme nejaký kódex o mlčanlivosti. Takže iba hovorkyňa,“ zhrnuli sme odpovede štyroch z nich. ?
Reply on: 110mat110 #78682:
Strihať trolej by mohol... Keď je tvrďas, tak aj pod napätím...? ? ?
Reply on: Rudyke902 #78684:
V Žiline nemajú žiadne BUSE transparenty.
Reply on: Rudyke902 #78684:
V iných mestách asi používajú iný riadiaci systém.
Autobusy môžu ísť iba na trate MEU (asi), kde je asfalt.
A keďže tam ten dátum a čas nahrávať denne nebude, mám pre teba dobrú radu : Skús si nosiť hodinky. ?
Reply on: Yogi616 #78676:
No ja niesom IT čkár, ani odborník - ak je to tak ako píšeš že musi sa to osobitne do každého voza , že sa to nedá jednoducho urobiť (v iných mestách s tým problém nieje), aby aspoň čas sa tam zobrazoval (ak máme časovú tarifu) - tak nech sa naši "odborníci" opýtajú v Žiline , nech im poradia .. ? No ak je to fakt že ináč ako denne tam osobitne nahrávať dátum a čas treba (čo sme asi rarita tým pádom) - tak potom aspoň trasa (pár zastávok tej linky) by sa tam nahrať mohla, to čo sa denne nemení - nahraje sa raz do databázy (tak ako číslo a konečná a nasledujuca zastávka) a bolo by aspoň to,,,, lenže to sme tam čo som písal dávno,,, muselo by sa v DP chcieť..

Ešte dodám jeden postreh - čital som niekde vyjadrenie hovorkyne - že sa zakaže a nedovoli sa jazdiť busmi po ŽIADNYCH novych tratiach .... ešte ani Ed nezačala jazdiť po starom, a včera sa celá náhradná AD L.3 a 4 premávala a otáčala na námesti výlučne na nových tratiach ? ?
Ozaj, keď už sa idú kúpiť ďalšie elektrobusy... mala by snáď existovať nejaká pozitívne ladená analýza, resp, vyhodnotenie doterajších skúseností DPMK s prevádzkou 5 kusov z hľadiska ich spoľahlivosti, efektívnosti využitia vozidiel, úspor na prevádzkových nákladoch... Je také niečo na svete?
Reply on: ITSManík #78677:
Co cakas? Ze rasi slavnostne prestrihne trolej? Ututlanie je cielene. Nie je sa vobec cim chvalit

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.