Reply on: eMareq #3618:
a) Linky RA, pokiaľ sa nemýlim tu boli vždy a areál VSŽ obsluhovali už od samého začiatku. Jedinou odlišnosťou bolo, že boli pôvodne neverejné - vyhradené pre železiarov. Až neskôr boli zmenené na štandardné linky s voľným prístupom cestujúcich a ich cestovné poriadky sa dostali na zastávky a trasy do schém.
c)
1) stalo by sa to, že:
- zrusi sa električkové spojenie Alejovej s centrom
- zruší sa električkové spojenia Boženky s centrom
- už dnes poddimenzovaný vzťah Trieda SNP - Nám. MM sa oseká na polovicu
2) z obslužného hľadiska takmer bez zmeny (i keď priame spojenie Štadióna Lokomotívy a Komenského s Novou nemocnicou a magistrátomby asi chýbalo), akurát šialený nárast vozokilometrov. Návrh podľa mňa nič nerieši.
eMareq
a) Odkedy sa datuje vznik RA liniek (al. objednavok) a ako to byvalo za minulosti, ked este RAcka neboli (napr. ako sa zvazali ludia zo sidlisk do VSZ). Suplovali tuto funkciu bezne A linky, pricom si potom ludia prestupili na E-linku (trebars z Krasne v casoch ked neviedla este trat tam)
b) Preco RA1 a RA2 nemaju odchod cez pracovne dni o 6.35 z VA USS, ale cez volne dni ano?
c) Co by sa stalo keby sa udialo nasledovne:
1) Zrusi sa L9, zavedie sa L1 po starej trase s dennou prevadzkou a L7 bude premavat po trase: Stadion TU - Amfiteater - Alejova - OC Vazec
2) L9 sa skrati po NMM (trasa zostava taka aka je dnes), zavedie sa L1 po starej trase (s dennou prevadzkou) a L7 zostane takisto po starom.
Ked som sa minule viezol L38 tak na Krajskom sude nastupila dvojica PK, ked tak kontrolovali, zamyslel som sa nad poctivostou cestujucich. Keby nebolo kontroly tak kazdy dlabe na to, aby si kupil listok (12+7Sk je totiz velmi vela). Ale ked su vo voze, tak vodic doslova zaziva napor ako ked sa doviezli pomarance za cias minulych. Kde niet kontroly, tam sa safaaaari. Ja by som skor zaviedol vo voze pritomneho trvaleho sprievodcu (ale nie takeho, ako za minulosti, ked mal na starosti aj otvaranie dveri. Zostalo by mu iba predaj CL + ich kontrola)