Reply on: 1018 #3536:
Ja som síce za hromadné zavedenie dopytu naraz, ale viem si predstaviť aj situáciu, kedy by sa to robilo postupne. To by však museli byť VŠETKY vozy jednotne označnené informáciou o spôsobe otvárenia dverí. Napríklad by sa ku každým dverám zvonku i zvnútra umiestnila nejaká prehľadná, výrazná, farebná nálepka s nápisom "DVERE OTVÁRA CESTUJÚCI TLAČIDLOM" alebo na vozoch bez dopytu s nápisom "DVERE OTVÁRA VODIČ" (alebo nejako podobne).--
All: Tak som bol dnes po cca mesiaci znova v Košiciach. Nastúpil som do jedného z tých vašich trolejbusov (1015) - vozidlo ktovieako rýchlo nešlo, vydávalo to ten typický košický chrapľavý zvuk, na sedenie boli všetky miesta obsadené a rovnomerne boli zaplnené aj priestory na státie, vo vozidle sa vzášal zvláštny pach... a v tom mi zrak padol na certifikát kvality ISO neviemkoľko, informácia o ktorom bola (ako to v KE už býva) surovo nalepená na okne. No jó... ? ☺
Ale úprimne ma potešilo, že Albatros 359 sa teší pevnému zdraviu a preháňa sa na rovinatej L2.
Napokon ma ešte rozveselil pohľad na toho nešťastného vodiča, ako mu na tom svetri, či čo to mal nasebe visí tá farebná "psia známka", no skrátka super...
Vladimír
Čo sa týka navrhovaných vozidiel, vieš ako sú na tom moje vedomosti zo železničnej techniky Keď nepôjdeš cez WAP, ale klasicky, skús hodiť na navrhované vozidielka link, nech to vidím.