Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
re vladimir, hlasice: a dovolim si este jednu otazku: je to tak preto, ze sa to tak nikdy nerobilo, alebo preto, ze aj v dpb aj dpmk su nejaki k.k., ktori su hrdi na to, ze kedysi boli spoluziaci a dnes maju obaja na starosti "informatiku" a vzajomne si pravidelne "vymienaju skusenosti" pri skupinovych poradach dopravnych podnikov? neviem ako ke-k.k., ale ba-k.k. vydrzi vela fernetu. aj ked je pravda, ze teraz uz nepije v case procesu pritomnosti v zamestnani. a taktiez je pravda, ze robi aj za dalsich 5 ludi. lenze to sa akosi naraz z casovych a kapacitnych pricin neda a on to alebo nevie alebo nechce pochopit.
re vladimir, hlasice: asi by si bol velmi prekvapeny, kolko ma ba hlasicov. to nic, aj ja som bol. a alebo su v sklade, alebo vo vozoch. tie v sklade su jasne, z hladiska funkcnosti asi ako vypnuty mixer v kuchyni. tie na vozoch: asi stvrtina ehm prepytujem funguje tak, ze od 06:00 do 22:00 to robi hluk a od 22:00 do 06:00 im nerozumiet okrem gongu nic. zvysne 3/4 su alebo v poruche, alebo bez databazy zastavok, teda len gonguju, alebo nie su zadefinovane v zostave periferii palubaku, takze maju funkciu ako vypnuty vysavac... a pritom cena tej hracky zvanej buse bs200 je vysoko nad 30tis sk. a preto sa pytam: na toto je ospravedlnenie? nesvedci to tiez len o kohosi neschopnosti? mimochodom vsetky t6a5 r.v. 97, evc: 7947-7956 mali v kazdom voze digitalny hlasic zastavok uz z ckd zlicin. len tam nemal kto nahovorit kto bratislavske zastavky, tak tam mluvila pani jurinova prazske. a len na tlacitko, nie na drahove, resp. dverove kriterium, lebo to zas nemal kto zadat do palubnych pocitacov...
😕
Nu 15.07 mala prist na KU -> Podhradova L12 a neprisla 😉 Za to prisla na 15.22 🙂. Ak som sa tak rozhliadal, po vozidlach, tak som zistil ze tu mame vraky 😉 4202 - L18 (hrdzavy zovsadial) 6293 - L35, 5210 - prave kridlo zadnych dveri by potrebovalo vymenit plechy + desne dymil. Jedinym pozitivom bola 6247 na L55 a soplaris na L12. (inac skusenosti s L12 su jasne v moj neprospech, bud pride velmi skoro, alebo velmi neskoro). Dnes este aj meskala L22, na vodnu mala prist 11.26 a prisla o 11.30. Proste krasny piatok 😉 🙂
Takže dnes som konečne videl aj CVR LIVE na T6 #601. O 15:00 bolo na Amfiteátri dokonca stretnutie oboch reklám, spolu aj so súpravou T3 #376+377 na L6 (600+601 bola v slučke ako R7). Reklama na 601 je graficky úplne tá istá, akurát to čo je na T3 na bielom podklade, na T6 to hýri všetkými možnými farbami (zelená, červená, žltá, modrá...).
Reply on: KVKV #3330:
Odporuješ si v tom, že si PROTI zavádzaniu prestupnej tarify a si ZA nosnú elektrickú trakciu. Ak si za nosnú elektrickú trakciu, musíš byť aj za prestupnú tarifu.
Označovacie plochy na oboch koncoch lístka by nič nevyriešili. Nikto totiž nepovedal, že jazda z bodu A do bodu B bude len o jednom prestupe. A aj keby bola, tak čo dosiahneš tým, že lístok povedzme za 20 Sk bude mať šachovnicu na oboch koncoch? To rovno môžeme zlacniť cestovné na 10 Sk a označíš si lístky dva.
Momentálne sa vo svete uplatňuje prestupný časový lístok. Nie je to ideálny systém, ale lepší a lacnejší nepoznám.

Re #3331 Papyr: Ustanovenie o označovaní JCL z opačnej strany pri prerušení dopravy je pevným článok košického prepravného poriadku a platí pri každej výluke.
Reply on: rl #3333:
Vyrobca uvadza, co sa mu hodi. Ak chces zistit realne cisla, potrebujes 1 autobus a 200 dobrovolnikov.
Prednedávnom sme tu rozoberali kapacitu SOLARISU URBINO 15. Na www.solarisbus.pl píšu, že kapacita tohto autobusu je 40+127=167 miest
Reply on: Papyr #3331:
V BA to bolo normálne v prepravnom poriadku za čias MOC že v prípade náhradnej dopravy sa cvakne lístok z druhej strany, v prípade viacerých prestupov sa cvaká v prvých dvoch spojoch. Zošitky sú v Budapešti, obojstranne cvaknuteľné lístky skoro v každom meste v Rumunsku, BA (konečne niečo inteligentné v BA) lístky na štyri použitia v elektronickom označovači (škoda, že predáva len DP a nie aj trafiky) atď.
I.
Reply on: KVKV #3330:
Ale prave z Kosic si pamatam jednu vyluku, bolo to bud na Juznej triede, alebo niekde v oblasti Nad Jazerom, kedy jazdili nahradne Ikarusy na linke X3 (?) z Namestia Osloboditelov na konecnu Nad Jazerom. V tychto spojoch si clovek mohol orazit uz raz cvaknuty listok zhora a listok platil. Velmi sa mi to vtedy pacilo. Mohlo to byt niekedy v roku 1996/97.

BTW, ze ty si prazsky Slovak? 🙂
Reply on: Vladimír #3323:

Ohladne prestupovania si neodporujem, to je nutné už dlhú dobu až dodnes, vo velkomestách to prakticky bez toho neide. Snažím sa vidieť vec komplexne z ekon.stránky bez ohladu či niečo rozhodne magistrát alebo dp. Ide o to, aby sa investícíe rozumne využili na najpotrebnejšie veci, a v košickej mhd sú doležitejšie miesta . Myslím ,že na všetkých miestach by sa malo rozhodovať kompetentne ,mali by to byť odborníci zo širokým prehladom .
A pokial už niekto chce zaviesť prestupné cestovné lístky tak to ide v podstate zadarmo, niečo také fungovalo už dávno v nemecku -lístok by mal označovacie miesta na oboch koncoch. Jednorazový by bol napr. za 14.- dvojitý (vlastne prestupný) za 20.- Alebo vydať lístkové zošitky cenovo zvýhodnené ,existujú aj tzv.skladačky(napr.na 10jázd, použitá časť sa prehne alebo odtrhne. ,dodnes sú vo Viedni
Moj názor na zhustenie električkovej dopravy, dobudovanie trolejbusovej siete, a obmedzenie ad do role špičkových expresov a napájačov stále trvá
Reply on: balky #3327:
To hej , ale ARDO v BA existuje 😉
Reply on: BM #3325:
Vies, ze mi ani nezalezalo na presnych cislach?Jednoducho bola aj v BA, aj v KE.Je to minulost,tak ako Ardo.
Reply on: KVKV #3318:
To mi hovorit nemusis to viem velmi dobre
ADD: R&G tieto oynacovace tuboli pred vzse 8 rokmi 6412 a 4212. Boli na skusku. Mimochodom Bratislava na tom bezi tak isto., Tak nevidim problem


NODES> To uz budu musiet, len nech prosim nepouzivaju datove karty, lebo odzvoni aj rychlej jazde
Reply on: bigmac #3320:
to hej, krabust ako krabust. sorry a to robim v kuchynskom studiu, mal by som sa hanbit ?
Reply on: Nodes #3321:
V tomto žiadne kompromisy neuznávam. Má sa hlásiť riadne vizuálne aj akusticky. V Bratislave sa akusticky nehlási jednoducho preto, lebo tí dobráci nemajú nakúpené hlásiče, preto to beží len na displejoch. Košice hlásiče (zväčša) majú, preto niet ospravedlnenia pre "mlčanie busov".
Reply on: KVKV #3312:
V niečom sa dá súhlasiť, ale mýliš sa, pokiaľ ide o spomienky na elektronické označovače v Košiciach. Tie neboli "v tichosti" odstraňované, ale riadne odinštalované z dôvodu ukončenia ich testovacej prevádzky. Ak sa nemýlim, boli na dvoch vozidlách. Jednalo sa o výrobky značky R&G Mielec.
Prestupná tarifa podľa mňa potrebná je. Elektronické označovače podľa mňa potrebé sú. Ale pokiaľ mesto zatiaľ prestupnú tarifu nemá, dokážem to pochopiť a zniesť. Neporovnateľne viac ma fascinuje, že v Košiciach doteraz nevynašli kĺzavú dobu platnosti predplatných lístkov. V tomto ohľade sú Košice zo všetkých prevádzok MHD v tejto republike, ktoré predplatné lístky majú, na poslednom mieste.

Re #3313 S499.1023: K mojej a iste aj Tvojej maximálnej spokojnosti DPMK už 24-hodinové a týždenné lístky v automatoch pred železničnou stanicou ponúka.

Re #3314 BM: To si krásne vystihol. Intervaly sú vecou zmluvy o výkonoch medzi DPMK a magistrátom a vôbec nesúvisia s finančnou situáciou podniku.

Re #3316 KVKV: Myslím, že automaty značky Mikroelektronika, v ktorých sa krátkodobé (24h, 7d) predplatné lístky predávajú, sú veľmi spoľahlivé a bez obáv môžeš do nich peniaze nahádzať.

Re #3318 KVKV: Označovače R&G Mielec riadené palubným počítačom BUSE Blansko fungujú v Bratislave. Palubným počítačom R&G Mielec sú zase riadené v Žiline. A myslím, že sú v pohode. Okrem toho, dnes už R&G pnúka novší model označovačov ako je väčšina v Bratislave a Žiline.
V ďalšej časti si krásne odporuješ voči príspevku #3312. Nechceš prestupnú tarifu do Košíc, ale tvrdíš, že nosná doprava musí byť elektrickej trakcie a autobusy majú byť doplnkové. To znamená viac prestupov pre cestujúcich. Ak chceš viac prestupov, musíš mať prestupnú tarifu, nemôžeš ľudí finančne sankcionovať za vynútený prestup.
Reply on: KVKV #3316:
Pocas mojej navstevy pred par dnami v BA som si chcel kupit v nedelu 48 hod. listok, ale jediny predpredaj, ktory donedavna este fungoval na Hlavnej stanici, uz v nedelu otvoreny nie je. V pondelok som sa pytal pracovnicky predpredaja na Obchodnej, preco je na stanici v nedelu zatvorene. Ale ved si mozete kupit listok v automate, znela odpoved. A odkial mam zobrat 80 sk v minciach? ( Hodnota 24 hod. listka. ) - Bola moja protiotazka. Tu uz argument nebol. Takze nefungujuci predpredaj v nedelu nie je len v KE, ale ani v hlavnom meste, co je minimalne zarazajuce.
Reply on: BM #3314:
Ked uz budu tie zvysne BUSE panley, tak by som fakt bol rad, keby vodici pouzivali ked uz nie zobrazovanie plus hlasenie, tak aspon zobrazovanie ako v BA. Tam snad okrem jedneho autobusu zobrazovali zastavky vsetky vozidla, ktore mali informacne panely.
re balky, whirpool: v ba bol najprv na duplaku 7765+66, neskor sa prestahoval na 2xt6 7939+40. cisla co ti bm uviedol su ardo. chladnicka ako chladnicka...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.