Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
KVKV:Mielec je napriek pociatocnej nedovere uz peknych par rokov v spolahlivej prevadzke v BA.
Reply on: BM #3314:
R+G MIELEC -nie sú to tie označovače čo boli donedávna v niektorých autobusoch? Je táto zostava a jej spolahlivosť overená v cca dvojročnej prevádzke v niektorom meste SK,CZ ?
Pokial je v KE najstratovejšia elektrická trakcia , tak je niekde velká chyba. Električkové trate bývajú vo velkých mestách nad 100tis. obyv. najvýkonnejším a ekonomicky najvýhodnejším systémom, tvoria páter mhd, autobusy by mali tvoriť len úlohu "napájačov" ed, nie jej konkurovať ako v KE. Cca 80 percent ed je v súbehu s ad. To nie je v poriadku. Je to dovod prečo sa stále stavajú nové trate a obmedzuje sa ad. -viď Praha-Barrandov.
Postupné obmedzovanie električkovej dopravy a likvidácia vozového parku v Košiciach skončí tak za 10rokov katastrofou-kolapsom ed. Vobec nie je pravda ,že Košice majú nadbytok električiek.
Mimochodom, priamo na zel. stnaici su umiestnene 2 automaty noveho typu v ktorych je mozne zakupit si casovy listok.

Teraz si nie som isty, ci len 24h, alebo aj 7 denny.

Zaklad znie, mat kopu drobnych, co suhlasim by mohol byt za istych okolnosti problem.

S tym, ze mincozruty sa neda celkom suhlasit, jedna sa o automaty, kde mincovy otvor je uzatvoreny a otvara sa az po zvoleni listka a nikomu nebrani nic v tom, aby otestoval najprv korunacku, ci to funguje. V pripade ze nie, strata nie je taka velka ?
Reply on: S499.1023 #3313:

1/Áno,táto roztomilá skutočnosť v Košiciach skutočne existuje, keď niekto príde v nedelu alebo v deň sviatku, tak nie je otvorený žiadny predpredaj, posledná možnosť je v sobotu dopoludnia. Na automaty velmi nebazírujem, pretože by som pri ich "peniazožravej nefunkčnosti" neriskoval nahádzať do nich niekolko desiatok korún . Mali by to predávať v trafikách alebo aspoň jeden predpredaj by mal fungovať keď už nie nonstop tak aspoň každodenne povedzme do 22:00. Čo keby cez sviatky a víkend to predávali vodiči a bez prirážky? jedine kladný efekt-vyššie tržby a menej čiernych pasažierov.
2/Vzdialenosti medzi zastávkami v Košiciach a intervaly hlavne víkendové sú skutočne odradzujúce, mnohokrát je lepšie ísť pešo keď nemám predplatný lístok. Podla mňa sa práve týmito dvomi vecami dp(magistrát, mesto atd...) pripravuje o zisky a velmi znižuje atraktívnosť mhd
- ale prestupný tarif to nezmení, lístok bude ešte drahší
3/nemám slovenskú klávesnicu , používať metódu "tabulka Alt xxxx" sa mi nechce,zdržuje, nabudúce použijem "a".
Reply on: S499.1023 #3313:
To je vecny problem Kosic ?
Reply on: KVKV #3312:
Aby som ta dostal do obrazu. To ze ake budu intervali urcuje magistrat a nie DPMK. Financie na DPMK su, ved za co by sa kupovali autobusy? Jedina ziskova doprava je zatial autobusova, ktora pokryva ciastocne straty elektrickovej a trolejbusovej trakcie. Podla toho co sa mi dostavilo do usi a pred oci malo by ist o vybavenie strojcekov R&G Mielec a dokupenie zbytkovych BUSE panelov.
Najvacsie naklady budu na elektrickovu trakciu lebo tam BUSE takmer vobec nieje. Pricom na trolejbusoch je 45 % palubnych pocitacov., Takze problem malicky. a co sa tyka autobusky , ta je zase na na tom vitazne, lebo 88% vozidloveho parku ma BUSE. Co sa tyka udrzby zvladaju udrzbu Solarisov a novych Karos, takze problem to taky velky nieje. Totiz dielne su vybavene uz aj laptopmi.
Co sa tyka udrzby BUSE, je podla mna 2krat lepsia ako v Blave, len skoda ze sa nevie ustalit to co robi 1018
Reply on: KVKV #3312:

1) Keď som naposledy navštívil KE, tak som si žiadny celodenný lístok kúpiť nemohol, pretože v automatoch nebol a predpredaj bol zavretý, bo perši maj.
2) Tá teória, že niekoho "nezabije, keď si kúpi štyri jednorazové lístky" je úplne, ale úplne pomýlená, pretože keď si dotyčný spočíta náklady na cestovanie a časové straty z použitia MHD, tak si vlezie do IGK alebo zavolá taxík a nabudúce spraví čo? Nabudúce už na NHD ani len nepomyslí.
3) zpeť - to ja v akom jazyku ? ?
I.
Reply on: BM #3295:
Prestupný tarif je v súčasnosti velký hit u všetkých dp. Ale! Predpokladám, že aj v Košiciach sa uvažuje o montáži elektronických označovačov a hodín do VŠETKÝCH dopravných prostriedkov, včetne IDOS. Je vobec rozumná takáto investícia pri súčasnom technickom stave vozidiel a nedostatku financií a obmedzovaní intervalov?
Mimochodom je dp schopný zabezpečiť trvalú prevádzku a údržbu týchto náročných elektronických komponentov? Má na to ludí a dokáže ich zaplatiť? Spomínam si na zavádzanie akýchsi elektronických označovačov v autobusoch , na ich "spolahlivosť" a postupné tiché vymiznutie. Funguje ešte nejaký? Za povšimnutie stoja elektronické transparenty a ich nie vždy stopercentná funkcia.(daj im bože dlhého bezúdržbového života) Nadobúdam presvedčenie ,že v Košiciach je to tak, že ak sa nainštaluje nejaká elektronika, tak funguje pokial funguje a potom sa v tichosti odstraňuje.

Ja mám tento názor: Kto jazdí pravidelne, tak má mesačný alebo iný predplatný lístok. Návštevník Košíc ,pokial má rozum, tak si kúpi 24hodinový alebo niekolkodňový. Ja osobne ak prídem do nejakého mesta -je jedno kde, tak sa po niečom takom sháňam , lebo jednorazové, časové,prestupné lístky sú vždy tým najdrahším riešením. A pokial niekto len raz za čas použije mhd, tak ho nezabije keď si kúpi štyri jednorazové lístky na cestu tam a zpeť s prestupom.
Reply on: balky #3306:
Presnejšie na "A" vozidle #362 bola nad prvým podvozkom "vodná ženička", nad druhým podvozkom "veterná ženička" a na "B" vozidle #363 nad prvým podvozkom "ohnivá ženička" a nad druhým podvozkom "ľadová ženička". ?
Reply on: Peter #3288:
Pokial som sa dopočul ,tak v niektorých mestách ,napr.v Prahe ,kde sú ranné zápchy a meškanie na niektorých linkách dosahuje až 40min, tak sa z konečnej vypraví záloha na stejné poradie-službu.
Robí sa niečo také aj v DPMK?
Reply on: BM #3293:
Práve som opäť videl 376+377 s novou reklamou LIVE a táto súprava NEMÁ ŽIADNE polopriesvitné nálepky ako žilinská či bratislavské reklamy LIVE. Čiže v oknách nálepky vôbec nie sú, takže žiadne á la Whirpool, Globtel, či Energizer... ?
Reply on: balky #3306:
Pripájam sa. Mám dojem, že sa na túto reklamu v Košiciach tiež pamätám.
Reply on: balky #3306:
stava sa . nikdy som ju totiz neregistroval 🙂
Reply on: BM #3303:
Vozy mali modry nater, a na reklame bola akasi "ladova"zenicka.Preco by takato reklama nemohla byt aj v KE?
Reply on: Marlyn #3302:
Tak to by ma zaujimalo cim si siel. Lebo autobusy su v 500 krat lepsiom stave ako v BA. Elektricky si ce nie . Ale autobusy su udrziavane v cistote kazdy druhy den umyvane a upratovane. Mozno ze si siel 11tkou, alebo neaky drbnutym trhanarom
Reply on: Sarko #3301:
Tak to som nevedel
Reply on: balky #3299:
V Kosiciach bvol Whirpool? Pokial sa mi mari tak len v Blave na T6A5 7923-24, 7941-42
Cesta MHDckou v KE? Otrasny zazitok: spina, bordel, roztrhane sedacky, ludia si slapu po nohach, strkaju sa. Na spoj treba cakat niekedy aj 30min. - a to v meste, nie v okrajovych oblastiach (Saca, Polov...). Spoje su pomale, par KM cesty trva neuveritelne dlho. V porovnani s rychlostou MHD v BA je to tu v KE hroza. A to nehovoriac o tom ake mile prekvapenie clovek zazije vnutri spoja (v BA), po predchadzajucich skusenostiach v KE. Asi tak... ?
Reply on: balky #3299:
No fakt, na Whirpool na 362+363 som úplne zabudol... Kto má ešte nejaké info? ?
Reply on: SHORTY #3298:
Ak bol Globtel na 521 skôr ako Energizer na 627, tak sme zabudli. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.