Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #2716:
Súhlasím. Záleží od toho, čo dotyčného zaujíma. Ak by ma zaujímali typy vozidiel, skôr by som šiel do Košíc, pretože väčšina prešovských typov jazdí aj v Košiciach a v Košiciach je ich viac. Ak by ma zaujímali električky, samozrejme by som šiel do Košíc, ak by som bol nadšencom trolejbusovej dopravy, uprednostnil by som Prešov. Niekto zase vyhľadáva pekné trasy - tu je ťažko pomôcť, pekné sú aj v Košiciach aj v Prešove. V Košiciach sú však väčšinou také civilizovanejšie, v Prešove sa zas busom možno dostať aj skutočne na "koniec sveta" (Surdok, Kanaš 🙂 ). A môžeme ísť ďalej, kto je vyznavačom firmy BUSE, príde si na svoje v Košiciach, kto zasa R&G, tak v Prešove. I keď je pravda, že Prešov je momentálne jediné mesto v SR, kde možno vzhliadnuť aj displeje BUSE, aj R&G aj EMtest.
Záver: Skutočne záleží od toho, čo človeka zaujíma.
Reply on: eMareq #2701:
Nech kludne pride, priamo na Sekciu OZT Kosice, kolegovia mu to odborne vysvetlia.Len si nebudem isty, ci to "odbornik" na KIDS zvladne.
Kto moze za to ze Kysak - Kosice je hrdlo lievika, zbiehaju sa tu trate z Presova, Margecian a vlaky tu jazdia pomaly kazdych 5 minut? Urcite ZSR nema zaujem na tom, aby PZZ bolo pol dna uzatvorene.Uzatvara a otvara sa tak, aby bola zabezpecena plynulost vlakovej a bezpecnost cestnej dopravy.
Reply on: Papyr #2713:

To, že je MHD v Prešove na lepšej úrovni ako v KE, ešte automaticky neznamená, že je aj zaujímavešia. Keď už len pozriem na typovú a podtypovú pestrosť vozidlového parku MHD medzi PO a KE, automaticky sa mi zdajú zaujímavejšie KE. V každej oblasti MHD to môže byť iné. Pete ale správne podotkol aj návštevu Prešova. Veď ak niekto cestuje za MHD na východ, bolo by prinajmenšom zvláštne nenavštíviť jedno alebo druhé mesto, vzdialených od seba na dĺžku nejakej bežnej linky MHD. ?
Reply on: eMareq #2701:
Zdá sa, že ignorantstvo je nejako späté so železnicami. Podobný problém rieši už celé roky DPMŽ s priecestím v Brodne na L22.

Re #2704 Dopravák: Nemusí byť ani Ikarus. Pražskí kolegovia, ktorých som sprevádzal v lete 2002 si dodnes s hrôzou spomínajú na vozidlo 6299 🙂

Re #2705 S499.1023: Súhlas.
Reply on: S499.1023 #2707:
K priecestiu len tolko. Nebudem sa uz k Esickovej provokacii o najslabsom clanku ZSR vyjadrovat, budem sa venovat cisto len zavoram v Tahanovciach, pretoze som sa na to pytal kolegu. Zavory v Tahanovciach nie su v poruche, vykazuju spravnu cinnost, zabezpecuju bezpecnost vlakovej aj cestnej dopravy.Tento tyzden to viem urcite, lebo som bral hlasenia a nikto nehlasil poruchu tohto PZZ.Tento tyzden sa vsak vyskytol jeden problem, o ktorom Esicko, ako vypravca ZST Kosice, musel vediet. Na TKK kabli v Druzstev nej zamokla odbocna spojka, odisiel autoblok a v useku Druzstevna - Kosice a Druzstevna - Kysak sa jazdilo na medzistanicny usek. To znaci, ze cez PZZ prechadzalo menej vlakov, bola redsia doprava, PZZ vsak fungovalo, akurat nebola kontrola uzatvorenia. A cas, kedy sa musi PZZ uzatvorit pred vlakom, je dana normami a predpismi ZSR. Ale to Esicko ako vypravca ZST Kosice tiez musi vediet. A tiez musi vediet, ze ked sa zisti porucha,alebo mu poruchu nahlasia rusnovodici, ma ju zapisat do Zaznamnika poruch.Ak ju nezapisal, znaci to, ze vsetko, vratane PZZ v Tahanovciach je OK. To je legalna cesta, aby sa porucha mohla odstranit.To tiez vie, ale Esicko si radsej bude utierat usta tu, na fore. Navyse si serie do vlastneho hniezda, pretoze sme teraz vsetci zastreseni pod oblastnym riaditelstvom Kosice, mame spolocneho riaditela.
Reply on: pete #2679:
Ja som to tiez chcel napisat,a le uz si ma predbehol. Dokonca ja by som to napisal este sprostejsie, a to "najvacsou zaujimavostou MHD pri navsteve Kosic je MHD v Presove" 🙂
Reply on: S499.1023 #2707:
Ciastocnu odpoved na to, preco to PZZ tak (ne)funguje, som vo svojom prispevku napisal, nie? Podrobnosti Ti rad vysvetlim mailom ktory Ti poslem ako MMS z Orange, tak ho prosim nevymaz ako nevyziadany 🙂
Takže dnes nás milo a niektorých veľmi nemilo prekvapila výdatná snehová nádielka. Silná snehová búrka začala po 1:30 a do 4:00 nasnežilo cca 20 cm snehu. Krátko pred 4:30 nastala na Sídlisku Ťahanovce kolízia dvoch kamiónov (menší sa snažil obehnúť väčšieho), pričom sa však väčší tesne pred svetelnou križovatkou ku Metru skrížil a zahatal celú šírku cesty. Otec, ktorý v tom čase tadiaľ prechádzal okolo, sa musel za mostom pretočiť do protismeru a prechádzať v protismere až ku križovatke s Ázijskou tr. Posypovač ostal uviaznutý pred kamiónmi a zaujímavosťou bolo, že nikde naokolo sa až do cca 5:00, keď sa otec z Ťahanoviec vracal, ani jediný autobus MHD. Ťahanovčania teda museli opäť použiť pešibus. Na električkových tratiach sa na každej výhybke nachádzal nejaký človek, ktorý čistil výhybky. Najviac ich bolo na kruhovom objazde, kde sa po dvoch ľudí venovali "svojej" výhybke a čistili ju po každom prejazde električky. Husté sneženie pomaly ustávalo až okolo 7. hodiny a úplne prestalo okolo 8:00.
Za svojími tvrdeniami si stojím, týka sa okruhu viacerých ľudí a konkrétneho prípadu. Ak by niekoho môj údajný nočný život tak trápil, predpokladám, že by mi to dal najavo už skôr a nie vo chvíli, keď som niekoho svojími výrokmi zjavne naštval.
1018 (alias Agentúra JPP)

1018 (alias Agentúra JPP)

Reply on: Sarko #2708:


? SVOJE OSOBNÉ PROBLÉMY SA SNAŽ RIEŠIŤ MIMO DOPRAVÁCKEHO FÓRA. TEN PROBLÉM JE ČISTO MEDZI MNOU A TEBOU A NEMÁ S POSRATÝMI CD NA 1020 NIČ SPOLOČNÉ. ZABUDNI NA NIEKOHO, KTO TI CHCEL AKO KAMARÁT LEN DOBRE. UŽ SA BUDE PODĽA TVOJEJ RADY STARAŤ O VLASTNÝ ŽIVOT. ?
Vážení, rád by som sa pripojil do diskusie (aj keď na dispečeri som dnes toho hodil viac ako dosť), ale keďže za posledné dni isté udalosti nabrali zaujímavý spád, dočasne som znechutený a nemám chuť reagovať.

Ide o to, že som určité obdobie sledovaný a za moje názory sa rozširujú kadejaké polopravdy.

Preto si dovolím ku kauze "CD médiá za čelnými sklami vozidiel MHD" doložiť detailnejšie informácie. Tak, ako som uviedol v príspevku #2528, dňa 20.2.2004 som telefonicky rozprával s hlavným majstrom TD, avšak upresňujem, že som mu volal v inej záležitosti, nakoľko sa chcel so mnou stretnúť vo veci, ktorá však s MHD nemá nič spoločné. Keďže sme tu medzitým tému "CD" rozoberali a osobne sa mi aj naozaj stalo, že ma CD z 1020 nepríjemne oslepili, tak som využil príležitosť, aby som sa dotkol aj tejto témy a opýtal sa na jeho názor. Oznámil mi, že v tejto veci mal viaceré ohlasy, ale že skutočne v tomto smere nemôže nič urobiť a zasahovať vodičom do osobných vecí, pričom ak by mohol, že by to už dávno vyriešil. Údajne to však rieši nadriadené oddelenie na prevádzke cestnej dopravy. Toľko celý rozhovor. Dnes som sa na základe telefonického dohodnutia s uvedeným majstrom aj osobne stretol a prebral s ním súkromné záležitosti, ktoré opakujem, nemajú s MHD absolútne nič spoločné (kto vie, v akej oblasti pracujem, domyslí si). Samozrejme sme prebrali aj oblasť dopravy, avšak v prípade CD-čiek nepadlo jediné slovo.

Chcem tým povedať len toľko, že aj keď nezodpovedné zakladanie CD (a zvlášť lesklou plochou smerom von) neuznávam, nijako proti tomuto nebojujem a nelobujem, nemám na to čas, ani nervy. Na to sú tu v DPMK kompetentní, ktorí sú za to aj platení. Na fóre som vyslovil len súkromný názor.

"Agentúre JPP" (nebudem menovať) odporúčam, aby sa prestala venovať údajnému, mnou strávenému času za počítačom, kontrole časov pridania príspevkov, rozširovať vykonštruované vyjadrenia a starať sa o vlastný život. "Pravda" o tom, že nemám čo robiť a ponocovať, bude asi niekde inde...
Reply on: Esicko #2695:
Ako je to tam riadené? Koľajové obvody alebo je to zaviazané do staničného ZZ? Prečo sa to psuje? Máš konkrétne poznatky? Dosť ma to zaujíma, preberiem to s pražskými zabezpečovákmi, či sa s tým dá niečo robiť.
I.
Reply on: eMareq #2684:
Aký problém železníc? Čo s tým možu spraviť? Neviem, aké je v danom mieste zabezpečenie, ale od toho doba uzatvorenia priecestia dosť zásadne závisí.
I.
Reply on: Papyr #2676:
Ak by vodič podľa predpisu vypol riadenie, vynuloval reverz a zneprístupnil kabínu, určite by si len tak neodišiel. A okrem toho - ak vodič ide napr. preložiť zberače (T) alebo prehodiť výhybku (E), tak nemusí podľa predpisov robiť ani tieto úkony. Ak by si mu odišiel v tomto okamihu, čím by to bolo iné?
Ja som za to, aby vodiči nesmeli opúšťať vozidlo s cestujúcimi, ale NAJPRV sa im musia vytvoriť na každej linke aspoň na jednej konečnej - a to na tej, kde sa čerpajú pracovné a bezpečnostné prestávky - podmienky, aby si tam mohli niečo kúpiť, zohriať, uvariť a až potom sa može začať s drakonickým postihovaním.
I.
Reply on: Vladimír #2700:
to je už minulosť (tie vraky na L31) dnes už jazdia častejšie nové busy. Je to škoda, lebo previesť sa staručkým Ikarusom 280 bol super zážitok
Reply on: eMareq #2702:
a co take 60 az 90 minutove linky ako 22, 28, 29? 😉
Reply on: Vladimír #2700:
Keby existovala aj niekdajsia L50, tiez by sa navozil ~50 minut z jednej konecnej na druhu 🙂 😉
Reply on: Vladimír #2700:
Problem je hlavne u zeleznic, ktore na cetne vyzvy DP ani len neracili reagovat!!! Sam S. Dutko povedal v Korzari - bude nevyhnutny osobny kontakt. Inak sa to riesit neda.
Reply on: Dopravák #2696:
Hehe... L31 je dobrá voľba. 52 minút vo vraku 🙂

Re #2697 Dopravák: Mnohé linky MHD v Košiciach majú šialenú trasu, ale number on v dopravnej úchylnosti je jednoznačne L14. Také mrhanie je ozaj málokde pozorovateľné. Napokon, pekne sa to prejavuje aj v obsadenosti vozidiel - prax krásne ukazuje, že trasa linky je postavená na hlavu a autobusy vozia na 50% trasy vzduch.

Re #2699 eMareq: Ak je s tými závorami skutočne taký problém, zrejme bude zmena nevyhnutná a opätovne sa ustanoví samostatná linka ďo Ťahanoviec a na Aničku. Ale pevne verím, že sa problém podarí vyriešiť.

Pre obsluhu danej oblasti by boli podľa mňa ideálne okruhové trasy - jedna linka v okruhu ...Národná trieda - Anička - Ťahanovce - Hlinkova - Národná trieda... a druhá v smere opačnom.
Reply on: Dopravák #2697:
No u mna sa to povedat neda - ja som mal vzdy so zavorami problem, teda nie osobne ja lae vzdy ked som nasadol na nu, vzdy sme tam postavali minimalne 15 - 30 minut 😉 🙂. To co som tu pisal, bol nejaky navrh, ako by sa to dalo obist.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.