Sssamozrejme! Dúfam len, že úschovné už nie je privysoké.
Re #2387 Vladimír:
Telefonicky som dnes s 1018 prebral tie verzie BUSE, ale z hlavy vedel zatiaľ naisto povedať len toľko, že najprv menil na vonkajšom displeji len čísla 5, 6 a 9 (asi v. 2) a dodatočne len číslo 4 (asi vo v. 3). Na všetky verzie sa pozrie v práci a potom sem hodí, verím, že obsiahly "historický" príspevok. :o)
No tak ja som bol nútený svoj 30GB disk nedávno "upgradovať" na 80GB. Čo sa týka 322 a 323, neviem, či máš správne údaje, ja disponujem dátumami od AdamaT, ktorý si údaje zisťoval u referenta koľajovej dopravy a dátum vyradenia oboch vozidiel je spoločný - 19.2.1993.
O miesto nemam nudzu /na 30GB disku sa vzdy nejaky ten volny MB najde ;)/ A zbytocne je to palit na CD - okolo 3MB, ked tak vypalit rovno celu kapacitu CDcka, potom to ma tolko session, ze trva dost dlho, kym to vsetko OS precita :)/
Nevies kedy sa vyradila 323, v tom originalnom zozname, ktory som si pisal, mam v jednom roku (1992 ak sa nemylim) dva krat poznacenu 322 - neviem ci ma byt len spravne jedna 322, alebo ta druha poznacena 323?
Vypalit si to mozem aj ja sam doma na CD, na DVD musim pocestovat trocha Na 30GB ovom disku sa miesto najde vzdy .
Nevies nahodou, kedy sa vyradila 323-ojka? Ten zoznam co som si robil (ako som Ti spominal), ked som ho prepisoval, tak sa mi tam v originali (omylom?) dostala dva krat 322, neviem ci to ma byt len raz 322 alebo ta druha ma byt ozaj 323.
Re #2387 Vladimír:
Povedz mi, čo je dnes štandardné Ja si naopak myslím, že veľa štandardných vecí nemusí vyhovovať (viď napr. základné fonty vo worde, skiny Windowsu a pod...). Ohľadne verzií nemám až taký dobrý prehľad, takže k tomu sa neviem vyjadriť, dúfam, že tak urobí jeho autor, ktorému to začne pomaly, ale isto tiež unikať
Re #2389 eMareq:
No vieš, že budem potrebovať všetky údaje, ktoré sa týkajú električiek! A všetko si pekne archivuj, aj tú nehodu 18-ky. Ak nemáš miesto na disku, môžem bez problémov napáliť na CD.
Do pozornosti dávam myšlienku: "...pretože Námestie osloboditeľov je významnou dopravnou tepnou mesta, kde sa stretávajú všetky typy dopráv-koľajová, autobusová a kolesová"
Čo je kolesová doprava???
Štandardné fonty BUSE sú zatiaľ to najkrajšie, čo môže byť. Žiadna ich manuálna úprava (čo sa týka čísiel, nie písmen) neviedla k lepšiemu. Posledný pokus žiaľ musím takto hodnotiť. Vôbec sa mi nepáči, to číslo vyzerá podľa mňa strašne a pevne verím, že také nezostane. Je to môj názor, nemusí sa zhodovať s názormi iných.
Vnútorné číslo linky sa mi takéto tučné od začiatku nepáčilo a nepáči. Ideálne by bolo, ak by bolo také ako teraz pásmo a čas.
Ešte k verziám BUSE. Momentálne by mali po vonku behať tieto verzie BUSE:
v. 1: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku NIE - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné NIE
v. 2: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné NIE
v. 3: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 4: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 5: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných ÁNO - ďakovný text ÁNO - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 6: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri ÁNO - úprava fontov vonku ÁNO - hlásenie konečných ? - ďakovný text ? - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 7: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri ÁNO - úprava fontov vonku NIE - hlásenie konečných ? - ďakovný text ? - vnútorné číslo tučné ÁNO
Hmmm... zabudol som na niečo?
A ešte si dovolím spomenúť T3SUCS #338, 344+340, 360+358, 366, ktoré sú až na #358 pojazdné, sú vedené v stave, ale už odstavené na km. Takže ak berieme do úvahy evidenciu v stave, máme 77ks T3SUCS, ak len prevádzkované, máme 71 ks T3SUCS (338 je už odstavená na km, takže tú už netreba počítať). Ďalšie odstavovanie zrejme tento rok postihne aj súpravy #362+363, 369+368, 370+371, 372+373 a 374+375.
Ako to, že sa Ti vonkajší nepáči? Veď čísla sú symetrickejšie a lepšie viditeľnejšie. Inak, čo sa týka vnútorných displejov, už sa pracuje na zmene čísla linky, sú dosť tučné a aj bez rozostretia zraku pixely splývajú. Vonkajšie zostanú, sú kvalitne spracované.
Dopravák
eMareq: Nič nemaž!:-( Nevieš kedy sa Ti to zíde