A keď sme už pri tých rýchlostiach, tak si dovolím uviesť maximálne dosiahnuté rýchlosti v histórii elekričkovej dopravy v KE:
-rok: 1992, miesto: Červený rak (R-dráha v smere od mesta), vozidlo: KT8D5 #528, nameraná rýchlosť radarom RaMer 7F: 115 km/h
-rok: 1993, miesto: Červený rak (R-dráha v smere od mesta), vozidlo: T6A5 #629, nameraná rýchlosť radarom RaMer 7F: 120 km/h
-rok: 1992, miesto: Červený rak (R-dráha v smere od mesta), vozidlo: KT8D5 #528, nameraná rýchlosť radarom RaMer 7F: 115 km/h
-rok: 1993, miesto: Červený rak (R-dráha v smere od mesta), vozidlo: T6A5 #629, nameraná rýchlosť radarom RaMer 7F: 120 km/h
Sarko
Ale no, Vlado, hádam som sa Ťa nejako nedotkol. To by som nerád.
Re #2034 S499.1023:
No veď v príspevku #2019 som zvlášť počítal mestskú a zvlášť "železničnú" prevádzku električiek v KE.
Re #2036 S499.1023:
No to mi je jasné, že teória je teória, ale vždy lepšia ako charakteristika typu "jazdí sa mlask, mlask", "plná jazda do zákruty"..
V príspevku #2019 som síce teoreticky, ale objektívne porovnal rýchlosti električiek v BA a KE. Ak si zoberieme porovnanie BA s mestkými linkami v KE, vychádza nám rozdiel 0,08 km/h. Vykresľovanie spôsobu jazdy konkrétneho vodiča nie je absolútne namieste.
No a pri tom náboženskom symbole (máš na mysli konečnú "Pri kríži"?) som sa teda nasmial. To je fakt podľa nejakého kostola, či cintorínu?