Ja som už niekoľko mesiacov dozadu videl skúšobné jazdy r. 840 alebo len odstavé v stanici Vrútky. Jednotky 840 sa mi dizajnovo pozdávajú oveľa viac ako tatranské 425. To isté platí aj o decentnom nátere, ktorý je modro-šedý (žeby metalíza? ). Horšie je to však s nedostatočnou kapacitou a rozvrhnutím sedadiel, ktoré sa na dlhšie trate absolútne nehodia. Zvlášť na trati ZV - KE.
Áno, bol som to ja :-> Ty si sa v tom spoji viezol?
To si však určite nevidel, keď som sa vracal späť, čakal som na L38z o 14:15 a tu s 5 min. meškaním prišla totálne natrieskaná krátka Karosa. Ešte horšie bolo, keď sa na Valcovni do nej chceli natrieskať končiaci železiari a keď som ich už chcel ľutovať, ako musia denne cestovať, hneď som na nich v duchu začal nadávať. Viacerí si bezočivo vytiahli vystrihnutý pásik, ktorý bol na jednej strane štiknutý (zrejme ešte ráno cestou do práce), pozreli na kód a druhou rukou si "v kešeni" prestavili vlastné nástroje... Jedného som pozornejšie sledoval, ale keď si ma všimol, pozrel na mňa takým vražedným pohľadom, že by hádam dokázal aj zabiť...
Nemáte fotečku tej 840tky? Chcel by som vidieť ako vyzerá. Tatranské električky sa do prostredia Tatie hodia. Má zopár dizajnérskych chybičiek, ale to je až tak nevadí.
Ja som mal na 840-tku šťastie v piatok o 9.40h. Súprava dvoch jednotiek stála na náastupišti 2, koľaji 7. Na transparentoch mala cieľ Košice. Dokonca som si zapísal čísla: 840 003-8 + 840 002-0. Musím poznamenať, že tie vozne vyzerajú veľmi dobre. Čelo sa mi zdá na naše pomery trochu odvážne, ale dá sa naň zvyknúť. Uričte lepšie ako tatranský "TetraPak"
Sarko, vcera si nebol nahodou plavat v Saci? Podozrivy mladik nastupil na SOU Dopravne na R1 o 12.00 bola to 604. Bol si to Ty? 2) Kto si chce vyskusat, co v skutocnosti robi vypravca vlakov, navstivte www.softikon.wz.cz . 3) Kto chce vidiet zbrusu novu motorovu jednotku radu 840, o 16.00 odchadza denne z Kosic so Zr 1822 do Zvolena. End.
55-ka a rýchla? Ja ju prezývam "pseudoexpres". Kde vlastne nestojí? Na Sečovskej, Colnici, Novej nemocnici, Obchodnej akadémii, Pri hati a Hypertescu... V pomere ku celkovej dĺžke trasy je tých vynechaných zastávok žalostne málo.
POkud je min linek a castejsi intervaly , tak je vzdy lepsi. Idealni je takovej system , kde se s 1 prestupem dostanu skoro vsude a se 2 az do zapadlych okrajovych casti. . Je zbytecny jezdit odkudkoliv kamkoliv.
No veď keby mala L18 miesto dnešného 20 min. intervalu popoludní 10 min., tak predpokladám, že by to bolo kapacitne to isté
Ide tu však o to, že v mnohých prípadoch, keď ide viac autobusov na jeden smer naraz už nejde o neschopnosť dobrej koordinácie, ale NEMOŽNOSŤ koordinácie. V Košiciach je autobusových liniek priveľa. Majú príliš veľa spoločných úsekov, rôzne body, kde sa stretávajú a všade rastú nároky na koordináciu. Ale všade sa to skrátka nedá. Preto aj Košice budú musieť počet liniek znížiť a intervaly medzi spojmi skrátiť. Je to všeobecný trend. Ak máš zo zastávky tri linky s 30 min. odchodom, je to síce 6 spojov za hodinu, ale rôznymi ďalšími vplyvmi nemusia do seba zabadať (viď príklad Madridská v sedlo - odchody na 08 38, 11 41 a 12 42). Ale ak je liniek menej a s lepšími intervalmi, situácia je pre cestujúceho jednoduchšia a pre dopravcu tiež. Je vždy ľahšie zosúladiť dve linky s 10 min. intervalom ako 3 linky s 15 min. intervalom a počet spojov je pritom ten istý! Základom je však predpoklad, že nemožno mať linky odvšadiaľ všade, Košičania sa budú musieť naučiť viac prestupovať. Ak však budú intervaly hustejšie, aj cestovanie s prestupom bude hračkou a oveľa lepšie ako dnes.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Esicko