Reply on: Sarko #1088:
Ale myslím, že spoločne uznáme, že v Košiciach stačí na vykoľajenie určite oveľa menej ako povedzme v Brne Re #1090 Nodes: Tak potom by DPMK prejavil svoju nesmiernu skostnatelosť. Ale možno, že niečo pravdy na tom bude, veď dodnes sa predpisovo nikto nesnažil zahrnúť TR výhybku Elektroline, ktorú výrobca vyrába pre rýchlosť do 50 km/h. Košice sú asi jediné mesto, kde povoľujú na Elektrolinoch max. 15 km/h
Sarko
No skúsim sa opýtať Krnovákov, tí mi hovorili akurát o tom, že na 1737 je tá veľká škatuľa nad NP článkom preto taká veľká, lebo sú tam pôvodné veci spod podlahy. Na 1738 je už skutočne nový a oveľa menší statický menič. Inak čo sa týka vypruženia, tak údajne do všetkých GO v KOS Krnov sa dosadzujú tlmiace silikónové vložky na všetky spoje a spodok vozidla je nastriekaný antivibračným lakom. Na tie podvozky sa však ešte opýtam, ale som presvedčený, že sú pôvodné.