Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Koľko stoja tie audio reklamy? Na stránke DPMK ich cenník nevidím.
Reply on: Bjorn #81419:
Zacina 1.6 a skonci sa ked budu prazdniny a okresaju cp este viac
Reply on: tbus #81418:
To by ma zaujímalo, čo je to za obdobie "predprázdniny", kedy začína a podobne.
Reply on: 110mat110 #81416:
nie nie, to su "predprazdninove" CP ? nemyl si to ?
Reply on: 110mat110 #81416:
dali "Jaroslawa" do vedenia dpmk
Na SOSA miesto reklamy oznam o prazdninovych CP od 1.6. Konecne niekto pouziva rozum
Reply on: Iv #81414:
Mne sa páči, keď príde električka na zastávku Námestie osloboditeľov a zahlási: "Nasledujúca zastávka: Fajne potraviny." To akosi nedomysleli. ?
Reply on: Deluxe700 #81413:
Na magistráte tiež beží nejaká na výstavu v galerke...najlepšie je to v električke, už sa pohne z MMK a až vtedy sa ozve, na tejto zastávke vystúpte 😃
Nechcem kritizovať, ale je normálne "nasačkovať" toľko tých istých reklám na pomaly každú dôležitú zastávku? Konkrétne sa jedná o reklamu, ktorá oznamuje Optima challenge. Dnes som išiel 71 od Domu umenia po Zupkovu a táto reklama išla na snáď piatich zastávkach ?. Hlavne ma zabilo to, že táto reklama išla na Mieri a následne aj pri Tescu, Džungľa. A to že väčšinou ju ani nestihlo dokončiť... Avšak najlepšie na tom všetkom je, že inú reklamu v celých Košiciach ani nepočuť. Všade len Optima challenge... ? Celkom na zamyslenie.
Linka 17 cislo 4724 nebola zapnuta klimatizacia. Katastrofa horucava
DPMK bojuje proti stresu (z nevypravených služieb):

"Podľa Lindy sa každému, kto vezme do rúk farbičky a nechá na oknách električky svoj vlastný umelecký odkaz, stres vyhne veľkým oblúkom," vysvetlila Karaffová.

https://kosice.korzar.sme.sk/c/20544537/kosicania-si-v-elektricke-uziju-viacere-predstavenia.html
Jaroslaw: minuli sa tabletky? ?

Bjorn: kompenzácie si vtedy nevydupal sám ľud? Nepapuľuješ, nemáš.
DPMK? Nie ale R P M K = Reklamný podnik mesta Košice!
Reply on: veteran #81406:
Nepíše sa nič o kompenzáciách pre cestujúcich. Kde je dočasné predĺženie platnosti lístkov? Zlacnenie predplatených lístkov sa nekoná? Všade v civilizovanom svete by to bolo úplne automatické.
Reply on: reparil #81396:
Super, googliť vieš, už len sa naučiť základný fakt, že "slovenské firmy" postavia len to, čo projektant nakreslí do projektu (vrátane technológie). A projektant to tam kreslí na základe zadania od objednávateľa.
Reply on: Solider #81397:
S ponúkaným "komfortom".

Reči o tom, že električky sa nekupujú ako rožky v obchode sú mimo misu. Keď sa parametre súťaže nastavia tak "šikovne", ako ich nastavili miestni Varioideológovia, tak zázraky čakať netreba. Jeden kus mohol byť pokojne drahší ešte o 300-tisíc € a aj tak by vyhrával. Od začiatku bolo zrejmé, čo chce DPMK kúpiť.
Reply on: Solider #81400:
Električky nie sú rohlíky, ale cena za košické varia je dosť premrštená "k spokojnosti oboch strán".

"POKIAL BUDEME SCHOPNÍ PRE ZÁKAZNÍKA VYTVORIŤ 'ZAUJÍMAVÉ PROSTREDIE' , ZÁKAZNÍK SA NEBUDE BRÁNIŤ VYŠŠEJ CENE, BA SÁM JU NIEKEDY NAVRHNE (naznačí...)"

Takto som to počul na porade u jednej firmy. /to ňe kifliki/

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.