Nechcem kritizovať, ale je normálne "nasačkovať" toľko tých istých reklám na pomaly každú dôležitú zastávku? Konkrétne sa jedná o reklamu, ktorá oznamuje Optima challenge. Dnes som išiel 71 od Domu umenia po Zupkovu a táto reklama išla na snáď piatich zastávkach ?. Hlavne ma zabilo to, že táto reklama išla na Mieri a následne aj pri Tescu, Džungľa. A to že väčšinou ju ani nestihlo dokončiť... Avšak najlepšie na tom všetkom je, že inú reklamu v celých Košiciach ani nepočuť. Všade len Optima challenge... ? Celkom na zamyslenie.
DPMK bojuje proti stresu (z nevypravených služieb):
"Podľa Lindy sa každému, kto vezme do rúk farbičky a nechá na oknách električky svoj vlastný umelecký odkaz, stres vyhne veľkým oblúkom," vysvetlila Karaffová.
Nepíše sa nič o kompenzáciách pre cestujúcich. Kde je dočasné predĺženie platnosti lístkov? Zlacnenie predplatených lístkov sa nekoná? Všade v civilizovanom svete by to bolo úplne automatické.
Super, googliť vieš, už len sa naučiť základný fakt, že "slovenské firmy" postavia len to, čo projektant nakreslí do projektu (vrátane technológie). A projektant to tam kreslí na základe zadania od objednávateľa.
Reči o tom, že električky sa nekupujú ako rožky v obchode sú mimo misu. Keď sa parametre súťaže nastavia tak "šikovne", ako ich nastavili miestni Varioideológovia, tak zázraky čakať netreba. Jeden kus mohol byť pokojne drahší ešte o 300-tisíc € a aj tak by vyhrával. Od začiatku bolo zrejmé, čo chce DPMK kúpiť.
KVKV
"POKIAL BUDEME SCHOPNÍ PRE ZÁKAZNÍKA VYTVORIŤ 'ZAUJÍMAVÉ PROSTREDIE' , ZÁKAZNÍK SA NEBUDE BRÁNIŤ VYŠŠEJ CENE, BA SÁM JU NIEKEDY NAVRHNE (naznačí...)"
Takto som to počul na porade u jednej firmy. /to ňe kifliki/