Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ozaj, keď už sa idú kúpiť ďalšie elektrobusy... mala by snáď existovať nejaká pozitívne ladená analýza, resp, vyhodnotenie doterajších skúseností DPMK s prevádzkou 5 kusov z hľadiska ich spoľahlivosti, efektívnosti využitia vozidiel, úspor na prevádzkových nákladoch... Je také niečo na svete?
Reply on: ITSManík #78677:
Co cakas? Ze rasi slavnostne prestrihne trolej? Ututlanie je cielene. Nie je sa vobec cim chvalit
Reply on: ITSManík #78677:
Trolejbusy sú už dávno K.O. čiže oficiálne vyjadrenie od mesta netreba. Mestu vždy išlo o zrušenie TD, ktoré sa im vďaka rekonštrukciam el. tratí vydarilo. ?
Reply on: ITSManík #78677:
Oficiálne sa odvolajú na štúdiu za milión a máš vystarané ...?
Reply on: sc_ke_sk #78678:
Jedna z "perál" IKD! Zajtra ráno vyskúšam, už sa neviem dočkať...?
"Bezbariérové" zastávky na stanici.
Trosku mimo temy..nepochopim mlcanie vedenia mesta a ostatnych sasov tym poverenych ohladom trolejbusky. Mozno to je napisane az velmi amatersky,ale MHD TD bola moja srdcovka od mala a teraz je okolo toho taky bordel..som zvedavy kedy padne oficialne vyjadrenie ale ked napisem oficialne a nie cacky macky..co dalej s tou trakciou
Reply on: Rudyke902 #78672:
Zobrazovanie názvu zastávok, ktoré sú zobrazované na BUSE displejoch, je nahraté do databázy. Databázu však musíš nahrať osobitne do každého voza, nie je to ako s EM-Testom, ktorý si údaje ťahá "napriamo". Takže ak by si chcel, aby rotujúci text na displeji bol a menil sa každý deň, tak by bolo potrebné, aby sa každý deň menila databáza BUSE. Lebo neustále by si musel za názov zastávky dopisovať nový dátum a nový údaj o meninách. A nahratie takej databázy do vozidla so systémom BUSE trvá trochu dlhšie.
Možno existuje na toto zobrazovanie iná metóda, ale neviem o nej. Ale takým spôsobom, ako to myslíš ty, to určite nepôjde.
Ak sa chceš opýtať, že či teda sa to u vozidiel s EM-Test displejmi prepisuje každý deň, tak nie.
Reply on: tbus #78674:
To svieti v každom voze na každej čítačke - takže potom to nemusí byť ani na Em testoch a ešte aj v anglickej verzii že? Vidím ale že dôvod prečo to nieje "štandartne" ukazovane aj na Buse displejocch (čas, deň a trasa linky + anglická verzia, tak ako som to spomínal nižšie) nieje jasný ani tebe - ale nevadí , tak obhajujme DP že takto je to správne a ináč sa to "nedá" (alebo neche dať), a budme radi že je to tak ako to je,,, a bude dobre ! ?
Reply on: Rudyke902 #78672:
Bežiaci text na nočákoch je len čisto trasa, je to tam ako dlhši text namiesto názvu konečnej zastávky a svieti to tam iba počas státia na zastávke.
BTW dátum a čas ti svieti pri každých dverách na čítačke nepretržie. ?
Reply on: S499.1023 #78670:
Treba likvidovať staré skladové zásoby... A na daľeky vychod to stači ta ňe? ?
Reply on: tbus #78671:
No tak kde je potom problém aby BUSE vnútorné displeje ukazovali (bežiacim textom) aj cez deň približne to iste ako Emtesty (aspoň deň, dátum čas a trasu linky) ??? ? To už sa asi "nedá" ..
Reply on: Rudyke902 #78669:
na nočných linkách ukazuje vnútorné BUSE bežiaci text s trasou linky, na vonkajších displejoch máš dôležité zastávky na bočnom displeji zvonku, tak ako na emteste, aj na buse
Reply on: PtrOlsn #78666:
Ciboha, ako môže niekto v oblúku s električkovým polomerom naprojektovať stykovanú koľaj? Však oblúkové spojky (príložky) neexistujú. Alebo sa držali starej traťováckej zásady "oblúk sa skladá z kúskov priamych a priama z kúskov oblúkov"? Inak tuhé upevnenie (už keď sa pred rokmi robila Južná Trieda, som sa pýtal, kto tam naprojektoval tuhé upevnenie) už dnes nie je lacnejšie, než pružné, hlavne ak by sa jednalo o taký Vossloh Skl12, určený ako priama náhrada za tuhé zvierky.
Reply on: 110mat110 #78648:
To chceš povedať že Buse displeje maju problém ukazovať "bežiaci text" tak aby to isté sa cestujuci dozvedel (datum, deň, čas a pár názvov nácestných zastávok ) ?? Nikde s tým problém nieje, v žiadnom meste kde jazdia vozy s buse displejmi - len u nás v KE. ?
Reply on: PtrOlsn #78667:
to ze trat na celej ulici kopiruje teren rozumiem, tazko vyrovnas celu ulicu, ale myslel som ze kolajnice su vlnkovate akoby trat vobec nebola podbita, alebo to na niektorych miestach sadlo, ved to vidiet aj na tej fotke, ak vies co mam na mysli
Reply on: tbus #78654:
Na Bardejovskej sa bral ohľad na cestu, ktorá ide do kopčeka. Keby sa spravili koľajnice v rovine, nesedela by výška z cestou...bohužiaľ, chyba projektu, v ktorom sa mala upraviť aj pôvodná cesta. https://imhd.sk/ke/galeria-media/3207/rekonstrukcia-trate-na-bardejovskej-2015/144456/Na-vlnkovatej-trati-uz-pribudaju-vrstvy-asfaltu.html?
Reply on: 110mat110 #78660:
Na ČSA sú v oblúku použité iba príložkové spoje, nie zvárané. Preto to trhá...to už je chyba projektanta alebo investora, ktorý dal radšej lacnejšie (príložkové) ako drahšie (zvárané) spoje koľajníc. Ďalej boli použité staré a tiež lacnejšie tuhé upevnenia koľajníc namiesto pružných. Na výhybkách na Bardejovskej trhá vozom preto, lebo sú tam menšie polomery ako na Amfiku a ČSA x Boženka.
Reply on: davidmik555@gmai #78651:
je možné že už nikdy
Reply on: marek_41 #78662:
10 a 36 idu na Tahanovce iba kazdych 20 minut, a kazda inym smerom, teda ziadny 10 minutovy preklad tam nie je, vybral si si zly priklad

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.