Trolejbusy sú už dávno K.O. čiže oficiálne vyjadrenie od mesta netreba. Mestu vždy išlo o zrušenie TD, ktoré sa im vďaka rekonštrukciam el. tratí vydarilo. ?
Trosku mimo temy..nepochopim mlcanie vedenia mesta a ostatnych sasov tym poverenych ohladom trolejbusky. Mozno to je napisane az velmi amatersky,ale MHD TD bola moja srdcovka od mala a teraz je okolo toho taky bordel..som zvedavy kedy padne oficialne vyjadrenie ale ked napisem oficialne a nie cacky macky..co dalej s tou trakciou
Zobrazovanie názvu zastávok, ktoré sú zobrazované na BUSE displejoch, je nahraté do databázy. Databázu však musíš nahrať osobitne do každého voza, nie je to ako s EM-Testom, ktorý si údaje ťahá "napriamo". Takže ak by si chcel, aby rotujúci text na displeji bol a menil sa každý deň, tak by bolo potrebné, aby sa každý deň menila databáza BUSE. Lebo neustále by si musel za názov zastávky dopisovať nový dátum a nový údaj o meninách. A nahratie takej databázy do vozidla so systémom BUSE trvá trochu dlhšie.
Možno existuje na toto zobrazovanie iná metóda, ale neviem o nej. Ale takým spôsobom, ako to myslíš ty, to určite nepôjde.
Ak sa chceš opýtať, že či teda sa to u vozidiel s EM-Test displejmi prepisuje každý deň, tak nie.
To svieti v každom voze na každej čítačke - takže potom to nemusí byť ani na Em testoch a ešte aj v anglickej verzii že? Vidím ale že dôvod prečo to nieje "štandartne" ukazovane aj na Buse displejocch (čas, deň a trasa linky + anglická verzia, tak ako som to spomínal nižšie) nieje jasný ani tebe - ale nevadí , tak obhajujme DP že takto je to správne a ináč sa to "nedá" (alebo neche dať), a budme radi že je to tak ako to je,,, a bude dobre ! ?
Bežiaci text na nočákoch je len čisto trasa, je to tam ako dlhši text namiesto názvu konečnej zastávky a svieti to tam iba počas státia na zastávke.
BTW dátum a čas ti svieti pri každých dverách na čítačke nepretržie. ?
No tak kde je potom problém aby BUSE vnútorné displeje ukazovali (bežiacim textom) aj cez deň približne to iste ako Emtesty (aspoň deň, dátum čas a trasu linky) ??? ? To už sa asi "nedá" ..
na nočných linkách ukazuje vnútorné BUSE bežiaci text s trasou linky, na vonkajších displejoch máš dôležité zastávky na bočnom displeji zvonku, tak ako na emteste, aj na buse
Ciboha, ako môže niekto v oblúku s električkovým polomerom naprojektovať stykovanú koľaj? Však oblúkové spojky (príložky) neexistujú. Alebo sa držali starej traťováckej zásady "oblúk sa skladá z kúskov priamych a priama z kúskov oblúkov"? Inak tuhé upevnenie (už keď sa pred rokmi robila Južná Trieda, som sa pýtal, kto tam naprojektoval tuhé upevnenie) už dnes nie je lacnejšie, než pružné, hlavne ak by sa jednalo o taký Vossloh Skl12, určený ako priama náhrada za tuhé zvierky.
To chceš povedať že Buse displeje maju problém ukazovať "bežiaci text" tak aby to isté sa cestujuci dozvedel (datum, deň, čas a pár názvov nácestných zastávok ) ?? Nikde s tým problém nieje, v žiadnom meste kde jazdia vozy s buse displejmi - len u nás v KE. ?
to ze trat na celej ulici kopiruje teren rozumiem, tazko vyrovnas celu ulicu, ale myslel som ze kolajnice su vlnkovate akoby trat vobec nebola podbita, alebo to na niektorych miestach sadlo, ved to vidiet aj na tej fotke, ak vies co mam na mysli
Na ČSA sú v oblúku použité iba príložkové spoje, nie zvárané. Preto to trhá...to už je chyba projektanta alebo investora, ktorý dal radšej lacnejšie (príložkové) ako drahšie (zvárané) spoje koľajníc. Ďalej boli použité staré a tiež lacnejšie tuhé upevnenia koľajníc namiesto pružných. Na výhybkách na Bardejovskej trhá vozom preto, lebo sú tam menšie polomery ako na Amfiku a ČSA x Boženka.
Chodi snad trolej kazdych 15 minut ? alebo 10 s 36? nie tak nechapem preco zas beru jazeru 2 spoje do hodiny mimo spicky. Vazne som z toho chory... (sorry to si len vylievom svoje srdce ale nedalo mi)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus
BTW dátum a čas ti svieti pri každých dverách na čítačke nepretržie. ?