Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: balky #1357:

Dohodnime sa, že vydanie zelených tabúľ do obehu budeme posudzovať podľa zistenia a uvedenia dátumov. Ako prvý a zatiaľ jediný som uviedol dátum len ja, t.j. 14.12., keď sa na celej linke objavili zelené tabule. To, že sa pred týmto dátumom už nejaká zelená tabuľa objavila, je možné, že išlo o prvú skúšobne vyrobenú sadu.
Reply on: Sarko #1347:
Ayreon ma pravdu.Zelene tabule na L38 som tiez videl a bolo to urcite skor ako 15.12. A tiez sa to miesalo s cervenymi tabulami. Takze aj ked bus mal uz zelenu tabulu a nej L38,clovek si to mohol lahko pomylit s L13 alebo L28, navyse na L38 dost casto premavaju aj busy s transparentom BUSE.
Myslim si vsak,ze DP doplnal tabule, pretoze aj na L3 a L7 som cez vikend zhliadol nove zadne zelene tabule. Boli napadne ciste, leskle a ako vieme,tie nemaju dlhu zivotnost.
Ináč, zabudol som to tu napísať, že 13.12 uplynulo 20 rokov od prvej skušobnej jazdy meracieho vozu na trati Sovietskej armády - Krásna.
(zdroj: Košický večer 11.12.2003)
Dnes brázdi Košické ulice 14TrM 2002 (rozmrazovacie vozidlo) a za ním sa plazí plošina s robotníkmi.
Reply on: Sarko #1344:
konecne
Škoda, ale aspoň ma môže hriať na srdci spomienka, že som sa Potkanom viezol z Prešova do Veľkého Šariša. 🙂
Nestacim sa cudovat...takze 840ky odkupil BRSK? super. Takze ich pedsalen dostala Bratislava. Hoci, pochopitelne, su pre region. trat urcene.
Inak BRSK si od OBB prenajal na pol roka s predkupným právom dve lokomotívy a štyri vozňe. Link je tu: http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1204299
BSK kúpil potkany 🙂 Super tak to budú jazdiť pod BRSK zrejme na trati DNV – Lamač – Patrónka - Hl. Stanica. Bezva.
Rozprával som sa s jedným rušňovodičom a dozvedel som sa, že Tie "Patkane" (ako ste ich tu nazvali) boli zaradené do nového grafikonu (na trase Košice -Zvolen -a späť a Košice - Humenné) a tesne pred začatím platnosti boli odpredané Bratislavskému samosprávnemu kraju na regionálnu trať.

Ináč pochvaloval si túto súpravu a najmä zrýchlenie bolo super
Tie zelene tabule nabiehali postupne. Videl som zelenu a potom viackrat cervenu a teraz uz len zelene...
Reply on: Ayreon #1346:

Tak prečo si to sem nehodil prvý? Alebo čo keby si sem hodil, kedy je to to dávnejšie?

Podľa mňa sa tie tabule objavili najskôr 10.12., pretože ešte 9.12. som bol plávať v Šaci a tam aj späť som videl ešte "červené" 38-ky.
Sarko: Tie zelene tabule na 38-ke som si vsimol uz davnejsie, nie len odvcera...
Naopak, linka c. 18 smerom na namestie osloboditelov z furce ma vzdy meskanie, mimo spicky 1-3 min. a v spicke 3-7 min. VZDY. A samozrejme potom niekedy nestiha ani odchody z Namestia osloboditelov.
Taktiez linka c.32 - casto nestiha odchody z Exnarovej, lebo tam pride s meskanim.
Napr. v piatok linka 32 s odchodom 9:38 isla az 9:49 !!!

Vcera som cestoval L19 od Dneperskej (20:36) az po Gymnazium Opatovska upne sam. A az na nam. osloboditelov nastupilo zopar ludi. A taktiez tomu bolo tak aj minuly tyzden. Ma zmysel, ze by chodil tento spoj taky nevyuzity? ? ?
Na L38 sú odvčera nové zelené linkové tabule! Takže pozostatky slávneho expresu sú definitívne preč...
Reply on: Ayreon #1334:
Na 36 sa cez vikend vlecies 35km/h a aj tak prides z 3min naskokom. Prepacte ale musim sa tak vyjadrit: Iba k**** mohol dat na usek Poliklinika -> sokolovska 2 min jazdnu dobu.:(
Dnes som sa stretol s jedným známym a aké veľké bolo moje prekvapenie, keď som sa dozvedel, že sa angažuje za zmenu organizácie dopravy na križovatke Prešovská cesta-Sečovská a Južné nábr.-Palackého.

Nakoľko súčasný provizórny stav do dobudovania ďalšej etapy mimoúrovňovej križovatky potrvá cca 2 roky, oprášil staré návrhy a doplnil ho o vlastné. Niečo podobné už určite napadlo aj nejedného z nás, ale nasledujúci opis navrhovaného stavu je reálny a celkom pravdepodobný:

1) V smere z Prešova sa zastaví premávka na Prešovskej v priamom smere cez starý most na Palackého a podľa návrhu sa presmeruje doprava na Palackého buď cez Priemyselnú a Ľavobrežnú alebo cez Starú prešovskú cestu. Uvoľní sa jeden prúd, pričom z celkom krajného sa urobí odbočovací prúd na Južné nábr.

2) V smere z Michaloviec sa zruší nezmyselné "esíčko" a doprava sa podľa návrhu presmeruje v priamom smere tak, že bude možný len priamy smer na Starú prešovskú cestu a ďalej na Palackého, resp. vľavo na Prešovskú, s odbočením na Južné nábr. Na Sečovskej vzniknú dva prúdy, pravý pre odbočenie smerom na Prešov a ľavý pre priamy smer na Starú prešovskú (do centra), resp. s odbočením na Južné nábr. (II. dopravný okruh).

3) V smere z Južného nábr. vzniknú podľa návrhu dva odbočovacie prúdy vpravo na Prešovskú, pričom na Palackého bude možné obísť odbočením na Starú prešovskú cestu. Odbočiť vľavo z Južného nábr. na starý most nebude možné.

4) V smere z centra mesta sa podľa návrhu zaberie protismerný prúd na starom moste, vďaka čomu vzniknú plynulé dva prúdy v priamom smere pozdĺž celej Prešovskej cesty, pričom na prvej križovatke bude možné z pravého prúdu súčasne odbočiť na Južné nábr. a na druhej križovatke z pravého prúdu na Sečovskú a z ľavého na Starú prešovskú cestu.

Z troch dopravných uzlov tak vzniknú dve kapacitnejšie križovatky. Na uvedené riešenie sa už údajne našli aj financie, otázkou zostáva najmä schválenie zo strany dopravnej polície.
Pred malou chvíľou som cestoval domov, opäť s L6, #415+416, zo zastávky Kino Družba, s časom odchodu o 22:21. Spoj odišiel zo zastávky na minútu presne, avšak na zastávke SOU dopravné sme prišli už o 22:24. Podľa CP má mať spoj z uvedenej zastávky odchod o 22:28, t.j. o celé neuveriteľné 4 minúty... A to podotýkam, vodič išiel plynulým tempom, akurát prešiel cez svetelné križovatky na signál voľno bez zastavenia a kratšie stál v zastávke.
Reply on: Vladimír #1338:

Podľa mňa by sa hodilo uvádzať skôr ten okrajový režim, pretože ak už spomínaš konkrétny prípad najneskoršieho príchodu na stanicu, tak na vlak/bus sa predsa vyberám s predstihom (veď spoj môže vynechať, výpadok prúdu, zápcha...), ale s vedomím, že ten spoj stihnem. Takže ak podľa knižného CP bude môj spoj oproti reálnemu CP meškať, tak to radšej, než by som nakoniec mal ísť aj tak až s rezervným spojom (na poslednú chvíľu).
Ja som to tu už raz písal: L72.
Tento spoj neustále jazdí z nadbehom (víkend ani nehovorím).
Nezabudnem, ako mi pred nosom ušla L72 na Nám. oslob. - odchodom o 20:54 - v skutočnosti bolo 20:51. (pred nosom som mu dobehoval a vodič mi aj tak ufujazdil - za čo mu Ďakujem).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.