imhd.sk
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Oblačno
5 °C
sk
English
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Taliansko
› Milano (Miláno)
Nabíjačka pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Nabíjačky pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
#3045, GD 958HT, linka 81, Piazza Duca d'Aosta
Do polovice roku 2024 bolo do Milána dodaných až 216 elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
#3042, GE 425AL, linka 60, Piazza Duca d'Aosta, Stazione Centrale
Dvojica električiek typu Peter Witt
Trollino pri centrálnej stanici
Urbanway 12M #6488 stojí pri rušnom Piazzale Loreto
Irisbus CityClass 491.12 #6006 na linke 51
Zastávka Sesto Marelli M1 sa nachádza doslova na okraji Milána
Grafické zobrazenie trasy linky 51 na zastávke Via Padre Semeria
Irisbus CityClass 491.12 #2383 prichádza k svojej cieľovej zastávke
Urbanway 12M #6532 sa chystá na linku
Citaro C2 #5950
Pohľad na nástupištia regionálnych autobusov pri stanici metra Gessate
Mercedes-Benz Citaro C2 #5950 prišiel k stanici metra Gessate
Stanica Gessate je najvýchodnejšou stanicou milánskeho metra
Súprava metra prichádza do stanice Cascina Gobba
Schémy liniek MHD v Miláne a metropolitnej oblasti
Turnikety pri vchode do stanice automatického vlaku
Automatický vlak premáva medzi nemocnicou San Raffaele a stanicou metra Cascina Gobba
Automatický vlak v stanici Cascina Gobba
Posprejovaná súprava na linke M2
Na stanici Cascina Gobba je možné prestúpiť na automatický vlak k nemocnici San Raffaele
Interiér vysokorýchlostnej jednotky TGV
Označenie vysokorýchlostnej jednotky TGV
Do Milána z Paríža jazdí aj rychlovlak TGV
AnsaldoBredo Sirio #7627 prechádza cez Piazza Firenze
Solaris Urbino 12 III #6673 odbavuje zastávku Piazza Firenze
AnsaldoBreda Sirio #7142 odbočuje na Via Quintino Sella
Solaris Urbino 12 III #6611 na linke 57
Električky Peter Witt sa v Miláne používajú aj na rôzne reklamné kampane
Vyzdobená IKEA električka
Nábytok a dekorácie v IKEA električke
Interiér IKEA električky
Interiér IKEA električky
Peter Witt #1822 ako reklamná električka pre Ikeu
Električka série 4700 prechádza centrom Milána
Električka Peter Witt #1754 prechádza cez Námestie Republiky
AnsaldoBreda Sirio #7505 na linke 9
Solaris Urbino 12 IV electric #2023 v centre Milána
Pohľad na dúhové nástupište stanice metra Porta Venezia
Súprava regionálneho vlaku v stanici Milano Porta Garibaldi
Irisbus Crossway 12M LE #TP031 naberá cestujúcich na zastávke QT8
Crossway 12M #TP209 v Arese, ktoré sa nachádza v milánskej aglomerácii
Peter Witt na konečnej Roserio (Ospedale Sacco)
Solaris Urbino 12 III #6706 stojí v zastávke Via Larga
Iveco Urbanway 18M Hybrid #1918
Zadný pohľad na Iveco Urbanway 18M Hybrid #1903
Iveco Urbanway 18M Hybrid #1918 na linke 73, ktorá spája letisko Linate s centrom Milána
Iveco Urbanway 18M Hybrid #1918 čaká na zelenú
#4962 v centre Milána
AnsaldoBreda Sirio #7603 prechádza pri Porta Ticinese
AnsaldoBreda a Fiat
Ešte vyše 150 električiek "Peter Witt" pravidelne zasahuje do premávky v Miláne
93-ročná električka v historickej časti Milána
Peter Witt #1738
Zadný pohľad na legendarnú električku "Peter Witt"
AnsaldoBreda Sirio na linke 9
Citelis 12M #6354 upaľuje po ulici v blízkosti miestneho kanála
Irisbus Citelis 12M prechádza okolo zastávky Ripa Di P.ta Ticinese Via Lombardini
Električka série 4700, ktorú v roku 1956 vyrobila spoločnosť Breda
Električka série 4900 prechádza popri miestnom kanáli
Prenosný označník
Iveco 2480 a BredaBus 4001.18 na okružnej trolejbusovej linke 91
Posprejované vlaky nie sú v Taliansku ničím neobvyklým
Interiér električky série 4900
FIAT Ferrovia ATM Serie 4900 na konečnej pri štadióne San Siro
Iveco Daily #1122 ako Radiobus
Trasa linky 77 a nočnej M3 na výveske
Zadný pohľad na Solaris Urbino 12 III #6721
Iveco 2470.12/Socimi 8820 #963 stojí v hustom daždi na južnej konečnej linky 93
Iveco Urbanway 18M Hybrid #1937 stojí v združenej zastávke pre autobusy a električky
Súprava metra linky M1 odchádza zo stanice Lotto Fieramilanocity
Podchod v stanici Rho Fiera
LCD obrazovka od Solari di Udine, ktorá zobrazuje odchody vlakov zo stanice Canegrate
Označovač magnetických lístkov na železničnej stanici Canegrate
Urbanway 12M #6459 na 5. poradí linky 42
Iveco Urbanway 12M #6489 na linke 87
AnsaldoBreda Sirio #7510 stojí pred robustnou budovou železničnej stanice Milano Centrale
#6203, DN 188BV, linka 81, Piazza Duca d'Aosta
Iveco Urbanway 12M pred stanicou Milano Centrale
Jednotka metra z prvých dodávok, na ktorej je vidno napájanie z pantografu
Parná lokomotíva, ktorá jazdila na tramvajových tratiach Miláno - Gallarate a Monza - Trezzo d'Adda
Muzeálna ukážka milánskej konskej tramvaje
Modely milánskych električiek, tramvají a omnibusu
Muzeálna ukážka milánskej konskej tramvaje
Trolejbus Socimi / Bredabus / Iveco 2480 vychádza z podjazdu pod centrálnou stanicou
Jeden zo 45 trolejbusov Van Hool AG300T
Električka Ventotto od firmy Officine Meccaniche (OM) propaguje taxíkovú aplikáciu
Zastávkový označník na ostrovčeku
OMS / TIBB / Breda #4720 pri Polytechnickej univerzite Milána
Električková odbočka do ulice Via Giovanni Pacini doslúžila niekedy po roku 1964
Stretnutie trolejbusu Socimi / Iveco 2470 s električkou OMS / TIBB / Breda
Stopy po električkovej trati zrušenej niekedy medzi rokmi 1964 a 1975 a nevyužívaná trolejbusová trať
Stopy po električkovej trati zrušenej niekedy medzi rokmi 1964 a 1975
Električky Ventotto AKA Peter Witt na obraze vo výklade obchodu na Via Giuseppe Ponzio
Jednotka metra linky M1, ktoré bolo sprevádzkované v roku 1964, má rozchod 1435 mm a je napájané z tretej koľajnice prúdom s napätím 750 V =
Linka M2 bola sprevádzkovaná v roku 1969, má rozchod 1435 mm a napájanie 1,5 kV = z trolejového vedenia
Jednotka metra prvej série na linke M3
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie