Širšie nie, iba menšie a tenšie. Na vtedajšie vozidlá stačil bohate ľahší zvršok a v uliciach mesta "bosé" trate.
Pôvodná električková trať do Karlovej Vsi viedla po úpätí svahu. Fotografia zachytáva stav počas výstavby budov Dunajského veľtrhu (neskôr Park kultúry) a výstavby Karloveskej cesty ešte pred zdvojkoľajnením električkovej trate. Vpravo sa ešte nachádza stavenisko tunela pod hradom a starý židovský cintorín. | |
---|---|
Príspevok: | |
Lokalita: | Karloveská cesta, Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu |
Dátum: | 1948–1949 |
Vozidlo: | |
Galéria: | Bratislava › Zrušené električkové trate Premeny električkovej trate do Karlovej Vsi (2.10.2017) |
Linka: | |
Autor: | František Silavecký, reprofoto Hana Fábry |
Počet zobrazení: | 5121 |