Možno to ani nie je o tom, že by sa netlačili do minútu predtým odchádzajúceho spoja linky 21, ale sa do neho skrátka už nevošli, nie že by vedeli, že o minútu pôjde vozidlo na linke 2 nad rámec cestovného poriadku, keďže im to nikto nedal vedieť.
Teda okrem všeobecnej info, že budú vybrané spoje kapacitne posilnené, kedy opäť nemajú šancu vedieť, ktoré spoje sú tie vybrané a v čom spočíva kapacitné posilnenie - či pôjde vozidlo s vyššou kapacitou ako bežne alebo ich pôjde aj väčší počet a pod. a už vôbec nie, že posilnenie autobusového spoja linky 21 má realizovať mimoriadny spoj trolejbusovej linky 2.
Skrátka síce si dopravca dá námahu zabezpečiť opatrenia k možnosti zvládnuť vyššie prepravné požiadavky, avšak je opakovane neschopný podať o tom cestujúcim dostatočné informácie a potom sa nemožno diviť, že sa každý tlačí do toho, čo príde. A druhého dopravcu to ani nezaujíma a pošle na linky hocičo.
I keď väčšina ľudí v dnešnej dobe síce trávi množstvo času na internete, avšak vyhľadať a použiť informácie z neho, či iného zdroja, aj tak nevie.
Teda okrem všeobecnej info, že budú vybrané spoje kapacitne posilnené, kedy opäť nemajú šancu vedieť, ktoré spoje sú tie vybrané a v čom spočíva kapacitné posilnenie - či pôjde vozidlo s vyššou kapacitou ako bežne alebo ich pôjde aj väčší počet a pod. a už vôbec nie, že posilnenie autobusového spoja linky 21 má realizovať mimoriadny spoj trolejbusovej linky 2.
Skrátka síce si dopravca dá námahu zabezpečiť opatrenia k možnosti zvládnuť vyššie prepravné požiadavky, avšak je opakovane neschopný podať o tom cestujúcim dostatočné informácie a potom sa nemožno diviť, že sa každý tlačí do toho, čo príde. A druhého dopravcu to ani nezaujíma a pošle na linky hocičo.
I keď väčšina ľudí v dnešnej dobe síce trávi množstvo času na internete, avšak vyhľadať a použiť informácie z neho, či iného zdroja, aj tak nevie.