imhd.sk
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Prepravný poriadok DPM BB
Prepravný poriadok SAD ZV
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Zábava
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Japonské Kóči funguje takmer výlučne na starých električkách (18.8.2024)
#591 z roku 1957 prichádza na konečnú pri železničnej stanici Kōchi
Po príchode dvoch vozňov typu Mo590 z mesta Gifu, boli odstránené dvere na jednej strane pri kabíne na oboch koncoch električky
Vozidlo typu Mo590 vyrobila firma Nippon Sharyo v roku 1957
Depo električiek v Kóči
Električka SGP M2d #320 vyrobená v roku 1949 pôvodne jazdia v rakúskom Grazi
Električka Hitachi #206 z roku 1952 a Naniwa Koki #631 z roku 1963
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
V Kóči mali aj v roku 2023 značné zastúpenie električky vyrobené ešte v 1950. rokoch, v tomto prípade #602 z roku 1957
Konečná linky Sanbashi Line, ktorá bola otvorená v roku 1905 (rok po začiatku prevádzky tejto linky)
Interiér električky z roku 1952
Linka Sanbashi má 3,2 km a vedie v priamke s jedným zalomením
Časť tratí v Kóči je zatrávnená
#205 z roku 1950 na koľajovej križovatke, kde sa pretínajú jediné dve trate v Kóči
Interiér električky z roku 1958
Východo-západná električková trať historicky pozostáva z dvoch liniek (tratí) formálne rozdelených v centre Kóči
Kóči na začiatku roku 2023 prevádzkovalo len tri nízkopodlažné električky dvoch typov, na fotografii Hartram II (lokálny názov typu) z roku 2018
Trať v mestskej časti Asakura je jednokoľajná a v časti vedie aj v protismere voči autám
Konečná električiek v Ino vzdialená 11 km od centra Kóči
Cestovný poriadok električiek z mesta Ino
Nepoužívaná trať do bývalého depa v Ino
Odstavné plochy električiek pri konečnej linky Gomen
Konečná stanica linky Gomen 11 km z centra Kóči
Trať na koniec Gomenu prišla v roku 1925
Viaceré spoje končia ďaleko od poslednej zastávky a otáčajú sa na koľajových spojkách
Električky radu 600 z prelomu 1950. a 1960. rokov boli v roku 2023 najrozšírenejším typom v Kóči
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie