imhd.sk
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Prepravný poriadok DPM BB
Prepravný poriadok SAD ZV
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Zábava
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
0 °C
sk
English
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Dublin - atmosférická železnica a The Metals (11.12.2018)
Prvá železničná trať na území dnešného Írska viedla z Dublinu do Kingstownu (Dún Laoghaire)
Prvá komerčná atmosférická železnica na svete premávala v rokoch 1843 - 1854 z Dún Laoghaire do Dalkey
Vlak atmosférickej železnice odchádza zo stanice Kingstown (Dún Laoghaire Mallin)
Model vlaku atmosférickej železnice
Nákres podtlakového potrubia atmosférickej železnice
Model vlaku atmosférickej železnice je vystavený v Dalkey Castle
Vľavo, na súčasnom nástupišti č. 3, končila pôvodná železnica Dublin and Kingstown Railway v rokoch 1837 –1854. Toto nástupište je oddelené zábradlím od zvyšku stanice
Pôvodná budova stanice v neoklasicistickom štýle slúžila cestujúcim v rokoch 1854 - 1971
DART radu IE 8520 #8630 smeruje na polostrov Howth
Predchodca pobrežnej železnice v Dún Laoghaire - The Metals
Trasa pôvodnej industriálnej dráhy z kameňolomu na stavenisko prístavu v Dún Laoghaire
Doprava žuly po industriálnej železnici The Metals bola v najstrmšom úseku realizovaná pomocou pozemnej lanovky (funicular)
Trasa pôvodnej industriálnej dráhy z kameňolomu na stavenisko prístavu v Dún Laoghaire
Kameňolomy v Dalkey - Dalkey Hill
Východné mólo prístavu Dún Laoghaire sa začalo pomocu industriálnej železnice The Metals budovať v roku 1816
Dioráma budovania východného móla prístavu v Dún Laoghaire za pomoci železnice The Metals
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie