imhd.sk
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Prepravný poriadok DPM BB
Prepravný poriadok SAD ZV
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Zábava
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Lotyšská moderná aj historická doprava (14.11.2019)
Škoda 27 Tr Solaris pri drevených a tehlových domoch
Škoda 24 Tr Irisbus
MAN SD200 (ex BVG #1806) vyrobený v roku 1982 putoval v roku 2007 z Berlína do Rigy
Škoda 24 Tr Irisbus
Škoda 24 Tr Irisbus na čerstvo vyasfaltovanej ulici
Škoda 15T Rīga ForCity na križovatke pri vozovni
Škoda 24 Tr Irisbus
Interiér električky Škoda 15T Rīga ForCity
Škoda 15T Rīga ForCity
Modernizovaná súprava T3MR (ex T6B5SU) #35098+35108
Modernizovaná súprava T3MR (ex T6B5SU) #35098+35108 pred Lotyšskou národnou operou a baletom
Trolejbus Škoda 24 Tr Irisbus s pomocným pohonom na časti linky 27 mimo trolejového vedenia
Automat na cestovné lístky v električke Škoda 15T Rīga ForCity
Plošina v električke Škoda 15T Rīga ForCity na umožnenie nástupu cestujúceho aj na zastávke bez nástupného ostrovčeka
Modernizovaná súprava T3MR (ex T6B5SU)
V rámci skanzenu a priľahlého parku je možné navštíviť úzkorozchodnú železnicu
Počas 1. sv. vojny nemecká armáda vybudovala úzkorozchodnú železnicu, ktorá slúžila na prepravu dreva a osôb vo Ventspils a okolí
Z rozsiahlej 280-km dlhej siete železnice s rozchodom 600 mm zostala len muzeálna trať v skanzene a parku
Úzkokoľajka slúžila v bežnej prevádzke v rokoch 1916 - 1963
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie