imhd.sk
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Prepravný poriadok DPM BB
Prepravný poriadok SAD ZV
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Zábava
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-2 °C
sk
English
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Stadler
› Vossloh / Stadler Tramlink
Stadler Tramlink 6N2
Stadler Tramlink V3
Limmattalbahn má obe konečné pri železničných staniciach a obsluhuje ďalšiu stanicu uprostred trasy
Konečná Limmattalbahnu na okraji Zürichu
Pohľad cez 45 m dlhú električku Tramlink
Vnútorný informačný displej s zürišským dizajnom
Napriek tomu, že prevádzkovateľom nových električiek sa stala spoločnosť AVA, ktorá na metrovom rozchode prevádzkuje 2,65 m široké vozidlá tram-trainu na železnici Bremgarten - Dietikon, nové električky pre Limmattalbahn boli zakúpené so šírkou 2,40 m, keďže majú spoločné úseky so zürišskými električkami
Vtipné upozornenie na pravidlá pri cestovaní
Vtipné upozornenie na pravidlá pri cestovaní
Interiér električky Tramlink
Priestor pre cestujúcich na vozíku a komunikátor s vodičom
Interiér električky Tramlink
Výsuvné schodíky električky Tramlink
45 metrov dlhá a 2400 mm široká električka Tramlink na novej 13,3 km dlhej trati otvorenej v decembri 2022
Ukončenie novej električkovej trate pri železničnej stanici Killwangen-Spreitenbach
Tramlinky na FLP v roku 2023 jazdili rýchlosťou do 50 km/h
Vnútorný informačný displej v Tramlinku
Interiér Tramlinku
Vnútorný informačný displej v Tramlinku
Schéma FLP aj s preškrtnutou neobsluhovanou zastávkou
Interiér jednotky Tramlink na železnici FLP
Zabezpečenie nízkopodlažnosti prebehlo jednak nákupom nových električiek a jednak zvýšením nástupíšť
Interiér jednotky Tramlink na železnici FLP
Nové Tramlinky na jednej strane zabezpečili nízkopodlažný prístup do vozidiel, no na strane druhej vzhľadom na stav trate a koncpciu tohto vozidla dochádzalo pri jazde k prudším priečnym kmitom
Na regionálnu električkovú trať Lugano - Ponte Tresa sú od roku 2021 nasadzované vozidlá Tramlink dĺžky 45420 mm
Detail čela električky Waldenburgerbahnu
Konečná "malej" železnice pri "veľkej" železnici v Liestale
Interiér 45 m dlhej električky Tramlink
Pôvodné romanticky pôsobiace depo nahradilo nové a väčšie, pričom prednosť dostala účelnosť
Kompletne prestavaná trať Waldenburgbahnu a s novými 2400 mm širokými električkami bola otvorená v decembri 2022
Piktogramy na dverách vybavených tlačidlami EAO série 57
Pracovisko vodiča v Tramlinku
Vnútorný informačný systém v električke Tramlink
Interiér električky Tramlink
Interiér električky Tramlink
Interiér 45 m dlhej električky Tramlink
Výsuvný schodík regionálnej električky Tramlink
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie