imhd.sk
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Prepravný poriadok DPM BB
Prepravný poriadok SAD ZV
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Zábava
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
2 °C
sk
English
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Rakúsko
› Mariazell
Regionálna Setra S 415 LE Business v nátere štajerského integrovaného systému Verbund Linie
Historický vlak a osobné vlaky z/do St. Pölten
#24, BM 980 FM, linka 197, Mariazell Bahnhof
Elektrická jednotka vyrobená firmou Stadler Rail v konečnej stanici Mariazell
Depo s muzeálnymi električkami
Crossway pri vystavenom vozni Te 2 pôvodom z lokálnej dráhy Peggau - Übelbach
Konečná stanica Erlaufsee
Konečná stanica Promenadenweg-Grazer Bundesstraße
Vlak muzeálnej železnice sa blíži k promenáde
Osobné vozne pôvodne zo Salzburskej lokálnej dráhy boli vyrobené v rokoch 1895 a 1886
Historický vlak prichádza od mariazellskej promenády
Vlak z elektrickej jednotky a panoramatických vozňov na konečnej stanici Mariazell
Kabínka visutej lanovej dráhy
Elektrická lokomotíva čaká na svoju opravu
Viedenský pracovný vozeň SP #6033 z roku 1914
Pôvodne viedenský pracovný vozeň TU #6121 a vlečný vozeň m3 #5410, oba z 1920. rokov
V Mariazelli slúži trať s rozchodom 760 mm na bežnú obsluhu a trať s rozchodom 1435 mm ako muzeálna
Električka na oprave v bratislavských ústredných dielňach
Čelo električky č. 2067 v bratislavských ústredných dielňach
Električka č. 2067 na oprave v bratislavských ústredných dielňach
Nákladný vozeň mariazellskej dráhy na oprave v bratislavských ústredných dielňach
Nákladný vozeň mariazellskej dráhy na oprave v bratislavských ústredných dielňach
Nákladný vozeň mariazellskej dráhy na oprave v bratislavských ústredných dielňach
Nákladný vozeň mariazellskej dráhy na oprave v bratislavských ústredných dielňach
Nákladný vozeň mariazellskej dráhy na oprave v bratislavských ústredných dielňach
Nákladný vozeň mariazellskej dráhy na oprave v bratislavských ústredných dielňach
Lokomotíva Eg 5 na oprave v Brne
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie