imhd.sk
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Prepravný poriadok DPM BB
Prepravný poriadok SAD ZV
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Zábava
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
10 °C
sk
English
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Montreux – Berner Oberland-Bahn (MOB), GoldenPassLine (GPL)
Dve generácie elektrických lokomotív SLM/ABB (vľavo) resp. SLM/BBC (vpravo) z rokov 1995 a 1983
Jednotka Stadler ABeh 2/6
Dva druhy najnovších vozidiel od Stadleru pre železnicu MOB (v pozadí staršie vozne)
Vlak na čele s motorovým vozňom Stadler Be 4/4 sa pripravuje na dlhú jazdu po úzkorozchodnej železnici MOB
Jednotka Bt + Be 4/4 + ABt v zasneženej krajine
Elektrický motorový vozeň SWS/MFO Be 4/4 z roku 1971 pôvodne jazdil u železnice ASm
Odstavené jednotky SIG/SAAS ABDe z roku 1968 a prevádzková jednotka Bt + Be 4/4 + ABt na konci trate v Lenku
Vlak z vozňov ABt + Be 4/4 + Bt v spoločnosti odstavených jednotiek na konci trate v Lenku
Odstavené jednotky SIG/SAAS ABDe 8/8 z roku 1968
Panoramatický riadiaci vozeň, kde rušňovodič sedí na hornom podlaží
Panoramatický vozeň, kde rušňovodič sedí na hornom podlaží
GoldenPassLine láka aj na historizujúce vozne
Na GoldenPassLine sa dá vrátiť o sto rokov dozadu v historizujúcich vozňoch GoldenPass Classic
Motorový vozeň SIG / EGA BCFe 4/4 z roku 1903 jazdil na železnici MOB
Trate MOB sú elektrifikované (900 V DC)
Jednotky SIG/SAAS Abt z konca 1970-tych rokov po prestavbe na nízkopodlažné
Jednotka SIG/SAAS ABDe z roku 1968
Stanica Zweisimmen, kde končí normálnorozchodná železnica a začínajú 75 km uzkorozchodných (1000 mm) tratí do Montreux a Lenku
Vlak na trati GoldenPass Line prichádza do stanice Les Avants, kde je možné prestúpiť na pozemnú lanovku
Informačná tabuľa s informáciami o výluke
Elektronická informačná tabuľa so znázornením zloženia súpravy
Západ slnka nad regionálnou úzkorozchodnou traťou
Regionálna úzkorozchodná trať s tunelom
Železnica MOB zabezpečuje aj mestskú dopravu v Montreux a okolí aj jednotkami Stadler GTW 2/6
Pôvodné uchytenie trolejového vedenia
Sklonové pomery na GoldenPassLine sú náročné, železnica však nie je ozubnicová
Vlak odbočnej vetvy z GoldenPassLine
Hadiaci sa vlak
Staré stĺpy a výložníky trakčného vedenia a pripravené nové
Trať GoldenPassLine
Zasnežený motorový vozeň
Dve generácie osobných vlakov na GoldenPassLine
Elektrické vlaky na 1000-mm trati jazdia rýchlosťou do 100 km/h
Trať GoldenPassLine
Interiér osobného vozňa staršieho typu pre rozchod 1000 mm
Toalety na osobnom vozni označené aj zvonka
Nízkopodlažná regionálna jednotka pre rozchod 1000 mm
Regionálna jednotka na rozchode 1000 mm
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie