Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
L2: ZV-726AZ, pravdepodobne náhrada za ZV-166BH.
Reakcia na: wizard112 #2217:
Dnes na posilovej L80 záložák, na L26 s odchodom o 7:23 zo Starohorskej smer Tulská dve sóla, ZV-828AY a nejaká zvolenská B952E.
Reakcia na: N/A #2230:
Odbavovací systém pri oboch dverách.
Reakcia na: Schuhu #2223:
a vecer to za ZV-315BI dokopala ZV-173BH
a ta ZV-902AY mala strojceky aj pri strednych dverach??...ci zase vodicovo-trhaci system pri prednych??...
Reakcia na: Moky #2228:
ešte doplním, že na L34 bola ZV-726AZ ešte predtým, ako bola odtiahnutá ZV-166BH.
Reakcia na: LUK #2226:
áno, ale nie ZV-726AY
Reakcia na: Moky #2225:
Ráno na L35 ZV-359BI...
Reakcia na: Moky #2225:
pozerám, že sa asi musím opraviť... ZV-166BH odtiahnutá z L34... teda zákonite aj ZV-726AZ bola na L34...
Reakcia na: LUK #2224:
áno, motor jej klepotal, až som sa bál, že ide vypadnúť na zem. ZV-726AZ dnes aj na L34.

L26: ZV-828AY
ZV-166BH odtiahnutá Tatrou. Spoje hradené ZV-726AY.
Aby bolo jasné, tak dnes na posilovej 80-ke voz ZV-902AY ?.
Okrem toho, namiesto vozu ZV-315BI jazdila dnes poobede ZV-357BI. Ďalší záložák na L1.
Reakcia na: draxter #2221:
Však majú ešte jednu C744 a tri Ikarusy, s toho jeden už nemá šancu a tie dva, ktovie...
Reakcia na: wizard112 #2219:
vďaka bohu aj za tento kĺbik, ale radšej by mali nakúpiť ešte ďalších 8.
Reakcia na: wizard112 #2219:
aspoň vidíš, že priama úmera funguje: zvýšiť kapacitu spojov a ich počet a cestujúcich je viac. Ono by som chcel vidieť, či by pri zahustený ranného intervalu 21/22 a nasadení kĺbaku na L23 vyšlo to isté.
Reakcia na: draxter #2218:
Náter klasický, modro-biely, označená bola, odbavovací systém funkčný. Ale čo mi pripadá paradoxné, kapacita bola nepostačujúca. Napriek tomu, že doteraz tam chodilo sólo a viac menej stačilo, kĺb teraz nestačil a ľudia boli vpredu úplne natlačení. Ešte keď si odmyslím ten smrad výfukových plynov dnu a to hádzanie pri rozjazde a preraďovaní, dalo sa to vydržať. Len na Striebornom námestí na zastávke vodič vytáčal hodnú chvíľu motor (neviem prečo, to nech napíšu takí, čo sa vyznajú) a už som si myslel (nielen ja), že sme došli, nakoniec cesta pokračovala úspešne ďalej. Napriek tomu si myslím, že kĺb by viac potrebovala L3, kde je to cestovanie v sólach katastrofálne.
Reakcia na: wizard112 #2217:
takže na L80 kĺb? hmmm...aspoň dáke pozitívum. A aký má náter nevieš? A ktorá to bola? Kto vie dáke podrobnosti?
Vrakosa C744 sa dnes zaradila do premávky, konkrétne ako posilová L80.
Reakcia na: N/A #2215:
včera L21, z Rudohorskej o 06:43, zadný transparent opät OFF. Prečo? Lebo to je ZV 317 BI!!! Za 4 dni neboli schopný transparent opraviť. Tak to je sila!!! Nehovoriac o srdinkovitom usporiadaní ľudí v buse a meškanie a lá balkán.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.