L24: ZV-366BI
L26: BB-283AT
Napriek tomu, že jazdí (aspoň včera jazdila) BB-294BD a teda by SAD CCC mal mať k dispozícií všetky kĺby, naďalej nie je problém na kĺbových poradiach vidieť sóla. Ale to nie je naozaj nič mimoriadne... ?
Re #2190 PIT: Veľmi dobre napísané. Len keby s tým už (ne)kompetentní niečo robili. O skutočnom ameterizme možno hovoriť aj na trase L25 (o tom sa tu už popísalo dosť). V čase maximálneho náporu ľudí nejde 15 minút NIČ! Detailne je to rozpísané v prísevku 24113 v diskusnom fóre. Dopravca to rieši nekonncepčnými krokmi, keď namiesto zavedenia hustého intervalu radšej pošle záložák ako posilu. Niečo podobné, ako je na L3 (keď posilové spoje idú neskoro), je aj na L25. Po 7:30 idú v priebehu 5 minút dva busy (pred tým ide L25 o 7:15). Ale načo sú, keď zostanú trčať v nekonečných zápchach po celej trase a prídu po 8:00? Pre skupinu, pre ktorú sú vytvorené, sú nepoužiteľné. Už je bežné, že napr. 8 minút stojí bus na križovatke na Karlove, lebo autá stoja už na križovatke, kde sa odbočuje do Starej Sásovej. Aj keď podľa CP by to mali v pohode stíhať, realita je iná, nakoľko nezáujmom mesta došlo k poklesu ľudí využívajúcich MHD a vzrástla IAD. A čo je ešte horšie, už nepomáhajú a nestačia ani kruhové objazdy (napr. na kruháku pri Lidli sú nekonečné kólony na všetkých jeho ramenách), ani semafory (nábrežie) a vôbec nie parkoviská (všetke sídliská a o centre nehovoriac)... A to je v BB ešte kopec nedoriešených križovatiek (napr. križovatka v parku, križovatka Nám. slobody a ČSA atď.). Niekto si asi myslel, že keď sa spraví kruhák alebo rozšíri parkovisko, vyrieši sa problém na sto rokov. Ale omyl, realita je iná, realita je denno-denne kolabujúca doprava v celom meste na všetkých dôležitých križovatkách. Všetko by vyriešilo, keby sa ľudia začali vracať do MHD. Ale do akej? Keď v súčasnosti MHD neponúka dostatočnú prepravnú kapacitu ani tým posledným cestujúcich, ktorí ju využívajú... Mesto sa môže hanbiť za svoju neschopnosť a neochotu riešiť tento problém. ☠ ☠ ☠
L26: BB-283AT
Napriek tomu, že jazdí (aspoň včera jazdila) BB-294BD a teda by SAD CCC mal mať k dispozícií všetky kĺby, naďalej nie je problém na kĺbových poradiach vidieť sóla. Ale to nie je naozaj nič mimoriadne... ?
Re #2190 PIT: Veľmi dobre napísané. Len keby s tým už (ne)kompetentní niečo robili. O skutočnom ameterizme možno hovoriť aj na trase L25 (o tom sa tu už popísalo dosť). V čase maximálneho náporu ľudí nejde 15 minút NIČ! Detailne je to rozpísané v prísevku 24113 v diskusnom fóre. Dopravca to rieši nekonncepčnými krokmi, keď namiesto zavedenia hustého intervalu radšej pošle záložák ako posilu. Niečo podobné, ako je na L3 (keď posilové spoje idú neskoro), je aj na L25. Po 7:30 idú v priebehu 5 minút dva busy (pred tým ide L25 o 7:15). Ale načo sú, keď zostanú trčať v nekonečných zápchach po celej trase a prídu po 8:00? Pre skupinu, pre ktorú sú vytvorené, sú nepoužiteľné. Už je bežné, že napr. 8 minút stojí bus na križovatke na Karlove, lebo autá stoja už na križovatke, kde sa odbočuje do Starej Sásovej. Aj keď podľa CP by to mali v pohode stíhať, realita je iná, nakoľko nezáujmom mesta došlo k poklesu ľudí využívajúcich MHD a vzrástla IAD. A čo je ešte horšie, už nepomáhajú a nestačia ani kruhové objazdy (napr. na kruháku pri Lidli sú nekonečné kólony na všetkých jeho ramenách), ani semafory (nábrežie) a vôbec nie parkoviská (všetke sídliská a o centre nehovoriac)... A to je v BB ešte kopec nedoriešených križovatiek (napr. križovatka v parku, križovatka Nám. slobody a ČSA atď.). Niekto si asi myslel, že keď sa spraví kruhák alebo rozšíri parkovisko, vyrieši sa problém na sto rokov. Ale omyl, realita je iná, realita je denno-denne kolabujúca doprava v celom meste na všetkých dôležitých križovatkách. Všetko by vyriešilo, keby sa ľudia začali vracať do MHD. Ale do akej? Keď v súčasnosti MHD neponúka dostatočnú prepravnú kapacitu ani tým posledným cestujúcich, ktorí ju využívajú... Mesto sa môže hanbiť za svoju neschopnosť a neochotu riešiť tento problém. ☠ ☠ ☠
draxter
bus: ZV 317 BI /kĺb celý olepený reklamou/
linka: 26 - na základe predného transparentu
- zadný transparent opäť OFF! super...