ZV-359BI hradila ZV-041CN o 7:55 z Orangeu na 97ke.
ZV-357BI hradí naburanú ZV-166CA na 100ke.
Autoškola/1 3101.
ZV-356CE jazdí na linke 6.
3203 na 7ke.
BB-245AY na 8ke.
Pozerám, že kde sa o tomto bavíte, teda v dispečerskej časti fóra.. Asi by bolo vhodnejšie vo všeobecnej diskusii. Ale nie o tom som chcel.
Úvahy nad nasadením tzv. baterkovych trolejbusov sú zaujímavé, mne by sa na to pozdávala linka č. 7 a to aj vzhľadom na pripravované predĺženie MHD do oblasti obytného súboru IBV Na stráni http://www.nastrani.sk/ Tam je už vybudované obratisko aj s nakresleným VDZ pre polohu konečnej zastávky. Neviem, či tam plánujú predĺžiť L 26, alebo L 7, alebo "nebodaj úplne novú linku"..? Za pozornosť stojí, že rozmery slučky toho obratiska by asi pre kĺbové vozy neboli až tak moc vhodné, aby sa tam mohli pohodlne otáčať, a to by bol prípad L 26. Takže L 7 by bol najvhodnejší adept.
Asi áno, ale v kombinácii s frekvenciou danej linky a profilom stúpaní je nevhodná. Baterka by nemala ísť pol cesty, ale len koncový úsek. A sú len 3 sólo vozy, čo je malo. Jeden by mal byť záloha,tak ideálne linka 2.
366BI po niekoľkých mesiacoch vytiahnutá na 28ku okolo 13:30 smer Pod Bánošom, 367BI a 173BH majú reklamu na Školské ovocie, 152DT na 80/1p, 723CN po Fončorde pobehovala s tabuľami Blahoželáme. aj 356CE pobehovala na nezistenej linke(nefungovali tabule)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka