Tieto podmienenosti trvalým pobytom sú absurdné a úzkoprsé.
Zaujímalo by ma, či tržby od ľudí bez pobytu zaplatia aspoň náklady na kontrolu a administratívu s tým spojenú.
Veľmi by ma zaujímalo, že ktorí 4 užívatelia tejto web stránky sa vyznajú v tomako pracuje byrokratický aparát na VÚCkach, tak verím, že si pokecáme a rozdebatujeme to, lebo je o čom. Inak sú tie 4 mínusky iba temperamentné a nepremyslené strely do vetra, či zlyhanie ukazováka na myši od PC.
A rovnako tak rád budem ak ma 4 znalci na stav na ŽSR a údržbu tratí ozvú. Apropo ak niekomu vadí kritika zlodejov z TSS Grade, tak by som chcel požiadať o uvedenie dôvodu obhajoby. Či je to ospravedlniteľná neznalosť, zaslepenosť lebo ss jedná o súkromníka alebo máte z toho osobný ekonomický prospech.
Len pre pripomenutie, dnes uplynulo presne 20 rokov (13.7.1999) od silnej prietrže mračien, ktorá postihla Banskú Bystricu. Následkom boli zatopené ulice, podjazdy, pod vodou bolo aj Námestie slobody, Rudlovská cesta, križovatka na Huštáku a v podstate všetky hlavné cestné prepojenia. Situácia sa výrazne zhoršila v popoludňajších hodinách, cca po 15. hodine MHD prestala premávať úplne. Až v podvečerných hodinách sa čiastočne obnovila premávka MHD po rôznych obchádzkových trasách. Keďže Uhlisko bolo úplne paralyzované, linky končiace na Parkovisku Mičinská boli presmerovaná na Železničnú stanicu. Pamätám sa, ako som odtiaľ išiel Ikarusom BB-006AG do Sásovej. Kvôli neprejazdnej Rudlovskej ceste napr. linky č. 22 (v tom čase jazdila po Ďumbiersku, MŠ) a 28 (t.č. do Rudlovej) jazdili obchádzkou po Partizánskej ceste. Situácia sa stabilizovala až v ranných hodinách nasledujúceho dňa (14.7.1999), kedy sa však opäť vyskytli silné búrky a tie narobili škody v obciach banskobystrického okresu. Nechce sa mi veriť, že je tomu naozaj už 20 rokov..
V utorok 09.07. možno vynechala prvá ranná 24ka zo Sásovej (meškala určite minimálne 15 minút) , nevie niekto čo sa stalo ? Písal som kompetentnej osobe (Petrovi Matulovi) - peter.matula@sadzv.sk a kontrola@sadzv.sk , avšak odpoveď som nedostal...
Niektoré veci máš nesprávne, lebo asi nevieš čo je vo veci a tak ťa opravím a doplním.
1. Základný kameň úrazu je, že zamestnanci na VÚC zodpovední za objednávku CP:
a) Majú vlastné auto a nemajú ani dumstu o VHD
b) Ak tak majú, tak posudzujú temperamentne a unáhlene ako hyperaktívni seniori nejaký stav ponuky spojov a ich trasy, t.j. nie triezvo ale len v rovine neuvážených slov
c) Nevytvorili ani jeden návrh CP, resp. CP pre zväzok liniek, ktorý by nebral ohľad na zvyky a maniere SADky ale v prvom rade prehľadnosť, pravidelnosť a nadväznosť ale takmer vždy sa dajú SADkou zlomiť ich pseudoargumentami ako sa to nedá a ako to zaplátať nejakým vloženým spojom, ktorý nemá hlavu a pätu, príp. vyžaduje zas zásah do inej linky, pretože jeden turnus má v sebe aj 4-5 liniek aj v 3-4 okresoch, čo je systém, ktorý mocne zväzuje ruky a znemožňuje riešiť konečne dopravu ako treba
2. DAL dokazujú ako sú súkromníkmi (resp. v čase privatizácie spriaznené duše) sprivatizované SADky "schopní" podnikatelia, ktorí žijú iba z cicania rozpočtu VÚC ale na oplátku je ústretovosť pristupovať inak k tvorbe CP a obehov nulová a sami ponukou spojov na DAL ukazujú, že nepochopili ani za mak potreby ľudí = ak neposkytnem aspoň každé 2 alebo aspoň 4h spoj, tak nemám potenciál lákať ľudí s 1-3 pármi spojov. Svoju rolu zohráva aj ignorantsvo ministerstva a na druhej strana postoj, že dajte peniaze a nekafrite nám do CP. Ak nevedia dopravcovia pochopiť, že je blbosť aby išli dvaja za 30min a potom 3h nič a že majú ísť aspoň v odstupe 1-1,5h.
3. ŽSR by nekašľalo keby vedenie dosadené trojlístkom Smer+SNS+Híd a zrovna Híd má ŽSR, riešilo to, čo má a necpali by peniaze do vreciek kamarátom a príživníkom ako TSS Grade, Tempra a pod. Peňazí je ale aj tak málo, zamestnanci podhodnotení a Kubáček nájde v sebe drzosť natáčať s Maroszom z OĽaNO videá, že v akom stave je trať 150. Veď keď OR Zvolen žiadalo pred 9 rokmi investície do trate 150, tak Kubáček ako člen investičnej komisie ŽSR tieto žiadosti o investície zmietal zo stola a teraz sa tvári, že on muzikant a ešte to pranieruje. Nehorázna trúfalosť za čiarou. Ciže zrušiť akékoľvek outsourcovanie činností, ktoté ŽSR vykonáva denne. Obstarať podbíjačky, stroje na brúsenie, zváranie, meracie stroje a iné TS, a zmeniť pomer financovania železnica : cesta z 1:9 aspoň na 1:2 ak nie rovno 1:1. A potom môzeme od železnice čakať výkon.
4. Voznica sa nevuyžíva dlhodobo a výmeny, ktoré tam sú spôsobujú iba to, že vzniká problém navyše s údržbou dvoch výhybiek, ktoré sú zamknuté v stálej polohe a ich význam je nulový. Ono ide aj o to, že či by dopravná koľaj vo Voznici v prípade obnovy mala pre pravidelné vlaky využitie, že či by tam nejaké pravidelné križovanie vyšlo a aj koľko by ich tam vyšlo vôbec. S argumentom o nákladnom vlaku, ťa pošlu do hája a odkážu ti, že nákladný má Žarnovicu a Novú Baňu a tam má križovať. Jedine križovanie Os/Os a Os/R ti uznajú ale s tým, že by Os stál na TK pri peróne a R by išiel do boku, pretože Os do boku nemôžu dať, lebo pri DK nie je perón vybudovaný. A ten ti tam neschvália vybudovať pri tej ponuke Os vlakov a tir objednáva kto? Ministerstvo. A ministerstvo neobjedná, lebo nie je na trati kapacita na 1h takt Os a ani nedajú peniaze ŽSR na to, aby vykonali stavebné zásahy aby tá kapacita bola pretože podľa zmýšľania na MDV sú priority inde. Stačí sa pozrieť v akom stave je trať Kúty - BA - Štúrovo a Žilina - Košice. Sám vidíš,že na diaľnice a obchvaty peniaze sú, aj 3-4 veľké cestné stavby sa realizujú ale na železnici iba jedna v úseku Púchov - P. Bystrica. Nejde snáď stavať aj južný koridor? Či modernizovať lokálky? Jaj, zabudol som. Treba počkať, až TSS Grade a Doprastav sa uvoľnia kapacity z dokončeného úseku PU-PB a potom im dáme cez pro forma súťaž stavať 110+130.
BBSK dal opraviť povrch vozovky cesty II/578, ktorý to už určite dlhšiu dobu potreboval - od včera počas premávky frézovali a asfaltovali úsek od začiatku tejto cesty pri zjazde z R 1 a na Tajovského (mimo kruhák pri Lidli, kde bol povrch OK). Akurát neviete niekto, po kade za kruhákom v smere na Podlavice pokračovali? Či len niekde po odbočku k nemocnici?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dns.mk
1. Základný kameň úrazu je, že zamestnanci na VÚC zodpovední za objednávku CP:
a) Majú vlastné auto a nemajú ani dumstu o VHD
b) Ak tak majú, tak posudzujú temperamentne a unáhlene ako hyperaktívni seniori nejaký stav ponuky spojov a ich trasy, t.j. nie triezvo ale len v rovine neuvážených slov
c) Nevytvorili ani jeden návrh CP, resp. CP pre zväzok liniek, ktorý by nebral ohľad na zvyky a maniere SADky ale v prvom rade prehľadnosť, pravidelnosť a nadväznosť ale takmer vždy sa dajú SADkou zlomiť ich pseudoargumentami ako sa to nedá a ako to zaplátať nejakým vloženým spojom, ktorý nemá hlavu a pätu, príp. vyžaduje zas zásah do inej linky, pretože jeden turnus má v sebe aj 4-5 liniek aj v 3-4 okresoch, čo je systém, ktorý mocne zväzuje ruky a znemožňuje riešiť konečne dopravu ako treba
2. DAL dokazujú ako sú súkromníkmi (resp. v čase privatizácie spriaznené duše) sprivatizované SADky "schopní" podnikatelia, ktorí žijú iba z cicania rozpočtu VÚC ale na oplátku je ústretovosť pristupovať inak k tvorbe CP a obehov nulová a sami ponukou spojov na DAL ukazujú, že nepochopili ani za mak potreby ľudí = ak neposkytnem aspoň každé 2 alebo aspoň 4h spoj, tak nemám potenciál lákať ľudí s 1-3 pármi spojov. Svoju rolu zohráva aj ignorantsvo ministerstva a na druhej strana postoj, že dajte peniaze a nekafrite nám do CP. Ak nevedia dopravcovia pochopiť, že je blbosť aby išli dvaja za 30min a potom 3h nič a že majú ísť aspoň v odstupe 1-1,5h.
3. ŽSR by nekašľalo keby vedenie dosadené trojlístkom Smer+SNS+Híd a zrovna Híd má ŽSR, riešilo to, čo má a necpali by peniaze do vreciek kamarátom a príživníkom ako TSS Grade, Tempra a pod. Peňazí je ale aj tak málo, zamestnanci podhodnotení a Kubáček nájde v sebe drzosť natáčať s Maroszom z OĽaNO videá, že v akom stave je trať 150. Veď keď OR Zvolen žiadalo pred 9 rokmi investície do trate 150, tak Kubáček ako člen investičnej komisie ŽSR tieto žiadosti o investície zmietal zo stola a teraz sa tvári, že on muzikant a ešte to pranieruje. Nehorázna trúfalosť za čiarou. Ciže zrušiť akékoľvek outsourcovanie činností, ktoté ŽSR vykonáva denne. Obstarať podbíjačky, stroje na brúsenie, zváranie, meracie stroje a iné TS, a zmeniť pomer financovania železnica : cesta z 1:9 aspoň na 1:2 ak nie rovno 1:1. A potom môzeme od železnice čakať výkon.
4. Voznica sa nevuyžíva dlhodobo a výmeny, ktoré tam sú spôsobujú iba to, že vzniká problém navyše s údržbou dvoch výhybiek, ktoré sú zamknuté v stálej polohe a ich význam je nulový. Ono ide aj o to, že či by dopravná koľaj vo Voznici v prípade obnovy mala pre pravidelné vlaky využitie, že či by tam nejaké pravidelné križovanie vyšlo a aj koľko by ich tam vyšlo vôbec. S argumentom o nákladnom vlaku, ťa pošlu do hája a odkážu ti, že nákladný má Žarnovicu a Novú Baňu a tam má križovať. Jedine križovanie Os/Os a Os/R ti uznajú ale s tým, že by Os stál na TK pri peróne a R by išiel do boku, pretože Os do boku nemôžu dať, lebo pri DK nie je perón vybudovaný. A ten ti tam neschvália vybudovať pri tej ponuke Os vlakov a tir objednáva kto? Ministerstvo. A ministerstvo neobjedná, lebo nie je na trati kapacita na 1h takt Os a ani nedajú peniaze ŽSR na to, aby vykonali stavebné zásahy aby tá kapacita bola pretože podľa zmýšľania na MDV sú priority inde. Stačí sa pozrieť v akom stave je trať Kúty - BA - Štúrovo a Žilina - Košice. Sám vidíš,že na diaľnice a obchvaty peniaze sú, aj 3-4 veľké cestné stavby sa realizujú ale na železnici iba jedna v úseku Púchov - P. Bystrica. Nejde snáď stavať aj južný koridor? Či modernizovať lokálky? Jaj, zabudol som. Treba počkať, až TSS Grade a Doprastav sa uvoľnia kapacity z dokončeného úseku PU-PB a potom im dáme cez pro forma súťaž stavať 110+130.