a napriamo, bez súťaže ? Stotožňujem sa s tým, že to nie je úspora, len iné rozloženie, pretože nákupnú cenu napokon zaplatí kraj tak či tak. Takže dopravca získal na 5 rokov bez súťaže opäť všetky linky čo mal, a ustúpil v tom, že nebude odpisovať 6 ale 10 rokov. To by som bral aj ja.?
roky predtým dokonca jazdili aj trolíky po Sládkovičke bezproblémov, zrzau to už možné nie je... čo je na hlavu, to si v BB necháme, čo sa osvedčí, nám netreba.
Zásadne nesúhlasím s týmto rozsahom dopravných obmedzení (najmä vo vzťahu k MHD) počas maratónu. Už vlani som bol v tomto smere veľmi kritický a moja kritika sa nezmenila ani tento rok. Považujem za veľmi nešťastné odstaviť komplet dopravu v krajskom meste takýmto spôsobom v ktorýkoľvek deň, nehovoriac v deň konca školských letných prázdnin, v deň pred začiatkom školského vyučovania, v deň konania iných športových podujatí s očakávanou masovou účasťou (futbal, hokej). Samozrejme, táto kritika je adresovaná predovšetkým mestu, keďže chápem, že dopravcovia na rozsah obmedzení zrejme veľký vplyv nemali nemali.
Ako som sa už vlani vyjadril, podporujem športové akcie v meste, nemám nič proti maratónu, rovnako nie som proti snahe o bezkolíznu trasu maratónu vzhľadom k cestnej premávke. Ale mám za to, že trasa maratónu by sa dala vybrať takým spôsobom, aby MHD mohla aspoň ako-tak premávať. MHD podľa výlukového scenára je pre cestujúceho absolútne nepoužiteľná. ...ako keby nič ani nejazdilo.
Vlani sme si mali možnosť tento scenár prvýkrát odskúšať v praxi a skúsenosti boli veľmi negatívne. Aj to je dôvod to zopakovať opäť. Aspoň podľa logiky tohto mesta, žiaľ.
Ešte jeden detail na záver k tomu oznamu o výluke, cyklobus na Donovaly jazdí už 9:45 (nie 9:30).
Tak toto je výsmech do očí obyvateľov mesta. Nielen že dostať sa na hokej MHD bude takmer nemožné, celé Uhlisko bude uzavreté, rovnako ako sa nedá dostať na parkoviská okolo Domu kultúry, čiže de facto je nemožné zaparkovať pred hokejom. Pritom by stačilo pozmeniť trasu maratónu o pár metrov a bolo by to ok.
"Bohové" načasovanie s nemožnosťou cestovať, to si ako predstavujete a čo si to dovoľujete?
-posledný deň Aquabusu do Kováčovej pred desiatou
-posledný deň pred školským vyučovaním "N", sťahovanie národov
-futbalový zápas v Kremničke Dukla BB-Fiľakovo 10:30
-zápas hokejovej ligy majstrov CHL HC 05 BB-Red Bull Salzburg už o 14:00! - medzinárodná hanba...
Okamžite prerobiť, lebo píšem sťažnosť kompetentným...
Tak jednoducho stav je taký, že vo všeobecnosti boli mechanicky čipové karty podľa deklarácie výrobcu (napr. materiál EMTest, čo som mal k dispozícii v roku 2000) schopné na 100 000 použití (novšie by logicky mali byť len kvalitnejšie), čo znamená napr. pri priemernom použití 50 x za mesiac životnosť skoro 167 rokov, čiže doživotne by malo byť možné kartu technicky používať.
Všetko ostatné, ako zapísanie fiktívneho dátumu do údajov karty, aby prestala po nejakom čase fungovať, sú len nanútené hry ich emitentov, pri ktorých zarábajú na vydávaní nových kariet pod rôznymi zámienkami, ako napr. starosť o funkčnosť karty a možnú stratu dát a peňazí z nej a pod. (i keď v systéme musia byť všetky dáta stále).
NIe, len nejaký neschopný redaktor nemal naplnenú kvótu počtu hlúpych článkov, tak niečo stmolil skopírovaním blábolov z iných.
Okrem toho, že tá budova bude nová a prevádzkovaná, bude mať množstvo nedostatkov, či už priamo v samotnom vyhotovení, resp. v riešení nadväzností v objekte samotnom a jeho okolí. A prioritou je tam samozrejme obchodné centrum.
A takto vyzerá prístup cestujúcich do najmodernejšej AS - je cca dva metre vyššie oproti okolitému terénu, ale všetko je úžasné, dizajnovo lepšie a bez obmedzenia funkčnosti. Keby to nešlo z verejných peňazí, tak by to bolo len smutné, takto je to pekne nafigu:
Stale su to len vizualizacie. Rad by som videl, ako to tam vyzera v skutocnosti.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter