MHD zdarma mohou už od roku 2011 využívat celoročně například také lidé ve Frýdku-Místku. „Jízdné nepokrývalo náklady na MHD. Měli jsme dvě možnosti, zvýšit jízdné a vyhnat lidi z autobusů, nebo je k využívání dopravy motivovat zrušením jízdného,“
Tak predpokladám, že to reálne skončí pri tých troch pároch vlakov, ktoré jazdili BA - KE aj predtým. V podstate sa tak nič nezmení, akurát namiesto prestupujúcich Zvolenčanov v BB budú prestupujúci Bystričania v ZV (ak sa tí radšej nevykašlú vôbec zase železnicu na ceste do/z BA využívať, keď túto dosť neprimerane dlho trvajúcu jazdu, s navyše častými nezanedbateľnými meškaniami, ešte okorenia prestupom, a to pri súbehu s RJ-busmi). A tu je základná otázka, ktorý prepravný vzťah je relevantnejší, nehovoriac o tých ministrových priamych cestujúcich z BA do KE cez ZV, ktorých neverím, že by bolo až tak veľa.
Pri každej zmene, kedy to len donekonečna prehadzujú hore-dole, zakaždým vykladajú o pozitívach pre cestujúcich, ale reálne už len tie samotné zmeny robia viac škody, ako osohu. A to ešte pripomeniem, že automaticky musí dôjsť k časovým posunom žilinských rýchlikov, čo vyvolá zmeny aj u dopravy na úseku BB - ZV, kde pri tejto ich "koncepčnej" práci nikdy nebude možné normálne využívať železnicu pre integrovanú obsluhu regiónu miest BB - Sliač - ZV, na čo však okrem prázdnych rečí, nariadeniach v zákone o povinnosti prednosti železnice pred autobusmi v súbehu, ale aj úplnej prirodzenosti pre existenciu IDS v tomto regióne, úplne zvysoka kašlú. I keď od pána ministra, ktorý pôsobí tak, že o veciach dopravy nemá ani predstavu, sa čakať dajú akurát tak peniaze vyhodené na zbytočné dvojjazyčné tabule (hlavne, že na železničných zastávkach bežne človek nenájde tabulu s cestovným poriadkom - jáááj, však to očakáva len zákon a tie sa v tejto krajine dodržiavať nemusia).
To je naopak úplne jasný systém aj koncepcia - nepripustiť nejaké súťaže, pretože čo keby nevyhrali naše slovenské vlaky ale nejaké odporné žlté alebo čierne a tie by nenakupovali u Víťazoslava a navyše taký súkromník sa nedá tak dobre dojiť ako štátna zločinecká firma.
Nechápem tieto nekoncepčné zmeny, keďže po dvoch-troch rokoch sa vraciame k pôvodnému GVD. Žiadny systém ani koncepcia. Napokon aj vyhodené peniaze za elektrifikáciu trate ZV-BB, ktorá sa aspoň vďaka priamym vlakom do Bratislavy ako-tak využívala elektrickými vlakmi.
Wow uz v nadpise urobit hrubku tak to je ine kafe...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu