Zdravím vás.
Zaujímalo by ma či sú niekde dostupné vzoráky jednotlivých liniek poprípade či ich náhadou nemá niekto z vás keďže som tu už zaznamenal rôzne info o man. prejazdoch atď. Ak by mi to vedel niekto poskytnúť bol by som veľmi vďačný.
Vďaka za odpoveď
Zaujímalo by ma či sú niekde dostupné vzoráky jednotlivých liniek poprípade či ich náhadou nemá niekto z vás keďže som tu už zaznamenal rôzne info o man. prejazdoch atď. Ak by mi to vedel niekto poskytnúť bol by som veľmi vďačný.
Vďaka za odpoveď
PIT
Ja som sa teda dnes viezol až po "špičke", takže využitie kapacity už bolo zjavne menšie. Otázna sa však pri 30-minútovom intervale zdá byť vhodnosť znásobovať počet vozidiel na pôvodných spojoch, kedy by vhodnejšie malo byť doplnenie nových posilových spojov, napr. deklarovaním ich vloženia doprostred pôvodného intervalu, čím by bola v podstate aj presne a zrozumiteľne stanovená ich poloha v čase na trase.
Inak som akosi počas tohtoročného decembra nepostrehol na vnútorných displejoch vo vozidlách oznamy o mimoriadnych režimoch, ani o bezplatnej preprave, čo bývalo štandardom. Hlásenie zastávok v 3101 nie je dostatočne primerane hlasité, resp. aspoň v zadnej časti to tak bolo.
Pozitívom bolo, že ľudia napriek tomu, že dopravcovia akosi opäť spolu s oznamami o bezplatnej preprave (ktoré vôbec nemuseli byť na zastávky dávané na poslednú chvíľu samostatne, ale mohli byť súčasťou už predvianočných, čím by bola aj výrazne dlhšia doba propagácie, ktorá bola opäť malá) nedokázali ľuďom zdôrazniť aj možnosť aspoň raz za rok si vyskúšať normálny nástup všetkými dverami (asi aby si náhodou nezvykli a nezačali mať potrebu, aby sa aj v Blbotíne n./H. k tomu niekedy dopracovalo), si mnohí doslova vychutnali možnosť otvoriť si ďalšie dvere a nastupovať do zadnej časti vozidla. Okrem tejto radosti jednoznačne ľuďom priniesla radosť možnosť cestovať bezplatne - v podstate každý nastupujúci, čo som videl, mal zreteľný výraz spokojnosti na tvári, že si to môže užiť. Navyše som si užil aj ja - vidieť v porovnaní s bežným nástupom tak "extrémne" rýchlo nastúpiť väčší počet cestujúcich a vozidlo hneď odchádza ďalej (i keď tento pocit samozrejme znásoboval fakt nepotrebnosti tarifného vybavovania).
Ale ako to tu tak čítam, tak cestujúci mimo územia obsluhovaného trolejbusovou dráhou a DPMBB mali opäť smolu, keďže intergalaktická kvalita má aj po 11 rokoch iné dimenzie. Práve preto by sa mal konečne niekto zaujímať dostavbou trolejbusovej dráhy do Sásovej, keď na to má slúžiť OPII, lenže to by tu niekto musel aj chcieť a reálne skutočne niečo robiť, nie sa len pýšiť úspechmi iných, či bežnou činnosťou z peňazí mesta.