Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BB-Schuhu #52313:
Otazky su dve:
1. Nakolko konzistentne su meskania?
2. Na zaklade coho by sa robila chronometraz? Meskania sa mozno predpovedat dali, lenze nestaci vediet ze bude "meskanie", treba aspon priblizne vediet ake bude a ako vlastne tu jazdnu dobu upravit.

Urcite by pri dlhsich vylukach mal existovat vylukovy cestovny poriadok, ale su tam iste objektivne problemy.
Reakcia na: BB-Schuhu #52307:
Na toto "fakt netreba mať ani maturitu", aby normálne uvažujúci človek pochopil, že ten nový návrh dopravného riešenia na Huštáku je poriadny paškvil! Celé to totižto navodzuje dojem, že tu ide o niečo iné, než o optimálne dopravné riešenie dopravného uzla Hušták. Pri bližšom pozretí si tej novej mapky z článku ktorý sem vložil BB-Schuhu sa asi nikto neubráni dojmu, že tu ide skôr o "iné záujmy". Kto asi tak môže mať záujem, aby až tri cesty (z toho dve jednosmerné) zo smeru od centra ústili do kruhového objazdu pri ESC..? Však potom už ľudia nájdu "tú správnu cestu, do toho správneho obchodného centra", všakže..?! Pri tých dvoch jednosmerných "zdanlivo ani iná voľba" nie je, iba žeby niekto "ešte mal takú drzosť" a išiel by z toho kruháku predsa len do konkurenčného OC Point centra. To isté platí aj čo sa týka zrušených dvoch zastávok MHD, tej plánovanej pred samotným OC Point a taktiež súčasnej na S. H. Vajanského v smere na Trosky (ktorá v tej novej jednosmernej ulici v novom návrhu už taktiež nefiguruje). Však "načo by tam tie zastávky aj boli", keď ľudia môžu vystúpiť až na súčasnej zastávke pri ESC, a nie teda pri konkurencii OC Point, všakže..?! Zaujímavosťou by bolo zistiť, kto naprojektoval túto zmenu a na čí podnet (objednávku)..? Jednej strane môže ísť o "odfajčenie" (eliminovanie) budúcej konkurencie v podobe nového OC ešte skôr než to spustia, no a nejakým ľuďom na MsÚ ktorí to navrhli (naprojektovali), presadzujú toto nové riešenie, resp. rozhodujú o tom, asi ide "o prilepšení" si k úradníckemu platu. Však v krajine ktorá sa nachádza na druhom nelichotivom mieste čo sa týka korupcie, sa nedá asi ani nič iné očakávať!?
Reakcia na: mirkobb #52316:
Veru je to katastrofa mešká všetko, včera DAL SAD Lučenec linka 606506 zabočila ešte klasicky na AS tak sa musel Axer na pumpe obracať ?
Uzávierka cesty pri Smrečine spôsobuje dopravný kolaps na Štefánikovom nábreží

http://bbonline.sk/uzavierka-cesty-pri-smrecine-sposobuje-dopravny-kolaps-na-stefanikovom-nabrezi/
Reakcia na: mirkobb #52316:
Dnes ráno opäť dlhé kolóny, meškania a doprava riadená policajtmi.

Nastala trocha paradoxná situácia, keď sa naša dočasná autobusová stanica stala úplne izolovanou a takmer nedostupnou, či už peši (najmä zo smeru od žel. stanice) alebo autobusom, kde je nutné počítať v špičke s 10 a viac minútovým meškaním.
Reakcia na: BB-Schuhu #52313:
Nemeškajú len linky MHD a PAL, ale de facto všetky vypravované z dočasnej AS, čiže aj diaľkové, medzinárodné, ... ? Inak dnes to na Štefánikovom nábreží bola "čistá vražda", hlavne na križovatke s Kapitulskou pri OVS. Tam to síce riadili manuálne policajti, ale zároveň fungovali aj semafory, čo mi príde ako úplne šibnuté. Niektorí šoféri pozerali na svetlá a nie čo ukazuje policajt.. ? Celé zle zorganizované! Tvorili sa tam dlhé kolóny v oboch smeroch, takže sekery v jazdných časoch chytali všetky linky ktoré idú po nábreží, nielen tie čo smerujú na Uhlisko.
Reakcia na: BB-Schuhu #52313:
Meniť spoje kvôli troj-mesačnej výluke ti nikto nebude, možno tak za čias BBDS ?
Reakcia na: BB-Schuhu #52313:
mal by si to íst skontrolovat 16 novrmbra ked bude nápor lúdí cestovat na hokej k zimnému štadionu
Bol som dnes trocha omrknúť prvý deň výluky na Ceste k Smrečine. Nielenže sa naplnili moje obavy z veľkého meškania, ale tieto boli ďaleko prekonané. Spoje, ktoré som stretol, mali meškanie od 2 do 15 minút (vrátane MHD aj PAL). Výrazne meškala aj linka č. 28, jeden spoj popoludní meškal 8 minút a nasledujúci až 12 minút. Výrazne meškala aj linka č. 80, či linka č. 23. Situáciu komplikovali rozsiahle dopravné zápchy, ktoré sa tvorili v odbočovacom pruhu na Štefánikovom nábreží, ako aj na Bellušovej ul. Skúšobná jazda v L28 z Námestia slobody na Park. Mičinská (so zachádzkou k žel. stanici) nám trvala neuveriteľných 17 minút (!), teda takmer trikrát viac ako peší presun (slušným krokom cca 6 minút). Prvý deň výluky je vždy špecifický, uvidíme či sa situácia stabilizuje, no zázraky čakať nemožno.

Podľa mňa táto výluka dosť výrazne ovplyvňuje plynulosť MHD. Vzhľadom na dĺžku jej trvania (3 mesiace) si myslím, žeby bolo žiaduce spraviť dočasné výlukové cestovné poriadky príslušných liniek. Možno by pomohlo, ak by spoje z Mičinskej odchádzali už pár minút skôr, aby sa meškanie neprenášalo v celej dráhe spoja. Žiaľ, nestalo sa tak. Povedať ľuďom, aby si zvykli, že spoje budú najbližší štvrťrok meškať, nepovažujem za šťastný ťah na bránku. Dôvera v spoľahlivosť MHD sa tak opäť výrazne oslabí. Väčšine problémov sa mohlo predísť.
Reakcia na: Petik #52310:
Toto je naopak priklad, kde sa ten podchod vyslovene pyta. Barierou je naopak sucasne obchadzanie kruhacu a zbytocne chode hore dole. V tomto podchode vobec nemusia byt schody, vyuzije teren.
Reakcia na: irizar #52308:
A vidíš, práve to mi nenapadlo. A nie nešokovalo ma to - pretože niektorí vodiči (opakujem, niektorí) sú veční lajdáci a ja ako cestujúci sa nemám prečo zaujímať o to, prečo to nejde... Dostal som vysvetlenie vyššie, ďakujem za Tvoju reakciu ?
Reakcia na: BB-Schuhu #52307:
Ja som rad, ze sa nebude stavat podchod pre chodcov. Podchod zvyhodnuje auta na ukor chodcov, vytvara tazko prekonatelnu barieru pre menej mobilnych ludi, ale zdrzuje a otravuje aj vsetkych ostatnych uz len tym, ze musia ist po schodoch a mnohi chodci sa im vyhybaju aj preto, ze sa v nich boja. Jednou z mala pozitivnych vynimiek je snad podchod pri hojdacom moste.
Napriklad v Prahe sa prave preto rozhodlo, ze sa uz podchody stavat nebudu a prechody sa uz kreslia aj na miestach, kde je pod prechodom podchod (napriklad podchody pri metre Hradcanska alebo Prosek).
Reakcia na: quark1608 #52305:
To bolo tak. Ja som s tým šoférom vtedy bol, na Mládežníckej sme skúšali všetky polohy svetla a nešlo to zapnúť, potom volal na dispečing tam mu povedali že ma vypnúť na ďalšej konečnej motor a skúsiť zapnúť a potom to už išlo práve po tom spoji ako si sa ty viezol......

Kúrenie to som mu povedal asi kolo 17:00 že je v buse zima tak potom bola pustená obehovka ? Pokiaľ je v buse zima stačí prísť povedať dopredu, najmä pri takých šoféroch ako bol včera na L24 ?
Reakcia na: quark1608 #52305:
A zajst dopredu za vodicom a upozornit ho ze nesvieti v klbe ti napadlo? Ono ta to mozno sokuje, ale aj on je len clovek a moze sa pozabudnut...
Doprava na Huštáku sa s výstavbou SC Point zmení, podchod do Europy zatiaľ nebude
http://bbonline.sk/doprava-na-hustaku-sa-s-vystavbou-sc-point-zmeni-podchod-do-europy-zatial-nebude/

Odporúčam si toto prečítať, ja som ostal po prečítaní mierne v šoku. Predstava predĺženia pešej zóny na Nám. H. Vajanského sa rozplynula ako ranná hmla (podchod je kapitola sama o sebe, ale o tom sme vedeli už dávnejšie, že teraz sa robiť nebude). Poza objekt Point SC sa vybuduje obojsmerná komunikácia, avšak na mieste tej súčasnej (kde sa počítalo s pešou zónou) ostane aj naďalej komunikácia s jednosmernou prevádzkou. Zároveň sa zmení aj smerovanie premávky na ceste poza Banku Slovakia, a to smerom k malému kruháču. Teda budeme mať možnosť ísť od parku ku kruháču až tromi paralelnými cestami. ?

A napokon zastávky MHD mi nie sú dosť zrejmé. Tam, kde sa počítalo s obojsmernou zastávkou, je v súčasnosti znázornená už iba jednosmerná (v smere na Strieborné námestie). Znamená to teda, že súčasná zastávka na Nám. H. Vajanského (v smere na ŽST, Fončordu) bude zrušená bez náhrady a ostane len tá pred ESC? Neviem, ale celé mi to príde akési podivné.
Pre cestujúcich, ktorí hodlajú využiť REXy medzi Banskou Bystricou a Margecanmi dávam do pozornosti, že od pondelka 7.11.2016 do piatka 11.11.2016 prebieha nepretržitá traťová výluka v úseku Dobšinská Ľadová Jaskyňa - Mlynky s náhradnou autobusovou dopravou. Treba počítať aj s meškaním, keďže vieme, že v danom úseku cesta nekopíruje trať, ale obchádza to cez Dobšinský kopec.
zdroj: http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/vyjadrenia-pre-media-2016/november/zsr-nahradia-most-medzi-zeleznicnymi-stanicami-mlynky-dobsinska-ladova-jaskyna-mostnym-provizoriom.html?page_id=4978
Áno bola to presne linka 24, spomínaný spoj... Je na to nejaké vysvetlenie? Každopádne, ak si platím MHD, čo je služba za peniaze, má to aj fungovať 🙂
Reakcia na: quark1608 #52303:
a išiel si L24? o 15:32 z mládežníckej hore na Sásovú??
Chcel by som vedieť, kam idú moje peniaze (mesačne 20 eur za mesačník), keď dnes v autobuse nesvietila zadná časť (rozumej časť za kĺbom) a v autobuse bola zima ako v kôlni + tma. Myslím, že už by bolo načase preškoliť si pár šoférov ako zaobchádzať s ľuďmi a údržbárom vysvetliť, že svetlá by sa zišlo opraviť a nie aby svietili iba na Vianoce v rámci vianočnej výzdoby... ?
Tak ma napadlo prečo na nástupištiach liniek 1,6,7,8 na železničnej stanici dodnes nie sú osadené prístrešky?! neviete náhodou komu patrí ten priestor?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.