Ja by som akceptoval 8:00, len preto aby mohli prísť aj odinakiaľ. Napr. Zr. vlakom 7:09 od Zvolena, čo vlastne sa bude dať len týmto cestovať a čakať do 8:30. Takto by prišiel hore už 9:45 a si myslím že možno ak nebudú nejaké naťahovačky tak to dá troška skôr.
Myslím, že tomu turistickému spoju by nezaškodilo posun už na 7:00 odchod z BB. Pre turistov, ktorí nejdú len na Krížnu a naspäť je príchod na hotel o 10:15 dosť neskorý.
Existuje už niečo vypracované z minulosti? Alebo robil niekto z tohoto DF nejaké návrhy, na ktorých mali viacerí zhodu, že sa to dalo aj zverejniť? Mňa len napadli niektoré zmeny, ktoré by sa dali urobiť :
1 - posilniť, na Tajovského prestup z L34 a 35, pre tých čo idú z Podlavíc na nábrežie
2 a 3 - posilniť, náhrada za 4, 5, 21 a 90
6 - posilniť namiesto 8
7 - posilniť namiesto 26
20 - Uhlisko - Hlboká namiesto 29, 80 a 100
22 - posilniť, náhrada za 21, 23 a 90, predĺžiť na Kremničku
24 - bez zmeny, cez víkend 30min
25 - posilniť ako náhradu za 27 a 90, cez víkend 30min
28 - posilniť, náhrada za 26
33 - THK - Senica
34 - posilniť, trasu prehodiť ako 35 a 36 alebo ponechať na nábreží (spojenie Podlavice - nábrežie možno vykonať aj s prestupom na 1 na Tajovského, podľa trasy 34 by sa 1 primerane posilnila)
35 - posilnená, náhrada za 36
42 - úsek Majer - centrum preberá spoje po 601456, úsek centrum - Šalková prenecháva linke 601456
43 - bez zmeny, úprava intervalu do taktu
zrušené linky : 4, 5, 8, 21, 23, 26, 27, 29, 32, 36 a 41
Dovolím si nesúhlasiť. Viesť tri spoje počas dňa na Kráľovu studňu je podľa mňa nezmysel. Je to predovšetkým na turistiku a väčšinou sa na turistiku (najmä tú do stredných a vyšších polôh) chodí ráno. Tam naozaj stačí jeden spoj ráno hore, ktorý sa potom podvečer vráti späť.
Ja by som sa skôr bál, že v prípade pekného počasia nemusí stačiť ani tá Karosa. Pohybujem sa v turistických kruhoch a keď som sa počas 2 uplynulých týždňov dozvedel, kto všetko chce tú linku využívať, tak veru neviem ako to tam bude vyzerať. Nehovorím o tom, že sa tam zastrájajú aj organizované skupiny.
tiez si myslim ze je blbost viest linky od vsadial vsade kazde 2-3 hodiny , treba spravit 1 prestupnu zastavku z ktorej sa vsade dostanes/nam.slobody/ , z ktorej nastupis do 10 minut na prestupnu linku a pokracujes . odstranit subehy liniek ktore idu tesne za sebou a kopiruju 70¨% trasy , napriklad harmanec-ulanka - jakub43-601454 , ...2- 21-22 ktore sa rozpajaju az ku koncu linky
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
by ma zaujimalo ako bude vytazena linka BB - Kralova studna , myslím ze tam by stacil aj 9-16 miestny fiat dukatoALEBO MERCEDES VARRIO z BB ,9,00 12,00 15,00 Z K Studne - 10,30 13,30 18,30
Zaujíma ma či sa niečo bude robiť s týmto mizerným stavom MHD v BB? Mám na mysli to, že cez víkend je najlepší interval 30 minút, jediná linka, ktorá jazdí v sedle celkom normálne je 1 ale aj to je kompletne zmršená krátkymi trolejbusmi, kde sa pri väčšom nápore (najmä študentov na Tajovského a UMB + "roosweltkári") cestujúcich nie je kde postaviť. Je BB až taká diera aby tu mali počas víkendu linky zo Sásovej 60 minútové intervaly a aby tu jazdila napr. trolejbusová linka 7 raz za hodinu, pričom ju nezmyselne od stanice po Internátnu dupľuje autobusová linka 26? Nejde to linkové vedenie nejak zjednodušiť, sprehľadniť napr. zlúčiť 20,21,22 a 23 do jednej poriadnej linky, takisto 6+8, 7+26, 26+28, 33+41 a tiež zlepšiť obsluhu Uhliska jednou linkou, ktorá by premávala hustejšie a pravidelne? O čom je taká linka 27,32,33 či 80?! Takisto L42, ktorá sa kopíruje s prímestskou 601456 Môlča - Šalková - BB, Nám. Slobody - Majer. ? Nenapadlo ešte nikoho, žeby si úsek BB - Šalková - Môlča zobrala 601456 a BB, Nám. Slobody - Majer mestská 42?
tí novinári: "Odôvodnil ho nepreskúmateľnosťou rozhodnutia a avizoval, že po prípadnom nevyhovení protestu predloží vec na rozhodnutie nadriadenému orgánu, ktorým je pre tento prípad ministerstvo dopravy." Nie prokurátor, ale BBSK predloží vec na rozhodnutie ministerstvu, pretože to je zákonný postup. Ach jaj, tiež napíšu hocičo, ako keby to bolo na vôli prokurátora či áno či nie.
pacient idúci na urgent ide priamo do areálu, a teda aj toho, kto je imobilný alebo invalid možno zaviesť rovno pred vstup do nemocnice. Otočka MHD (rozumej parkovisko, cez ktoré sa otáčajú aj busy a t-busy) s tým nič nemá, hoci schody a podchod smerujúce k zastávke MHD sú prístupné bez problémov, a keď by už niekto chcel tam vyložiť niekoho do nemocnice (hoci by som to potom ani za dovezenie do nemocnice nepovažoval), tak môže hneď pred výstupnou zastávkou. Je to prázdna slama, v danom mieste problém nie je, ale niekto (1958) ho hľadá.
Preto aj irizar napísal ako napísal, lebo to nemalo žiadnu logiku. ?
Hej, tu sa bavíme o Slovensku. K+R je všade, kde si ho dokážeš zrobiť, ak ti fungujú výstražné blinkre. A ja v podstate nemám nič proti, pokiaľ pritom nikomu nezavadzia ani ho neohrozuje, zastávam názor ži a nechaj žiť, nech si vysadí cestujúceho kde chce. Ale vyhukovať na autobus stojaci v odstavisku, ešte k tomu pred nemocnicou mi aj na tento národ príde ako trochu silná káva.
Absolutne nepoznam miestne pomery, ale je fakt, ze by sa malo mysliet aj na tych, co su dovezeni autami a zriadit 2-3 parkovacie miesta bizko vstupu na velmi kratkodobe zastavenie, ako napriklad v Prahe pri vstupoch do niektorych stanic metra su miesta K+R (Kiss and Ride) na max 3 minutove statie.
Mozno to tam uz je, v tom pripade by bolo lepsie pana 1958 nasmerovat tam, ako mu tu vysvetlovat znacku zakaz zastavenia (irizar).
Ďakujeme za váš podnet. Situácia bude riešená pristavením hliadky mestskej polície, ktorá každému vytrubujúcemu chmuľovi podrobne vysvetlí kde presne sú a kde nie sú priestory na vysadzovanie pacientov, urobí výklad príslušných dopravných značiek, zvlášť tej informujúcej o zákaze zastavenia, a následne vystaví pokutu za neoprávnené použitie zvukového výstražného znamenia.
S pozdravom a prianím pekného dňa.
v prvom rade, vozy MHD nestoja na prechode pre chodcov, ktorý priamo nadväzuje na prístup pre pacientov cestujúcich MHD. Myslím však, že hovoríte o "zadných" schodoch popri genetike
po tretie vozidlá MHD (najmä trolebusy majú v danom mieste dokonca vybudovanú druhú stopu): takže ich státie je v poriadku práve v tomto mieste na tom určenom. To však nebráni, aby pešo ľudia z parkoviska prebehli na druhú stranu, pretože toľko vozidiel MHD a PAL tam nestojí nikdy, že by bol celý pás od križovatky až po zastávku súvisle zastavený vozidlami MHD a PAL.
Dobrý deň.
Pravidelne chodievam do Roosveltovej nemocnice a nie veľmi sa mi pozdáva parkovanie vozidiel hromadnej dopravy pri schodoch vstupu do areálu. Nie je to pravidlom, ale niekedy stoja dva vozidlá vedľa seba a tretie ich v protismere obchádza. Do toho vstupujú cestujúci vystupujúci z vozidiel MHD. Stoja tak, že obmedzujú možnosť zastať s osobných automobilom a umožniť výstup pacientom.
Dnes som na to zvukovým znamením upozornil vodiča. Reakcia z jeho strany bola, že majú povolené takto stáť.
Spúste to riešiť. Nevidím dôvod, aby nemohli stáť v jednom rade, za sebou, v bezpečnej vzdialenosti od schodov.
zastávka na donovaloch tam figurovala aj predtým. skôr mi chýba (aj pri druhom páre spojov) zastavovanie, na starých horách a v liptovskej osade, tak ako je to na spojoch 1 a 4. prípadne by mohla pribudnúť nejaká na motyčkách. pre dopravcu viac cestujucich a len minimalna strata času, pre ludi po trase zlepšenie obslužnosti.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
brefos