to že ide do psej matere by vôbec nevadilo, veď každá časť mesta by mala mať rozumnú obsluhu verejnou dopravou, čo pravda je, rozumná obsluha to velmi neni ?
Dnes máme prvý deň linky do priemyselného parku, jazdí tam ZV-169BH. O zmysluplnosti spojov (ukončenie pri moste a ľudia idú ďalej do roboty peši) a ich vyťaženosti radšej ani nejdem písať. To bude na dlhšiu debatu niekedy inokedy.
určite blíži (technicky sa mi síce zdajú super, ale nič nevydrží večne). Otázne je, či sa nahradia kĺbakmi alebo nie - nenahraditeľný len tým, že spoje čo robí sólo kapacitne nestačí
v plnej kráse tak ako ju vídam v LC na stanici. Ten voz je už vekom veterán, ale vzhľadom krajší aj než väčšina strojov rady 900. A najmä, je nenahraditeľný!
Presne tak ako hovoríš prejazd na 43 v okrajových časoch. alebo, zosynchronizovať dotácie tak, aby sa mesto a kraj poskladalo na jednu linku. čiže by nemala 43 konečnú už v uľanke, ale až v tureckej. aj tak chodia aj 43 aj PAL poloprázdne, tak by sa to troška zahustilo. mesto by financovalo úsek BB - Uľanka, a kraj Uľanka - Turecká, tým by sa mohol počet spojov z uľanky do tureckej zdvojnásobiť to by mohlo byť cca 8 - 10 spojov za deň v x. Dokonca teraz chodia aj naraz, 43 do uľanky ide zo žst 12:21, turecká z AS 12:30. obidva sú v uľanke o 12:44, potom 14:19 a 14:30, zas sú oba 14:44 v ulanke, hoci v meste ide každý inak, ale predsa, a napríklad aj smerom naspäť idú 43 z uľanky 15:30 a 17:20 a turecká 15:24 a 17:24.
aj špania dolina by sa mohla riešiť takto, ako chodili kedysi spoje 43ky len po Nový Svet 2. tak by sa mohli obnoviť, akurát už na náklady kraja by išli až na španiu dolinu.
Toto rozhodnutie prichádza práve v čase, keď SHMÚ predpovedá krásne slnečné, bezoblačné a ustálené počasie nielen na víkend, ale aj počas nadchádzajúceho týždňa.
SAD ZV by mala zvážiť, či chce a ak áno, akým spôsobom, pokračovať aj ďalšie sezóny. Lebo to, čo sa dialo v posledných týždeňoch jeho (ne)premávky, bola kvalitatívne veľmi úbohé.
V sedle ten minibus moze striedavo jazdit do Spanej Doliny a do Tureckej (ta ma mimo spicky tiez dost blbe spojenie). V spicke bude tocit najma Spaniu Dolinu. Ono zas plat vodica pocas prestoja v SADkach je taka mizeria, ze na nizkej spotrebe minibusu by sa usetrilo viac nez by sa stratilo na tej smiesnej mzde pocas prestojov.
Existuje viacero modelov ako to prevadzkovat, napriklad obec Zavod (na Zahori) si kupila jednu SORku ktorou vozi ludi z dediny na stanicu a spat, vozi to nejaky miestny vodic, raz za cas su naklady ist s tym niekde do Levar natankovat, ale rozhodne nie na dennej baze. Tazko povedat ako si robia udrzbu, ale kazdopadne to nejazdi denne niekam kde maju technicku zakladu. Jedina nevyhoda je ze ked ide ta SORka na STK, alebo nieco tak proste jeden den to nejazdi ?
Ono dalsim riesenim problemu s presunmi je aby ten presun bol prejazd na 43ku v nejakom okrajovom case
A kto plati velke autobusy teraz? A co robia autobusy cez diery teraz? Zeby jazdili ine spoje? A vodicov cez diery niekto plati? Co ja viem tak dostavaju mizernych par drobnych za "pracovnu pohotovost"...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter