Je síce fajn, že touto linkou budú spojené dve významné priemyselné časti mesta, v južnom sektore na Zvolenskej ceste a novovznikajúci PP. Príde mi ale nie moc štastné riešenie, že to bude zrovna linka ktorá bude mať de facto dve konečné, súčasnú v Senici a aj tú občasnú v PP.
Čo ma ale najviac zarazilo na tom novom CP, že niektoré vybrané spoje budú končiť iba v zastávke Priemyselný park - most, čo mi príde ako "moc zvláštne" riešenie, ktoré teda (aspoň v mojom ponímaní) postráda "akýkoľvek hlbší zmysel"..?! Na konečnú Burgmaier je to snáď iba ďaľších 500 m, takže prečo nie až tam..? Taktiež som zvedavý, kde sa v tomto prípade budú tie autobusy na tej občasnej konečnej "Priemyselný park - most" otáčať..?
z drobných zmien PAL spomeniem v okrese Brezno pridanie zast. "ČSA" pre spoj Č.Balog Dobroč-BR-Banská Bystrica, AS o 8:22x, či posun MHD BR L1 z Mazorníkova na ŽST z 5:15 na 5:30(6)+
ako keby v tú istú minútu nešla Ľubovňa s cieľom Zvolen
Mimochodom tento Arway 649CM vidno aj na linke 611404 poobede ten pár spojov cez Vlkanovú, zvnútra tabuľka Dudince.
Roky to takto chodí a tebe dnes doplo ? Na výveskách Zvolen, na tabuliach už bolo aj "diaľková linka Liptovský Hrádok-ZV-Banská Štiavnica" (v minulosti v BS 30 min. pauza), či Hontianske Nemce cez B.Štiavnicu, dokonca neviem či nie až Dudince, lebo mám podozrenie, že HN nie je ešte jeho konečná ? a ide ešte ďalej do Dudiniec, odkiaľ vyšiel ako 605403/49/20:30(7) (buď on v tej polohe ihneď alebo spoj hodinu pred ním). Je to totiž návrat spoja 611408/18/12:05(7)+611502/9 z Dudiniec smer Liptovský Hrádok, toto má uvedené pekne v grafikóne aj na výveskách od Dudiniec, prechod z PAL na DAL vo ZV v pohode, ale naopak z DAL na PAL akosi nie (vývesky, neuvedené plynulé pokračovania jedného vozidla na ďalších linkách a spojoch). No čože ti chodí zo Západu 13:38(7) do Hrádku? Že vychádza iba zo ZV? EEE. A asi sa tam aj vráti ?
342BY čo posledne chodí aj ten školský spoj 13:40 do Lukavici, máva už rovno že "Banská Bystrica,AS" na transparente (návrat tou istou linkou spätne po Veľkú Lúku a prechod na L611404) a nácestné zast. aj s konečnou rolujú pod ?
Spoj 10:50x na 601458 žarnovickej prevádzky, čo má uvedené, že ide len po Žiar nad Hr., nem., v skutočnost ide ďalej a nielen do ZC, ale až do obce Kľak (ráno z neho prichádza). Napr. vozidlo 307CI má pekne uvedené 3 tabuľky pod sebou ZV, ZH, Kľak, ktoré postupne zvesuje. Dá sa kúpiť priamy lístok. Využité v lete na turistiku na Vtáčnik ?
áno, pre voz to následný spoj je... prečo to nie je aj pre cestujúcich, to sa opýtaj dopravcu... toto je ešte rozumne zdôvodniteľné, ale prečo spoj Zvolen-Lukavica jazdí s označením na tabuli "Zvolen,AS" keď ide opačným smerom, to je už ťažko vysvetliť... ?
Včera som sa čudoval či dobre vidím pred 17:15 v Liptovskom Mikuláši na autobusovej stanici http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=879247.jpg&httpref=2484/59086 ? Dnes mi zaplo, žeby to bolo potom kvázi pokračovanie už na prímestskej linke zo Zvolena cez BS do H. Nemiec? Diaľkáč príde do Zvolena 19:10 a 19:20 idú H. Nemce cez BS. Hlavne nikde nieje zmienka že je to pokračovanie a podľa mňa to môže na Liptove dosť mýliť ľudí, však sa aj pozerali na autobuske čo mu to svieti. Niekto by chcel ísť do Ružomberka, lenže nesvieti Zvolen, ale H.Nemce, kult. dom. ?
Zaklad je, ze to musi prevadzkovat ako riadny autobusovy dopravca, resp. taxi. Ziadna partizancina. Potom je to len o marketingu a dohode so samospravou. Taxisluzbu SADka robit nebude. Mozno v horsom pocasi by mohol jazdit aj miesto velkeho autobusu.
Ja som to myslel skôr tak, že by si spolupracoval s BBSK, mestom, aj SAD ZV (ak sa to dá:) a že by si bol súčasťou tejto cyklodopravy, ktorá je zameraná na špeciálne lokality, kam bežný cyklobus nechodí. Propagáciu by ste mali spoločnú, možno aj web... skrátka že by to nebolo na princípe tej "strely", ale len doplnenie ponuky cyklobusu. Táto služba by aj mohla byť drahšia, ale čo by dali cyklisti za to, keby sa vedeli dostať na nejaké "špeci" trasy, hoci aj za vyššiu sumu. Teraz chodí cyklobus za 1, resp. 2 eurá. Ak by som mohol ísť s partou na miesto určené mnou s tým, že sa mi bicykle bezpečne odvezú, som úplne v pohode ochotný nechať na jednosmernom lístku aj 5-7 eur každý víkend, prípadne zo 10 eur menej často... minimálne pre mňa je to atraktívne, ale nebolo by to odveci koordinovať s už fungujúcim cyklobusom, aby to bolo efektívnejšie. Možno nápad: Urobiť celosezónny rozpis na exotické lokality v okolí BB aj ďalej a ľudia sa môžu online registrovať. Ak by sa na mieste ľudia dohodli, že to dajú inde, tak upraviť trasu podľa želania... s právnickými otázkami celej veci sa už o teba postará PIT ?
Len potom nezabudni, že podľa § 56 ods. 10 zákona č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave "Prevádzkovanie osobnej dopravy, ktorá je podľa tohto zákona autobusovou dopravou (§ , vozidlami s obsaditeľnosťou najviac deväť osôb vrátane vodiča je od 1. januára 2014 taxislužbou." a podľa § 26 ods. 1 "Prevádzkovať taxislužbu môže len držiteľ koncesie podľa tohto zákona.", ktorý okrem iných podmienok má osvedčenie o odbornej spôsobilosti.
len ci by ma niekdo neukamenoval ako sasovsku horucu strelu, samozrejme by som chodil radsej 10minut po buse , alebo na trase kde by cyklobus nechodil , samozrejme by som ratal aj zo zimnou verziou ,bezky, lyze ...
Podľa mňa je to s tým mini-cyklobusom výborný nápad. Takto sú ľudia obmedzení len na určité miesta, kam chodí veľký bus, ale s touto službou by sa dalo ísť v podstate kdekoľvek. Spoplatnené by to mohlo byť dajme tomu podľa počtu km... aj keby bola služba drahšia ako bežný cyklobus, za tú flexibilitu by si cyklisti určite radi priplatili (ja určite:). Možno by nebolo odveci odkomunikovať to s mestom, aby tá služba bola propagovaná zároveň s bežným cyklobusom a aj na stránkach SAD Zvolen (po dohode - tých 8 cyklistov im systém podľa mňa až tak nenabúra, najmä keď sa často stáva, že 1 autobus nestačí). Následne by sa dala žiadať aj spoluúčasť tretích strán na dotovaní takéhoto mini-cyklobusu (rovnako ako pri veľkom). Možno už nie v plnej výške, ale aspoň časť by zase mohlo zaplatiť OOCR. Pre mňa je takéto riešenie ešte atraktívnejšie ako bežný cyklobus, ktorý má svoje obmedzenia...
CO BY STE POVEDALY NA CYKLOTAXI ? povedzme ze 8 miestne dukato s privesom vas ako partiu odvezie kde budete chciet , harmanec , donovaly , sachticky , lubietova .... v pripade mensich skupin -jednotlivcov by sa robili rezervacky na www stranke , aky je vas nazor ?
Ráno CYKLOBUS premával! Šiel 7:42 cez Harmanec (cca 4 bicykle na vlečke) smer Šturec
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fragma
http://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/zmeny-v-cestovnych-poriadkoch-od-01102013
Pridané vložené spoje do Priemyselného parku do MHD linky č. 41:
zo zastávky Železničná stanica
-do zast. "BURGMAIER": 5:25x, 13:20x, 21:15x (naspäť 6:05x, 14:10x, 22:05x)
-do zast. "Priemyselný park. most": 6:20x, 7:20x, 9:20x (naspäť 6:40x, 16:05x)
-do zast. "MED-ART": 16:32x, 18:30x (naspäť 16:55x, 18:55x)
http://web.sadzv.sk/old/pages/mhd_bb_12/60114101_011013.htm
z drobných zmien PAL spomeniem v okrese Brezno pridanie zast. "ČSA" pre spoj Č.Balog Dobroč-BR-Banská Bystrica, AS o 8:22x, či posun MHD BR L1 z Mazorníkova na ŽST z 5:15 na 5:30(6)+