no zlý nápad by to tam vôbec nebol, už dávno som rozmýšlal nad tým že keby táto cesta existovala, tak 33 by mohla chodiť z úsvitu na štiavničky a odtiaľ k domu moyzes, a bola by takto vyriešená aj obsluha štiavničiek.
V súvislosti s výstavbou II. etapy ESC sa spomína aj výstavba novej prepojujúcej komunikácie na Belveder v smere od Štiavničiek (Hutnej ul.?). Vie niekto k tomuto nejaké podrobnosti, najlepšie zákres v projekte, príp. vizualizácia územného riešenia?
Všimol som si, že v poslednom čase pribudlo hodne posprejovaných plôch na MÚK Rudlová. Posprejovaný je podjazd popod žel. trať 170, rovnako aj protihlukové steny. A každý týždeň niečo pribudne. Neviem aká je situácia na ostatných úsekoch SO keďže tadiaľ jazdím zriedkavo, ale už to prestáva byť pekné - rok po jeho sprevádzkovaní. Uvidíme, či dôjde k odstraňovaniu grafitov, nakoľko súčasťou projektu je aj údržba diela do roku 2041 a ak sa nemýlim, tak tie steny by mali mať aj nejaký anti-graffiti náter, a teda ich odstraňovanie by malo byť jednoduchšie, nie?
Neviem či to tu už bolo publikované, alebo nie, ale aj tak dávam do pozornosti. V ESC je elektronický informačný panel umiestnený na prvom poschodí nad centrálnym priestorom medzi dvomi výťahmi a slúži hlavne ako plán nákupného centra, sú v ňom prehľadné zobrazené polohy všetkých prevádzkovateľov a dôležitých bodov na území ESC. Na dotykovom paneli je široká možnosť vyhľadávania a vpravo hore je aj piktogram znázorňujúci autobus a čiže upozorňujúci asi na VHD. Po kliknutí sa objaví naša stránka imhd, bystrická sekcia a dá sa v nej prechádzať doslovne všetkým čo sa dá zadať kliknutím na príslušný odkaz, resp. ikonu, čiže CP, galérie, aktuality, aj iné mestá, vlastne všetko vrátane diskusií, akurát že sa tam nedá písať, čiže je tam možnosť iba prehliadať. Videl som ako nejakí ľudia predo mnou prezerali práve túto našu stránku a hľadali spojenie do Sásovej, konkrétne linku č. 24. Ja osobne som sa tam taktiež zdržal pomerne dosť dlho prezeraním najnovších príspevkov, aktualít a posledných galérií. Zaujímavé!
Dnes som išiel ZV-860CM. Klimatizácia pustená a takmer všetky okná vo vozidle pootvárané dokorán. Tak si asi viete predstaviť jej účinnosť. Neviem či by nepomohli nejaké "výchovné" polepy pri dverách s textom "neotvárajte okná, klimatizácia bude neúčinná" tak ako to býva vo vlakoch. No aj tak si myslím, že by to nepomohlo..
Tá klimatizácia (pokiaľ ju vodič používa, čo tiež býva skôr zriedkavo) celkom dosť pomáha aj v MHD, napriek predsudkom spojenými s častým zastavovaním. Niektoré kĺbaky majú spravené iba otváranie 1. a 2. dverí osobitne, takže pokiaľ nikto nevystupuje, dvere vo vlečke sa neotvoria a nedochádza tak k zbytočného vstupu teplého vzdchu z vonkajšieho prostredia.
Mám takú malú pripomienku k schéme MHD. Na mapke stanice pri nástupišti "C" sa u linky 29 udáva Viestova, správne by malo byť Mičinská. A jednu otázku, prečo je občasná trasa linky 100 v Rudlovej tenkou? Občasná trasa linky 97 k Orangu je naopak hrubá. ?
V cyklobuse k cestovnému lístku už dávajú aj propagačný materiál o cestovnom poriadku, cyklotrasách, ubytovacích a stravovacích možnostiach v regióne. Rovnako je možnosť zakúpiť si priamo v cyklobuse mapu cyklotrás za 2 €.
Od včera je obnovená premávka linky 607401 Poltár - Kokava nad Rimavicou - Utekáč - Brezno - Banská Bystrica bez obmedzení v súlade s platným cestovným poriadkom.
19. - 20. júla budú v Tureckej halušky, budu aj mimoriadne posilové autobusy ako aj minulý rok. na stránke SAD ZV to ešte nieje, ale malo by to byť 7 párov v sobotu, a dostali čislo 601169 ? ? .
Niečo pre priaznivcov foto-dokumentovania vozidiel MHD na neobvyklých miestach - z dôvodu rekonštrukcie Strieborného námestia jazdia v týchto chvíľach všetky vozidlá v smere Strieborné nám. - Lazovná miesto Ul. Jána Bottu cez Katovnú.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu
Tá klimatizácia (pokiaľ ju vodič používa, čo tiež býva skôr zriedkavo) celkom dosť pomáha aj v MHD, napriek predsudkom spojenými s častým zastavovaním. Niektoré kĺbaky majú spravené iba otváranie 1. a 2. dverí osobitne, takže pokiaľ nikto nevystupuje, dvere vo vlečke sa neotvoria a nedochádza tak k zbytočného vstupu teplého vzdchu z vonkajšieho prostredia.