Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobrý večer, som tu správne, na imhd.sk?
Reply on: SJT.1 #53025:
Že si odpovedal niečim iným než som po tebe chcel, prekusnem. Ale na ten obsah mi fakt nedá nereagovať. Súlasím jedine s našou povahou nestarania sa a vyčkávania, zvyšok sú vcelku bludy. Zaradom:

1) Ak 90% zahraničných odoberateľov máš po politickej linke, a tá politika zo dňa na deň padne a odhalí vnútorný krach všetkých tých zmluvných krajín, tak áno, zo dna na deň nemáš odoberateľov. Domáci trh bažil po západných veciach už len preto, že dovtedy neboli a vývoz do civilizovaných krajín pochoval zánik PZO a vôbec celého systému obchodných vzťahov. Tých pár licenčných Hannomagov a podobné pokusy (v rozsahu plávacích rukávikov pre topiaceho sa mamuta) proste prichádzali príliš pomaly, neskoro a v malom počte. A nepotrebujem poznať nostagické klebety majstrov zo zťs, aby som to chápal. Iste sa mnohí snažili, ale fakty čierne na bielom nepustia.

2) "Vtedy čo sa dalo vyžiť" - konkretizuj prosím, kedy.
Lebo zo socializmu mám mnoho osobných súseností o opaku, napr. ako absolvent priemyslovky musel okrem roboty ešte brigádne jazdiť v ČSAD, lebo jeho plat + plat ženy učiteľky nestačil na zariadenie bytu ani pri tých šialene dotovaných cenách všetkého.

3) "Robili v našich fabrikách" tak po a), robili alebo boli zamestnaní? Lebo viem o celých oddeleniach veľkých podnikov, kde nebolo do čoho pichnúť, a práve mantra udržania tejto prezamestnanosti potom ťahala tie firmy k zemi. A po b), fakt máš pocit, že domáci majitelia sa osvedčili viac ako zahraniční??? Česť výnimkám, ale posledné desaťročia ma presviedčajú o opaku. A hlavne, nech je majiteľ aj z Marsu alebo Alfy centauri, dôležitý je predsa jeho postoj k zamestnancom a záujem na rozvoji firmy, nie nejaká nálepka v podobe národnosti (ktorú navyše nikto v Európe nemá jednoznačne danú, keďže sme sa tu miešali hlava nehlava).
Reply on: BB-Schuhu #53022:
Som zvedavý, že ako si od zajtra budú stewardy RegioJet pochvaľovať možnosť sa pokaždé na obed či kávu prejsť z Mičinskej do autobusovej stanice ? Na starej autobuske mohlo aj 30 autobusov postáť.

Inak nemohli sa použiť "kasselské" obrubníky, keď už sa BB pýši "najmodernejšou stanicou? Som zvedavý, že akou volovinou tromfne Bratislava s jej autobuskou Banskú Bystricu.
Reply on: Viko #53016:
Čo píšeš je pravda ale chce poriadnu dávku drzosti zahmlievať a tváriť sa, že bolo úplne normálne, že takmer zo dňa na deň (resp. z mesiaca na mesiac) zrazu neboli odberatelia. No prvom rade tie fabriky dostali oportunisti do rúk a nastali hluché roky, kedy toho zmätku využila hŕstka gaunerov z VPN a pod. zatiaľ čo sa čechoslováci ešte len rozkukávali a mysleli, že z ničoho nič zmenou režimu príde sama prosperita, že nič netreba kontrolovať. Vtedy čo sa dalo vyžiť, tak dnes 80% domácností žije z ruky do úst. Vtedy sme robili v našich fabrikách, teraz makáme ako otroci pre cudzincov. Ohromná prosperita. Dodnes ten stupídny naivný prístup slovákov aj čechov, že o nič sa netreba zaujímať a stačí čakať so založenými rukami pretrváva.
Reply on: BB-Schuhu #53022:
Sadistická nekoncepcia - namiesto toho, aby vozy stáli na výstupišti, aby známi vedeli čakať rodinu a aby vystúpivší mohli ísť hore na nákup, budú pobehovať ako vysoká
Od dnes už jazdia na novú autobusovú stanicu všetky prímestské, diaľkové i medzinárodné linky. Keďže je víkendová prevádzka, situácia bola dnes kľudná. Pár postrehov:
- aj keď ako výstupište bolo deklarované na mieste stanovišťa MHD, v praxi autobusy na výstup zastavujú kdekoľvek, najčastejšie však na nástupišti, z ktorého má vozidlo plánovaný najbližší odjazd
- pár vozov parkovalo priamo na nástupištiach, vozidlá s dlhším prestojom som videl stáť na Mičinskej
- v priestoroch bývalej dočasnej stanice dnes bola prítomná vežka DPM BB, zrejme začala postupná demontáž.
idem dnes okolo stanice a vidím: Vlak - bus - shopping - kokos, som nevedel, či sa smiať alebo plakať: odporučil by som ešte lepší názov: Vlak - bus - voda - street - bezďák - hovno - shopping station (veď ani vlak tam nestojí a nie je to spojené so žel.stanicou, tak v názve je to asi preto, že to ide okolo, rovnako ako bezďáci či rieka Hron, alebo výkaly na wc v tom centre). ?
Reply on: kvorka #53019:
Na tom zasadnuti MsZ sa hovorilo o vytvoreni mestskeho portalu. Pozri aj diskusiu o tom na imhd.sk. Jednoducho ide o to, ze vytvorenie mestskeho portalu nie je namierene proti imhd, je koncipovany ovela sirsie. Dokonca nam moze aj pomoct.

Takze tak, ziadna senzacia.
Reply on: Kami #53017:
A o čo šlo,ak vieš?
Reply on: Viko #53016:
Ďakujem. Ja nemám silu niečo vysvetľovať tomu vymastencovi vo vleku všetkých konšpiračných teórií sveta. Je symptomatické, že súčasné adoruje nacistický slovenský štát a pýta od Nemcov reparácie a plače za slovenským strojárstvom a žiada úhradu dlhov od ex-RVHP, keď jedine tam boli partneri, ochotní od nás niečo (na dlh alebo výmenou za vyrezávané hrkálky) odoberať.
Reply on: SJT.1 #53015:
Netreba to nijako specialne hladat. Jeho vyhlasenie treba chapat v suvislostiach. A je zbytocne urazat ich ludi v mene "obrany" imhd.sk, vieme komunikovat priamo. Realita nie je cierno-biela.
Reply on: SJT.1 #53014:
Netrep prosím. Naše strojárstvo zlikvidovala jeho vlastná neschopnosť zareagovať na zmenu vývoja vo svete (spomalenie zbrojárskych pretekov) a absolútny nedostatok zrealizovaných inovácií. No a posledný klinec bol odpredaj neschopným privatizérom či dosadenie politicky spriazneného pseudomanažmentu. Na druhej strane, aj keby sa tam zišli sebelepší ľudia, dohnať ten investičný a vedomostný dlh by si žiadalo radikálny rez tak či tak.
Pochybujem, že uletené päťročnice, zmierovanie sveta či HZDS riadili dáki havloidi, ale kľudne menuj konkrétnych ľudí, rád sa nechám poučiť.
(Inak, porevolučná vláda práve naopak rozhodla, že výrobu tankov oproti komunistickým plánom dočasne zvýši, aby nezamestnanosť neletela tak prudko hore, viď http://www.armadninoviny.cz/efektivita-zbrojarskej-vyroby-na-slovensku-za-cias-socializmu.html )

Rusko nám dačo splácalo skrz deblokácie, ale aj tak s tým bol problém lebo tvrdú menu nemali, takže neviem, čo viac očakávaš. Za druhú svetovú by sme mali tíško šúchať nohami, lebo kľudne nás mohli pokladať za porazených a pýtať naopak od nás.
Reply on: S499.1023 #53013:
Nepamätám sa ale nájdem to keď mi pôjde youtube normálne, lebo na stránke tv.eso mi to nejde. Večer až budem doma. Dovtedy si môžeš vypočuť iné veci. Ale zdá sa mi, že vtedy som to pozeral nejak okolo času 4:00:00 až 4:20:00, ale na 100% neviem.
Reply on: S499.1023 #53008:
Môžeš vysvetľovať! Hlavne, že dnes žitie na dlh je v poriadku, že? A každý kto povie, že :"Hold, smola nemôžeme žiť v kuse na dlh. Najprv je treba sa oddĺžiť a splatiť predošlé resty a potom mínňať.", tak je nepohodlný. Mimochodom tvoji obľúbení nazi-nemčúri a komanči z ex-ZSSR kedy nám splatia podlžnosti? Jedni vojnové reparácie, druhí dlhy z čias RVHP. A ešte by som nezabudol, čo havloidi a spol. zlikvidovali preventívne pred rozdelením republiky strojárstvo naše, tak to by som tiež rád videl účet za túto škodu. Keď už tak nech sa všetky dlhy platia ?
Reply on: SJT.1 #53012:
Čas?
Reply on: draxter #53007:
http://www.banskabystrica.sk/index.php?id_menu=64195
Zasadnutie zo dňa 20.6., tam mláti diletant prázdnu slamu.

P.S.: Nerozumiem svojvoľnému mazaniu príspevkov, keď tam niesú vulgarizmy ale budiš.
Mame chladne pocasie, ale horuce hlavy. Trochu rozvahy prosim.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.