Celkovo ich mas nepochybne nakupenych viac, ale nie som si isty tymi poslednymi rokmi (od cca 2011 do 09/2014 kedy som presedlal na auto), vtedy som cez ten hranicny priechod cestoval minimalne raz za dva tyzdne, obcas castejsie. Nevylucujem ze niekedy pradavno to tak bolo (apropo, cesty pred 1993 sa asi nepocitaju :)), ale ta tradicia je ked tak byvalou tradiciou. Posledne roky naozaj v 99% pripadov staci povedat co dalej mam, nikto to nechce vidiet.
Je to dlhoročná tradícia, myslím, že mám v tejto relácii nakúpených rádovo viac lístkov ako ty (Počítaj 1990 - 1999 cca. 12x ročne, 2000 - 2008 cca. 25x ročne, 2009 - 2012 cca. 18x ročne).
Nie si povinny mat vytlaceny listok, takze podaj staznost. Si povinny nadvazny listok mat a preukazat sa nim. To je vsetko. Ak je listok na In-Karte, tak sa preukazes In-Kartou. To ze oni ju nevedia precitat je len a jedine ich problem, nie tvoj.
Od soboty 6.6.2015 sa v Banskej Bystrici testuje elektrobus SOR EBN 8. http://www.dpmbb.eu/elektrobus.php
Najdôležitejšia informácia: Testovanie bude prebiehať do 3.7.2015 prevažne na linkách č. 2, 3 a 4.
Inak a čo táto spoločnosť - ZSSK predviedla mne je tiež niečo neskutočné, nejdem to ani písať, ale tu diskutujúci by sa divili, no čo idem im zase poslať pozdrav. ?
V Bratislave je to tuším dlhoročná tradícia, tam som predviedol v dávnej minulosti, keď som ešte cestoval do Bratislavy pravidelne, niekoľko excelentných výstupov, končiacich plačúcimi pokladníčkami za zatiahnutými žalúziami a písomnými ospravedlneniami ŽSR a neskôr ZSSK zákazníkovi.
To nie je buzerácia, to je absolútne choré zmýšľanie tohto podniku žijúceho v stredoveku.
Cestujúci si má zabezpečiť, aby vlak vôbec po trati jazdil, potom aby dokonca sa unúval aj zastaviť na zastávke a ešte aby naháňal redukovaný personál, aby si robil svoju robotu.
Oni v týchto slovenských železničných spoločnostiach si myslia, že cestujúci existujú kvôli nim a nie oni pre cestujúcich a tak aj celý tento dopravný systém vyzerá - na pokraji existenčného krachu úplne po všetkých stránkach. A to aj vo veciach, v ktorých by troche chcenia nie že nemusel, ale by mal maž navrch.
Minule mi modre gumy v Bratislave odmietli predat listok po hranicu, pretoze som nemal vytlaceny cesky listok (naco, ked je to na in-karte). A skusal som to pri 2 pokladniach. Nic... Tak som musel ist z Kutov nacierno. Ich tupost je bezhranicna.
Toto modrogumné pravidlo v duchu najlepšej štátnoželezničnej tradície "Každý cestujúci je potenciálny podvodník" platí už dlho, len väčšinou nie je personál taký modrogumný ako ich vedenie a striktne to nevyžaduje.
Možno netreba ale myslím že by to pomohlo, lebo slovenskí dopravcovia nemajú povolenú vnútroštátnu prepravu v SR, ale ak linku majú spolu s českým dopravcom tak ju povolenú majú.
Myslím žeby sa to dalo okabátiť. Stačilo by aby SAD LC mal nejaké českého subdopravcu a tak by bola vnútorštátna preprava povolená. Napr. to tak je pri linke 613701 Žiar nad Hronom - Trutnov, tam dopravu vykonáva SAD ZV, závod ZH a OSNADO s.r.o. a vnútroštátnu prepravu majú povolenú a tiež aj SAD LC má pri linke Rim. Sobota - Brno dopravcu ČSAD Tišnov a tiež je vnútroštátna povolená.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BB-Schuhu
http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/2015_pdf/priloha_2_regionalna_doprava.pdf