Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #51327:
To všetko sa ešte uvidí. Tak ja ale dúfam, že 1001 ostane zachovaná, keďže to je svojou históriou legendárny voz, keďže bol úplne prvým trolejbusom v BB a tých prvenstiev má omnoho viacej.
Dokonca by som si rád predstavil do budúcnosti, ak 1001 prejde opravou karosérie ako 1007, 1512 a pod., žeby sa obnovil pôvodný červeno-krémový náter ako mal tento voz z výroby v roku 1988. ?
Reply on: Jeffko #51325:
dúfame,ž e #1501 ostane ako historický voz navždy ? no a vyradí sa pravdepodobne 1523, 1005, 1001 a ešte asi jedna 15Tr, ale možno ani nie. Tu nie je podmienka vyraďovania. #1512 a #1518 prešli posledné dva roky nejakými väčšími opravami, #1529 a #1528 sú o polovicu mladšie vozy, takže tam to nepredpokladám vôbec. Pre #1007 platí to čo #1512 a 1518, možno prevezme po #1001 aj autoškolu. Ale to je len môj tip. ?
Reply on: Jeffko #51325:
Tak som videl dobre. Aspoň viem, ze nemusím ísť na očné.
Reply on: fragma #51324:
Tak a je to už aj potvrdené. Mňa by zaujímalo aké troleje sa ponechajú, čo sa vyradí a čo s toľkými kĺbmi bude DPM BB robiť.
Reply on: fragma #51323:
...aj keby ste videli trojmo/štvormo?
Reply on: draxter #51322:
žiadne popolníky netreba...
Reply on: pepies #51319:
aj mne sa to zdalo ? kokos ale nechcel som to písať, reku zle vidím, takže bu´d nám obom treba popolníky alebo už je tu z Plzne ?
Reply on: kvorka #51314:
Tak za tu cast sa potom ospravedlnujem 🙂
Reply on: kvorka #51315:
Ono to ze na tom poradi 34 je klb na zelanie mesta este neznamena ze mesto tu pravomoc ma (t.j. ze to je v zmluve). Kludne to mohla byt dohoda "po dobrom".

Kazdopadne, zmluvy o dopravnych sluzbach vo verejnom zaujme v slovenskych podmienkach spravidla davaju prilis velku volnost dopravcom. To by sa malo zmenit, ale najprv sa musia objednavatelia rozhodnut ze si budu vykonavat svoje kompetencie. Okrem MDVRR takeho objednavatela prilis nepoznam.. mozno este vychodoslovenske zupy..
Neviem či sa mi to len zdalo, ale vo vozovni TD v Kremničke som asi zazrel 1 ks nového kĺbového trolejbusu Škoda 31 Tr. Bolo pri nej vidno trakčných opravárov. Alebo som zle videl? V stredu pôjdem okolo tak skúsim cvaknúť. Aby som mal dôkaz aj sám pre seba.
Nový denný spoj dopravcu ČUPA na trase Bardejov-Banská Bystrica-Nitra a späť od 23.10.2015
CP: http://portal.cp.sk/Data/pdf/L701501_151023_47560.pdf
Reply on: S499.1023 #51316:
aha, aj mi to bolo divnô ? diky za info
Reply on: kvorka #51314:
Ak myslíš 723.6, tak ten sa do RJ bude navážať, aj keby medzi BA, DS a KN lietali Airbusy 380, pretože je to mladý nacistický modrogum z árijsky modrogumnej rodiny, ktorá má nenávisť k RJ priamo geneticky zakódovanú.
Reply on: irizar #51310:
nuž práve to sa ale, deje, že SADZV si na viacerých Sásovských poradiach nahadzuje sóla. Na druhú stranu, neviem či to je zmluvne ošetrené (skôr nie), ale na 34 sa nasadil jeden kĺb na želanie mesta. Čiže mesto tú právomoc má, len či ju uplatňuje. Pretože SADZV má k dispozícii ešte ďalšie 4 (možno aj viac, miestni ma opravia) kĺby, čo sa sušia vo vozovni, hoci by mohli zvýšiť komfort a kapacitu aj tam, kde doteraz bolo zvykom dávať sólo (iné špičkové poradie ako 34/4 by tiež kĺbak znieslo, rovnako ranné 23 alebo 26/1).

Morálne áno, ale bavíme sa o SADZV ?
Reply on: 810zssk #51311:
ale 732 či ako sa volá sa navážal, moja reakcia bola o ňom, vlákno sa už len rozvinulo, tak som rozobral čo a prečo ?
Reply on: 810zssk #51311:
Este prevencia pripadneho slovickarcenia... formulacia "ovela jasnejsie" bola narazka na dnes existujuce ustanovenie o type vozidla (ktore malo plnit aj tuto funkciu, ale kvoli hlupej formulacii neplni, teda prakticky akoby nebolo).
Reply on: irizar #51310:
Ak sú v zmluve objednané len vlakové km a nie miestové km, tak to je chyba objednávateľa, vychvaľovaný spasiteľ sa pohybuje len v limitoch, ktoré mu dáva objednávateľ.
Reply on: kvorka #51309:
Nikto sa do RJ nenavaza, len konstatujem ze na tej trati je problem, prave preto ze kapacita nie je objednavatelom urcena - vid moja veta "Verim ze MDVRR sa pouci z toho pruseru co maju na Komarne a ovela jasnejsie si v sutazi zadefinuje pozadovanu kapacitu" v #51299, z ktorej je celkom zrejme ze viem ze dnes tam ta kapacita definovana nie je. Prave o tom pisem ze dufam ze uz nezopakuju.

Zmluvu medzi MDVRR a RJSK mam precitanu uz asi 5 krat v priebehu poslednych rokov, takze neboj sa, velmi dobre viem ako vyzera.
Reply on: kvorka #51309:
Takze keby teraz SAD ZV zrazu na linkach do Sasovej vymenila klbove autobusy za sola a nasledne zacala vrestat ze jej mesto ma navysit vykony lebo tie sola ludi nepoberaju, bolo by to v poriadku? Nemyslim zmluvne, len tak nejak moralne. Lebo presne to ten vychvalovany spasitel verejnej dopravy urobil na trati BA- KN.
Reply on: 810zssk #51308:
ako vravíš, mala byť, ale nie je, takže neviem prečo by sa niekto mal navážať do RJ, ktorý ukázal, že zrazu hustý taktový CP oživí nechcenú trať a ako vravíš, ľudia sa nemestia do vlakov. Takže ty ital, najprv si pozri ako vyzerá zmluva o výkone vo verejnom záujme a potom reaguj, lebo si asi nečítal čo píšem

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.