VozidláAutobusySOR NB 18 City › #1837

Evidenčné číslo:1837
Typ: SOR NB 18 City
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Výrobné číslo: 126
VIN: TK9F8XXA8ALSL5126
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): 9E5 67E (prevozná, CZ)
BL-391AN
Rok výroby: 2010
Sprevádzkovanie: december 2010
Nadobúdacia cena: 272 000 €
Depo: Trnávka
Reklamy: Fernet Stock (3/2019 - 7/2019)
Rekonštrukcie a úpravy: Dosadenie klimatizácie pre cestujúcich (6/2020)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
22.11.2024 21/6
21.11.2024 21/11
20.11.2024 21/3
19.11.2024 21/4
18.11.2024 50/12
98/12
17.11.2024 93/53
14.11.2024 50/6
13.11.2024 21/5
12.11.2024 21/13
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ako môže byť vypravovaný takýto črep, ktorý v priemere každý druhý deň neodjazdí celú službu kvôli poruche? Minimálne posledný mesiac pravidelne, predpokladám že problém je stále ten istý. Ešte stále sa pečiatkuje namiesto opravy alebo kde je chyba? Ak nie sú diely, už si nemôžu dovoliť ďalšiu odstávku vzhľadom na veľké množstvo nepojazdných NB18?
Reakcia na: mirec240 #1:
Samozrejme že sa stále opravuje pečiatkou, to je najlacnejší a najjednoduchší spôsob ako udržovať vozopark (v poruchovom stave).
Takýchto črepov je viac, no čo sa dá robiť, keď niesa vozä? Do výpravy musí všetko, čo má dvere a kolesá. To že tá hajtra každý druhý deň niekde zdechne, netrápi absolútne nikoho, papierovo je dôležité, že to ráno vyšlo z brány ven.
Reakcia na: Pála Vedcom #3:
Ako si sa dopracoval k diagnóze?