Evidenčné číslo:3010
Typ: SOR NS 12 Electric
Výrobca: SOR Libchavy
Výrobné číslo: 039
VIN: TK9S2EXXCHLSL5039
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-698TU
Rok výroby: 2018
Sprevádzkovanie: 8.10.2018
Nadobúdacia cena: 589 000 €
Depo: Krasňany
Hroboňova (11/2023 - )
Nehody: Nehoda s osobným autom a následne aj s autobusom Slovak Lines na Studenej ul. (21.10.2018)
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
23.11.2024 43/3
22.11.2024 43/1
21.11.2024 88/7
20.11.2024 75/5
19.11.2024 88/7
18.11.2024 88/6
17.11.2024 43/1
16.11.2024 43/2
15.11.2024 88/6
14.11.2024 88/7
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
O týždeň tomu bude už pol roka, čo je tento voz odstavený. Od sprevádzkovania bol dokopy v premávke dva týždne. ˝Skvelé˝ 👍
Reakcia na: mirec240 #1:
Je otázne, ako "ťažkú" nehodu absolvoval, pokiaľ ma pamäť neklame, tak 3902-ka bola odstavená dva a pol mesiaca kvôli podstatne menšiemu poškodeniu... A to sa nedajbože nechcem zastávať SOR-u ani náhodou 🙄
Reakcia na: trolejbus6207 #2:
Zrejme sa čaká na nejaké diely, ale podľa môjho názoru to nie je normálne, aby sa čakalo takto dlho. A to nie je len prípad Soru, podobné to bolo aj pri #7502/18 či niektorých Urbanwayoch. A všetko nové vozy... Pre porovnanie brnenská NB12 po nehode v roku 2016 ( https://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2016/2016-06-08-7017.jpg ) sa vrátila do premávky už po troch mesiacoch a poškodenie bolo určite výraznejšie ako pri našej #3010.
Reakcia na: mirec240 #3:
Viac ako rok odstavené 7502 a 7518 je maslo Škodovky, ÚD ich chceli opraviť vo vlastnej réžii, čo škodováci odmietli pod hrozbou straty záruky. Brnenskú 7017-ku som registroval, oprava za tri mesiace je pekný výkon, otázne je, či opravu robili vo fabrike alebo v Brne. V každom prípade dodávanie náhradných dielov pre DPB je čistá tragédia, keďže si nevedia "dupnúť" a vynútiť si včasné dodávky náhradných dielov...
Reakcia na: mirec240 #1:
Aspoň vidno aké "kvalitné" sú tieto libchavské delikatesy.