Reply on: Marek1978 #7:
Podľa toho, čo rozumieš pod slovom "expres". Ak je to to, na čo sa hrá napr. L21, tak áno, tam kde chýba dráhová doprava. Ak máš na mysli linky odvšadiaľ - všade tak potom je to nešťastný nápad - konkurovalo by to električkám a vytvorili by sme efekt 133 po celej Bratislave, ktorý by v konečnom dôsledku viedol k presunu cestujúcich do áut.Riešením je naopak - rekonštrukcia a výstavba električkových tratí (ale zmyslu plných, nie trať na ŽST Rača a pod.), zriedenie zastávok, fungujúca preferencia, kvalitné oblúky a výhybky a, napriek výsledkom generelu, trať po Dostojevského rade. Výhľadovo samozrejme rozmýšľať nad zastávkami na znamenie pre električky (a robiť všetko pre to, aby to bolo technologicky možné).
Aby sa čo najviac zabezpečil efekt od dverí k dverám, tak samozrejme infraštruktúra pre peších (bezpečné priechody, upokojené zóny). Všetko so všetkým súvisí a aj časté porušovanie MPR a jeho tolerovanie môže spôsobiť, že sa mamička rozhodne dieťa zobrať do školy autom a nie peši, bicykli alebo kolobežke.