Bombardier chodil len mesiac po tych tratiach, skodovky uz rok, cize je tam znacnejsie opotrebenie podvozku pri krivych tratiach, najhorsi je obluk od jurigovho nam smer segnerova, tam to tak hadze aj so starymi aj s novymi.
Mohol by si specifikovat zdroj prosim? Pretoze toto znie fakt ako klebeta...
Kto by tym elektrickam zakazoval jazdu po zlych tratiach? (a preco by teda jazdili po celej BA?)
Musime zhanat eurofondy nie z toho pohladu ze aby mali Skodovky na com jazdit, ale aby malo cokolvek na com jazdit - nase trate sa nikdy systematicky neudrziavali a mat zvrsok ex-ZSSR standardu (krivolaky, pomaly, vykolajivy) nie je cielom. Aby sme tam nedospeli treba zasadnu obnovu kym je moznost cerpat eurofondy, lebo mestske peniaze na to akosi nie su.
Ja som niekde počul nejaké sťažnosti, že sme si kúpili nové električky, ktoré majú zakázané jazdiť po zničených koľajniciach, a že teraz musíme zháňať eurofondy na opravy tratí.
v nejakom dokumente som už zmienku o obnove tejto trate videl. Podľa môjho pololaického pozorovania však nie je najhorší úsek na tejto fotke, ale najmä oblúk pred zastávkou Záhumenice (smerom do mesta). Nepomohlo mu ani pojazďovanie nákladnými autami pri výstavbe Radničného námestia ?