Zvládne uplne OK. Aj keby nezvládol tak poslať náhradu z Hroboňovej je minimum. Dnes sa už nabíjačka na Patrónke moc nevyužíva. Vodiči sa jej boja keďže v nej nedávno nechal jeden elektrobus zberač.
Však by si odskočil, spolu s vodičom. Jazdil by 2. elektrobus aj vodič. Ja viem, drahé. Ale je to možnosť. Alternatívne sa vybuduje na Železnej nabíjací bod pre elektrobusy. Zároveň by tam mohla byť aj stopa na nabíjanie hybridných trolejbusov. Ale neviem aké elektrické vedenie tam je, či má na to kapacitu.
Na tie spoje "až dozadu" by bolo vhodné zaobstarať nejaký ekvivalent horských autobusov Karosa HB 500 alebo takých tých T815 s nadstavbou pre prepravu osôb, ako jazdili v RuZZku na stavbách rôznych plynovovdov, pretože tá cesta je fakt peklo.
Úplne bude stačiť, ak bude premávať iba na Železnú studničku a tam bude prestup na elektrobus, ktorý bude pendlovať medzi Kačínom a Lesoparkom do zblbnutia.
Išlo by to aj tak, že by "dozadu" - teda do Lesoparku - išla len každá druhá, zvyšok by končil pri Červenom moste a na spojoch na Kačín by zostali elektrobusy. Intervalovo by to vyšlo, každých 30 min. krátka (31Tr) a každých 30 min. 27Tr do Lesoparku. Na to už by bolo vozov dosť.
Neopravovali pred nedávnom Cestu mládeže. Minimálne za zastávkou Lanovka smer Lesopark je nový asfalt. Najhorší úsek je asi cca medzi zastávkami Železná studienka a Drieňovské lúky.
Podľa toho, čo zvládajú na t61 bez drôtov, by to mohli až do Lesoparku zvládnuť, keďže pod drôtmi by až k cintorínu mali dlhý úsek. Dnes je cez víkend na t40/61 8 vozov, na t42 6, stačilo by to. A na Kačín by asi zostali elektrobusy, ak by ten kopec baterkobusy príliš vyčerpal.
Podla planu dopravy z magistratu na rok 2024 je ano pisana trolejbusova 44 ako spojenie 41,44,144. No skor to vidim na TNS12. Klbak si tam neviem predstavit na dnesnej otocke 144.
Kto vie kde sa otocil aj tento klbak. Podla fotky to vyzera ze napravo je ta info tabula kde je aj otocka 144, takze sa otocil inde.
To by možno nebolo zle ale ja si viem predstaviť maximálne premávku po obratisko na Železnej Studničke.... Až po konečnú lesopark by to bolo podľa mňa náročné
Nevie niekto, či sa teda počíta s predĺžením 44 na Kamzík?
Inak, možno by sa pomocou 27TrA dala spojiť aj 42 so 43, ak by na to bolo dosť trolejbusov a nebol by to pridlhý úsek jazdy na batérie. Niektorým cestujúcim pri ceste do Lesoparku odpadol prestup a tiež by sa tým aj zvýšila kapacita.