Za vsetkym v prispevku 8 si stojim. Nikoho som "neurazal", skonstatoval som ze si nespravili svoju robotu a za tym si stojim - keby si ju spravili, tak tie data v infosystemoch su. Ak prislusni zamestnanci v zivote neprisli do kontaktu s firmou ktorej prezitie nie je zalozene na sypani penazi z magistratu do bezodnej diery, ale na tom ze budu mat zakaznikov DOBROVOLNE vyuzivajucich ich sluzby, tak mozno sa im tato poziadavka moze zdat nenormalna, ale to uz je ich problem.
Podotykam ze problem s infosystemami nenastal prvy krat, ale opakuje sa pri pomaly kazdej vyluke netrvajucej aspon mesiac. Keby islo o jednorazovy problem, tak cert to ber, mozno by som to bral inak. Ak vsak niekto opakovane nerobi to za co je plateni, tak to tazko nazva inak ako flakanim.
To nie je o mojom urazani sa, nie som zamestnancom firmy, ktoru kritizujes. Skus si opat po sebe precitat svoj prispevok 8, slovnik, aky pouzivas i zvaz si ton, ktorym si pourazal mnohych ludi, ktori v tej firme makaju.
Chystat 8 kombinacii vyluk E v plnom rozsahu v stave, kedy nikto do poslednej chvile netusi, co sa kedy zavrie/otvori, bolo nemozne. Boli nachystane 4, zvysne moznosti boli riesitelne docasnym odklonom a prave teraz bezi jedna z odklonovych verzii.
To nebude len minúta. Pri minulom ukončení 6-ky pod Mostom Stále Nových Pomenovaní som si meral, koľko to trvá od ukončenia výstupu cestujúcich po oživenie zadného stanovišťa plus pristavenie na nástupište a nameral som od 3:10 do 3:47 min.
Prispevok na ktory reagujes bol reakciou na to ze sluzby nie su nahrate v palubnych pocitacoch. To skutocne nema absolutne nic s tym v akom smere je postavena vyhybka.
O kavickovani som rozhodne nehovoril v suvislosti s tym ako je konstruovana casova poloha 1 a 6 - to som ja nikde nekritizoval a ani to nepovazujem za nejaky hrozny problem (pri najhorsiom 1 pocka minutku - na tie dva vikendy sa to prezije). Akurat teda sa mohlo rozmyslat (kludne aj operativne v piatok) ze by existoval pokyn aby L6 vyckala prechod L1, najlepsie s dispecerskym riadenim pri tuneli.
Nabuduce odporucam namiesto automatickeho urazania sa lepsie citat.
Inak by som polozil otazku - nenamontoval nahodou ktosi kalifornan opacne?? Grafikony boli chystane na opacnu a daleko logickejsiu polohu stavebnej vyhybky. A pisat o kavickovani v mesiaci, kedy sa chystali 4 kompletne verzie E grafikonov, kedze sa do poslednej chvile netusi kombinacia ani datumy (NE/otvorena Sturova + ot/ZAtvorena Mostova + NE/otvorena Petrzalka), je silna "kava".
To uz sa neda nazvat inak ako idioti. Len sa flakat, nerobit si robotu. V normalnej firme by uz davno leteli, ale v DPB sa ocividne daju brat peniaze za pitie kavicky. Radost financovat tuto ciernu dieru.
To mi je jasné, ale od 1.7. to zrejme ešte nebude. Aj kvôli dvom víkendom mohli ten CP nastaviť tak, aby k zdržiavaniu iných liniek nedochádzalo. Aj tak sa po otvorení Petržalky budú meniť CP asi všetkých liniek.
Takže 6ka po vystúpení cestujúcich prejde za výhybku, vodič prehodí stanovište a prejde na koľaj smer KV, kde bude čakať na odchod, že?
Som zvedavý, ako to bude v praxi fungovať, lebo 1 a 6 majú cez víkend príchod pod most v rovnakej minúte. Ak príde prvá 6ka, tak bude zdržovať 1ku, ktorá bude musieť čakať na uvoľnenie trate.